Voor mijn mk was mijn cyclus rond de 28 dagen. Toen kreeg ik rond 7 weken een miskraam. Ik werd daarna de 39ste dag ongesteld, de cyclus erna weer 39 dagen. De dagen voor mijn mensturatie heb ik zere borsten en ben ik erg misselijk ( had ik voor de mk nooit gehad in deze periode). Nu zit ik op dag 41, heb voor de zekerheid een test gedaan, maar die was negatief. De huisarts zei dat mijn Lichaam nog moest Herstellen. Maar ik vind 4 maanden wel erg Lang en nu wordt mijn cyclus ook langer. Is dit normaal?
het kan wel een jaar duren voordat het weer normaal is zeggen ze. Je lijf heeft zich ongesteld op zwanger zijn en is het dan opeens niet meer dat heeft tijd nodig voordat je lijf het snapt en weer is zoals het was. Hoe moeilijk het ook is geef het de tijd. Ik heb in aug zelf een miskraam gehad en het heeft heel lang geduurd voordat ik weer mijzelf was. sterkte
Ik heb in dec een miskraam gehad en voel me nu pas weer mezelf dus het kan best wel lang duren. Mijn cyclus is nu nog steeds onregelmatig wat ik daarvoor ook niet had. Dus bij sommigen heeft het tijd nodig en bij de ander niet.