Hoi Meiden, Deze ronde ga ik voor het eerst ovutesten gebruiken. Maar moet je 1 keer per dag testen of testen jullie meerdere keren op en dag? En op welk tijdstip doen jullie dit. Liefsss
Hoi Missnanda. Het beste kan je een paar dagen testen als je niet zeker weet wann je ei is.Heb ik wel gedaan. Op de dag dat ie positief was bij mij heb ik t in de middag gedaan en om te controleren savonds nog een x.Die was ook positief. Ik heb van clearbleu gedaan omdat je dan een smiley krijgt als t positief is. Liefs Femke
ik test 1 keer op een dag, rond 10 uur. Je kan niet met ochtendurine testen, dus daarna hou ik het zo lang mogelijk op. Je mag 2 uur van tevoren niet veel meer drinken en niet plassen, dus daarom maar gelijk om 10 uur, dan hoef ik daar geen rekening meer mee t ehouden, de rest van de dag. Bij een positieve test ik 's avonds nog een keer, en ter controle bij twijfel heb ik een paar CB digitaal. Ik gebruik trouwens de dipsticks van Sensitest, en die bevallen wel. Nu alleen nog resultaat aan het einde van de maand
Bij een positieve test doe ik 's-avonds nog een keer een test, meestal is mijn ei dan al weer op weg aangezien de test dan lichter is.
Wat kosten die ovulatietesten nou?? En kun je ze dan beter op internet kopen dan in de winkel?? En indd alles voor het resultaat eind van de rit...
Op internet kun je ze voor een redelijke prijs krijgen, op www.sensitest.nl, en matcare lees ik ook goede verhalen over. Op marktplaats staan ook goedkope ovu testen 25 stuks voor 11,25 en ik geloof dat die ook wel goed werken. Als deze maand geen resultaat oplevert, dan zijn de mijne van sensitest op en ga ik, denk ik, die van marktplaats proberen. Ik geloof van Wondfo.
Mmh.. ik heb ze nu besteld. En ik drink altijd onwijs veel thee. Vooral in de ochtend. Maar dat doe ik voorlopig dan maar even niet (als ik ze binnen heb). Ben benieuwd.!