geachte mevrouw ik heb de laaste tyd steeds een vreemd gevoel ik verlies vocht zonder dat ik het echt merk dan denk ik dat ik moet plassen en ga na het toilet maar dan is me slipje al nat en heb geregeld harde buiken.dat houdt tijdje aan en zaktdan weer 10 a 15 min af en komt d an weer opzetten enis tot nu toe meestal namiddag en avond en soms ook snachts moet ik me zoregn maken 2 weken geleden dachten ze dat mewater gebroken was bleek niet zo te zijn gelukkig dus ik durf het nu niet te melden want ik weet niet of het vruchtwater is anders sta ik voor schut en dat wil ik niet wat kan ik er het beste tegen doen hoplijk kunt uw me helpen bijvoorbaat dank
hoihoi, Indien je twijffeld of je vruchtwater verlies is het beter het 10 keer te veel te controleren dan 1x te weinig. De kans dat er een infectie optreed indien de vliezen zijn gebroken word met de dag groter. Je bent NOOIT een zeur! De harde buiken die je beschrijft kunnen wijzen op het feit dat je misschien toch wat te druk bent gedurende de dag..... maar ook op een blaasontsteking (daar past ook het vocht verlies wat dan toch urine zou kunnen zijn bij) Laat je ochtendurine even nakijken bij jehuisarts! Imke