Hi allemaal, begin februari gaat ons 2e ivf avontuur beginnen! We hebben al een mooie dochter van een verse terugplaatsing, dat was er 1 uit de categorie ‘goed’ en hebben nu nog 4 cryo’s. 2 redelijke en 2 matige cryo’s dus. Heeft iemand hier ervaring mee? Hebben we net zoveel kans als met de goede?
Een beetje hierover meepraten kan ik wel. Ik had 4 Cryos. 1e goed, rest matig. Van de 1e zwanger maar helaas een miskraam. De laatste terugplaatsing van het kwalitatief minst goede embryo is goed gegaan en inmiddels 12 weken onderweg.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar! Zoon is ontstaan uit een eerste goede cryo, verse tp was mislukt. Nu drie cryos van goede kwaliteit laten terug plaatsen die niet gelukt zijn. Maar mocht ook deze vierde goede cryo niet lukken dan komen bij ons ook de mindere cryos aan bod.
Dochter ontstaan uit een zeer goede cryo. Hadden nog aardig wat cryo's liggen. Twee goed, eentje niet goed ontdooid de andere helaas mislukt. Nu in verwachting van een matige. Zelfs de matige doen het dus prima Succes met het traject, hoop dat je snel in verwachting raakt.
Het is de vraag wat je onder goed en matig verstaat. Bij ons worden ze beoordeeld van 5aa(perfect) tot 1cc (slecht) Ik heb 7tp gehad voor ik doorgaan zwanger ben: Icsi 1 4ab = zwanger lege vruchtzak 4bb = niks 2bb = niks icsi 2 4ba = zwanger, vmk 5aa = NIKS!!! 1b = biochemisch 4ab = zwanger vooral de 5aa die helemaal niets deed en de 1b die het daarna wél probeerde, maar het niet heeft gered, hebben voor mij bewezen dat het allemaal niet zoveel zegt. Alle randvoorwaarden moeten gewoon goed zijn om te kunnen slagen
Mijne was ingevroren als een goed embryo maar is tijdens de ontdooiing wat cellen kwijt geraakt. Hierdoor werd deze ook bestempeld als redelijk/matig. En zie banner!