Maar het is toch een tegenvaller vind je niet? Mijn zoontje heeft ook maanden gehuild door reflux, en het viel me eigenlijk behoorlijk tegen toen mijn dochter het ook bleek te hebben. Ik wist het ook meteen en zat 1,5 week later bij de ha. @Ts, mijn zoon en dochter hebben allebei ruim 1 jaar Zantac gebruikt, en mijn dochter dit een half jaar samen met Motilium.
mijn dochter heeft het nog erger als mijn zoontje trouwens. Ze doet vak projectielbraken zo eng want ze stikt soms bijna in dr eigen spuug! Ook spuugt ze vaak pure maagzuur!
Hier eerst Zantac (vies en onvoldoende resultaat) toen Losec (verstopping), week opname in zkh , toen Zantac en Motilium (vies en kramp). Met 5 mnd overgestapt op Nexium en een heel ander meisje ! Met 9 mnd afgebouwd en nu medicijnvrij. Het verschilt uiteraard per kindje wat werkt, maar als je al op 10 mg Losec zit is dat volgens mij wel de max. Wellicht kun je Nexium proberen. Hier vond ze het in elk geval lekker, dus dat scheelde een hoop strijd. Het bekkie ging al open als ze het aan zag komen . En het werkte dus ook nog...
Ik hoop dat je dochter snel minder last heeft! Gelukkig weet je bij een 2e dat het maar tijdelijk is.. ik hoop dat je toch kunt genieten.
Dank je . Ik zit inderdaad soms echt af te tellen tot ze wat ouder wordt ook niet leuk eigenlijk, de kraamtijd moet toch ook een leuke periode zijn, maar met zoveel gehuil en verdriet is dat het niet. Gelukkig inderdaad dat ik weet dat het bij mijn oudste meer dan goed is gekomen na de eerste maanden, maar ja, we zitten er nu weer middenin. Ach we zijn er nu wel een stuk eerder bij dus we gaan er vanuit dat het ook eerder beter gaat....Voor nu ligt ze al een paar uur heerlijk te slapen.
hier zijn we begonnen met nexium daar kreeg ze dus danige buikpijn van dat ze op de eerste hulp belande toen kreeg ze ranitadine (zantac) dat ging op zich aardig maar ze bleef slecht groeien toen losec Dat deed helemaal niets dus terug op de ranitadine en toen kreeg ze domperidon erbij en dat ging goed en nu sinds een maandje is ze klacht vrij
Hier Zantac incl fles verdikken met pitmeel. Bij Dex werkte het fantastisch. En wij zijn er ook al sinds 2 weken vanaf Ik heb het langzaam afgebouwd en hij heeft nergens meer last van. Sterkte ermee!