Hey Marnat, het was erg leuk hoor! We hebben lekker (te) veel geshopt, zijn op stap geweest in de pubs (de wijntjes zijn ook lekker in Engeland )en we zijn lekker samen uit eten geweest. Ze had dit wel echt even nodig, ook al was het afscheid nemen ook wel erg verdrietig Het gaat nog steeds niet zo goed met haar, dus ze vond het wel even moeilijk toen ik weer weg ging. Maar we hebben allebei erg van het weekend genoten, en het heeft haar ook wel erg goed gedaan. Als het goed is, en het op haar werk lukt dan komt ze over een poosje 2 weekjes bij ons logeren. Ze deden trouwens helemaal nergens moeilijk over. Ik vloog met easyjet, en die hebben niet een 2e check blijkbaar. Ik hoefde alleen bij de douane te melden dat ik medicijnen en naalden bij me had, maar ze vroegen niet eens naar een verklaring Ze wilden het alleen even apart door de scan halen. En bij de gate hoefde ik niet weer een bagagescan te doen (ik meen me te herinneren dat dat bij andere vliegmaatschappijen altijd wel zo was?)
Danip@ Fijn te lezen dat de reis goed gegaan is zoder problemen. En vind het nog fijner te lezen dat je vriendin en jij een paar super dagen hebben gehad. Hoop dat ze het voor mekaar krijgt om een paar dagen bij jullie te komen. En dat ze zich gauw wat beter voelt. Dikke knuf voor jou zoon goede vriendin dat je bent die zijn er maar zelden meer. En voor haar een dikke knuf dat ze zich maar gauw beterde voelt.
Ah thanx wat een lieve reactie! Soms best lastig dat je niet echt iets kunt doen voor iemand die zich zo slecht voelt he! ( ze heeft een bbz gehad, en is terwijl ze in het ziekenhuis lag verlaten door haar (eikel van een) vriend :x Best verdrietig allemaal dus) Dus een weekendje ellende vergeten kon ze goed gebruiken
Danip@ Ik ben lief hihi. nee maar het is zo zulke vriendinnen zijn er niet voor het op rapen. Ik kan het weten heb gelukkig ook zoon vriendin als jij bent. Als er wat is is ze er en ik voor haar. jeetje idd heel verdrietig allemaal voor der baha. En ik en manlief hebben voor haar [ ex] vriend maar 1 woord lul en dan drukken we het nog netjes uit.