hoihoi, ik zit een beetje in dubio... dag op de 18e was mijn 12e dag en had eiersprong op die dag. nu op dag zit ik op dag 21/22 van mijn cyclus. en ben nog steeds erg misselijk maar dan echt als ik in beweging ben, blijf alles opboeren, heb op cyclus dag 19 1malig een licht roze veeg gehad, heb hoofdpijn en voel af en toe steekjes, wordt misselijk van frituurlucht, zelf gebaken taart lucht en gekookte koude eieren, ben iets meer moe en mijn borsten zijn gevoeliger dan normaal en wisselend opgezet en blauw van opgezete aders en heb sinds 2 dagen lichtelijke last van mijn onderrug. ik heb telefonisch gesprekje gehad van 2 min. met de gyno en die zegt dat het nu NOG steeds van de eiersprong is. Kan dit uberaubt wel dat je er zo lang nog last van hebt want ik moet volgende week eigenlijk ongesteld worden... nu is het heel raar want ik voel me heel anders en mijn lichaam is echt aan het werken... ik hoop dat jullie me uit de brand kunnen helpen en mij een beetje uit de knoop kunnen halen...
hoi soms duurt het even voor we reageren, we doen dit werk naast onze (drukke) baan en ons gezin, graag je begrip! Je klachten kunnen overal vandaan komen, ook van de eisprong. Ik kan niet uit klachten afleiden of je wel of niet zwanger bent. Dat weet je pas als je op je NOD positief test. Dus nog even geduld tot je kunt testen. Neem je al foliumzuur? Mirjam