We zijn nu aan het proberen om zwanger te worden sinds januari. Dit is dus alweer ronde 5 en ik begin steeds meer te twijfelen aan m'n eigen vruchtbaarheid. Ik heb een regelmatige cyclus van rond de 28 dagen, maar nu ik sinds vorige maand begonnen ben met ovulatietesten, weet ik dat m'n eisprong op dag 18 is. Is dit niet veel te laat? Ik zou dan toch pas 14 dagen later ongesteld moeten worden en niet 10? Heeft het eitje dan wel genoeg tijd om in te nestelen? Ik zit er echt over te denken de dokter te bellen. Wat vinden jullie?
je ei op dag 18 is heel erg normaal. 14 is gemiddeld genomen er zitten mensen tussen met eerder en later. 10 dagen na je ei is ook nog heel netjes. je ei heeft niet heel lang nodig om je lijf te laten merken dat je zwanger bent. Ik denk dat de dokter er niets mee gaat doen omdat het heel normaal is. Ik heb rondes van tussen de 21 en 49 dagen en daar gingen ze ook pas na 1 jaar wat mee doen. geef je lijf de tijd
Thanks Lautje, ik kan mezelf gewoon soms helemaal gek maken en vraag me af waarom het niet lukt. Ik ben aangekomen voor een gezond bmi, ben gestopt met roken, drink niet meer, eet zo gezond mogelijk, etc. Doe er alles voor en toch lukt het niet. Misschien speelt leeftijd ook wel een rol...(33) Ik zie om me heen alleen maar hoogzwangere vrouwen en babies. Ben dan ook blij dit forum gevonden te hebben, ik ben blijkbaar toch niet de enige waarbij het niet meteen lukt. Maar een cyclus van 49 dagen? Hoe kan dan dan? Dat moet ongetwijfeld valse hoop geven. Ik schaam me dan ook een beetje dat ik mijn beklag doe als ik zie dat jij al 2 jaar probeert, ik ken je niet, maar het is je gegund!
bedankt voor je reactie. Ik heb op een of andere manier niet zo'n goede hormoon huishouding, mijn man is helaas ook niet zo sterk. Ik ben 2 jaar geleden gestopt met roken, drinken en gezond gaan eten. In mijn omgeving is iedereen zwanger of heeft net een baby gehad ik weet precies hoe je je voelt. Probeer je ervoor af te sluiten het is moeilijk maar ik bekijk het zo iedereen heeft al spullen gekocht en die kan jij dan mooi gebruiken Blijf je vragen stellen hier want hoe lang je ook moet wachten het is nooit leuk
Nou meid, mij is het gelukt met een LF van 6/7, dus hoef jij je geen zorgen te maken. Gewoon relaxen en genieten.