Ik moest afgelopen zondag ongi worden maar ben het nog steeds niet. Wel heb ik sinds die dag lichte steekjes/krampjes rond mijn lies, meestal aan de linkse kant. Kan dit een zwangerschap betekenen? Of zal mn ongi nog gewoon doorbreken? Morgenvroeg ga ik testen maar ben toch benieuwd of iemand anders dit toevallig ook herkent! XX
Het kan.. Waarom heb je nog niet getest? Bij iedere vrouw is het weer anders. Hoelang ben je al gestopt met anticonceptie?
hoi ik ben ook net zwanger en had gisteren ook steekjes in mijn linker lies, ik denk groei van baarmoeder. ik zou effe testje doen als ik jou was.
hoe lang ben je gestopt met je anticonceptie? Ongi kan lijken op zwangerschap en anders om.. Is inderdaad bij iedere vrouw anders.. Ik had heeeleemaal niks.. alleen pijnlijk boobs, maar da thad ik anders ook wel.. maar misschien wat minder... Test geeft inderdaad uitsluitsel.. Steken kunnen wijzen op of innesteling of indd groei van baarmoeder als je zwanger bent. hou je ons op de hoogte?
Ik heb het al twee keer gehad. De ene keer werd het gevolgd door een vroegmiskraam, maar het was dus wel raak! De tweede keer zat er vocht ter hoogte van mijn lies. Dit was vrijgekomen door de ovulatie...
Heb vanmorgen getest en blijk idd zwanger te zijn! Heb verder nergens last van ofja NOG niet!! Yayyy ben zo blij!