De titel zegt het al maar waar bewaren jullie bijvoorbeeld kabels,opladers, fotoalbums, puzzels en meer dingen die je niet dagelijks gebruikt Wij hebben geen groot huis dus ik ben opzoek naar creatieve oplossingen zodat het toch allemaal opgeruimd is.
Ik heb op,zolder heel veel expeditkasten van Ikea staan, met bakken. In iedere bak bewaar ik andere dingen. Daar zitten ook de kabels, fotoalbums, oude babyspullen, schilderspullen, etc.
Fotoalbums: in de boekenkast Puzzels: deel hier op de speelgoedkast, deel in de dichte kast op de kamer van mijn dochter Kabels: degenen die niet gebruikt worden, in een doos op zolder
Fotoalbums op zolder samen met spelletjes,cd's en wat boeken. Puzzels en spelletjes kids in onze klapbank bij de eettafel Kabels, op zolder achter de schotten. Verder heb ik op zolder 3 kasten staan waar van alles in staat wat we weinig gebruiken.
Wij hebben helaas geen zolder en boven is er ook weinig ruimte. Nu zijn we rond aan het kijken voor andere meubels dus we gaan zeker kijken voor iets waar we veel in kwijt kunnen.