hallo, net nieuw hier en zit toch wel met een paar dingen. Ik slik al vier jaar medicijnen (prev voor schildklier) maar het is eigenlijk een beta blokker (bisolprolol). Hier ben ik nu een week mee gestopt (sinds test positief was) maar met als gevolg dat ik erg hyper en onrustig ben. Gyn zegt dat het in overleg moet met internist maar die werkt tot nu toe niet echt mee.. heeft iemand ervaring met die onrust en snelle hartslag en wat kun je ermee wat dan niet schadelijk is voor je kindje? liefs d.
Ik heb geen idee, maar ik zou t ook met je verlos en/ of gyn bespreken. Gewoon een verlos bellen en vragen wat je t beste kan doen
ben je van de ene op de andere dag gestopt of heb je afgebouwd? Betablokkers moet je namelijk afbouwen. En een vriendinnetje van mij heeft ook iets aan haar schildklier en zij kreeg Betablokkers ook om die hyper gevoelens tegen te gaan. En ik vind het raar dat de internist niet mee wilt werken, misschien even contact opnemen met je huisarts? Groetjes Daphne
hee daphne, nou, van de internist mocht ik een jaar geleden al stoppen, en gebruiken indien nodig, gewoon door blijven slikken. Nu dus gestopt zonder afbouwen, maar ik had maar lichte dosis dus dat kon geen kwaad wist ik al. Assistente internist zei doodleuk, of stoppen met medicatie of niet zwanger worden, ben ik nog pissig om! Moet 7 mei voor controle schildklier en hoor dan wel hoe of wat.. op zich gaat het nu iets beter dus wacht het nog even af tot na het weekend, kan ik altijd nog ha bellen.. Weet trouwens dat er echt wel vervangers zijn voor de bisol, dat zei gyn ook maar die laat het over aan de internist.. pff heel gedoe.. anders maar iets homeopatisch proberen.. thanks voor reactie