Eva heeft sinds gisteren onder beide tepeltjes een hard knobbeltje zitten, soort kleine knikker. Voor gisteren heb ik dit niet gevoeld. Herkent iemand dit?
ik heb er wel eens van gehoord, had bij dat baby'tje met hormonen te maken. Maar het altijd goed om het bij onzekerheid even te laten checken door de huisarts!
Dat heb ik ook eens gehoord Pleak (nu even weer pleak ). Dochter van mijn vriendin had het toen ze een maand was. HA zei toen inderdaad dat het met hormonen te maken had, van de moeder. Laat er sowieso naar kijken hoor, zit me niet lekker.
Ja, jongste dochter heeft dit ook gehad! 2x Bleek ook iets met hormonen te maken hebben, niets aan de hand gelukkig. Maar anders toch even langs de HA? Voor je eigen gemoedsrust?
Ik heb een zoontje van 6 weken en heeft het ook, het is bijna weg nu langs links was echt een knobbeltje van 2cm, rechterkant ook maar veel minder, het blijkt gewoon opgezette kliertjes te zijn bij m'n zoontje, als je onzeker bent zou ik er toch eens naar laten kijken ik voelde me ook heel onzeker toen ik het ontdekte, nu de HA het nagekeken heeft voel ik me toch opgelucht!