kan bijna echt meedoen............. hoop ik.....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door radna, 12 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. radna

    radna Bekend lid

    3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    hoi allemaal, moet ff lekker wat kwijt hoor, ben eindelijk na lang twijfelen naar huisarts gestapt, en t viel hartstikke mee. pff
    kreeg gelijk verwijsbrief en kan nu 17 januari naar gyn.

    dan maar hopen dat ze cycles op kunnen wekken en dat ik ongi wordt en eisprong krijg, kan ik ook zón mooie banner. haha en voor t eggie mee doen!!!!! :)

    jullie willen juist niet ongi worden maar ik juist wel, weet ik dat ik t doe en een kans maak!!

    maar voor jullie allemaal hoop ik dat de ongi wegblijft, op naar een heleboel kerstkados :)

    groetjes radna
     
  2. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    dat is fijn zeg dat je naa de gyneco kunt gaan. als je dan niet ongi wordt heb je het idee dat je ook geen kans hebt. en dat is natuurlijk ook zo. lekker na de kerst even wachten en dan kun je er al heen. goed dat je naar de huisarts bent gegaan.
     
  3. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    ohhhhhhhh spannend hoor Radna!
    goed dat je naar de huisarts bent gegaan en gelukkig dat het alles meegevallen is!!
    hoop dat alles 17 jan goed gaat en dat je maar snel ongesteld mag worden!!!!!!!
    veel succes, liefs bianca!
     
  4. mieke

    mieke Bekend lid

    ooooooooohhhhh wat fijn zeg
    ik ga heel hard voor je duimen dat t allemaal snel in orde is !!!!!

    liefs mieke
     
  5. Angelaatje

    Angelaatje Actief lid

    14 sep 2005
    125
    0
    0
    hey radna hoop dat je gouw ong. wordt!
    pff ik hoop dat bij mij en de rest de duiveltjes weg blijven!ik ga denk over 3 dagen ofzo testen.
    en hoop natuurlijk dat t snel raak is voor jou!
    ik duim voor je!

    liefs
     
  6. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.587
    61
    48
    fijn dat je zo snel doorverwezen wordt naar de gyn en dat je straks lekker mee kan doen hier met de banners. hoop op een snelle ongie voor je..
    liek.
     
  7. radna

    radna Bekend lid

    3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    he angel88 spannend zeg, dan duuren 3 dagen ineens wel lang he?
    zal voor je duimen!!!!!!

    dankjewel allemaal voor jullie lieve berichtjes iedereen is hier zo aardig voor elkaar en leeft zo mee met de ander echt heel leuk!!!
    heb nu dat ik weetdat er 17 januari iets gaat gebeuren ook weer wat meer rust (komt de sfeer in huis ten goede... haha), en dan ga ik lekker mee doen met de nod en banners!!!

    groetjes xxXxxradna
     

Deel Deze Pagina