Ik was vanmiddag bij mijn gyn. en nu heeft ze de baarmoedermond gestript. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
Ja, sinds gisterochtend wel haha. Resultaat: hoop gerommel, wat slijm en bloedverlies, maar geen kind! Hopenlijk doet t voor jou wel iets
ja maar geen resultaat, ik ben maandags gestript (niet overtijd wel ontsluiting) maar een beetje gerommel en meer niet. Ze is uiteindelijk zaterdag geboren
Ja, ik hoop dat t iets doet. Ik heb zowieso al de hele dag harde buiken en bij de gyn. bleek 3 cm ontsluiting. Van mij mag ze komen!
Bij mijn eerste op een vrijdag gestript en flink gerommel in mijn buik erna. De bevalling is toen pas op een maandag begonnen. Bij ons 3e kindje wilde ze me strippen maar dat ging niet omdat de baarmoedermond nog niet week was. Dit was woensdagmiddag laat. Donderdagochtend lag onze dochter in mijn armen. Ik denk dan ook dat het niet echt te zeggen is of strippen werkt. Ik denk dat de baby komt zodra het er echt klaar voor is. Sterkte met de laatste loodjes, het zal vast niet lang meer duren.
Ja, een positieve ervaring hier! 's Middags gestript en rond 7 uur 's avonds kreeg ik serieuze weeën. Diezelfde nacht is mijn zoon geboren.
ja ik ben bij de eerste gestript... voelde een beetje raar in de zin dat je ongesteldheidsbuikpijn krijgt als ze het doen... 2 uur later mijn eerste wee hoppa volle pot! en 6,5 uur later was Brando er al Succes ermee
Fijn dat er toch ook positieve ervaringen zijn! Ik heb zelf nu zo af en toe nu wel een soort van een wee. Niet echt pijnlijk en zo, maar er gebeurt tenminste iets. Als het een beetje meezit, zet het door!
Was bij de eerste precies 2 weken overtijd. Toen ben ik ook gestript, heb erna een warme douche genomen en toen was het al gelijk raak. Was om 14.00 uur gestript en om 15.30 was ze er.
Ik heb vandaag een afspraak bij mijn verloskundige en ik ga aan haar vragen of ik ook gestript kan worden. Ik heb namelijk het gevoel dat ik nog tot de 42 weken rond ga lopen zonder enige teken van een wee . Ik weet ook niet precies hoe het strippen gebeurt. De verloskundige gaat dan met haar vinger het gebied, de wand rondom je baarmoedermond beetje losmaken?..
Het stelt niet zo veel voor, gelukkig. Tijdens het inwendig onderzoek maakt de verloskundige of gynaecoloog de vliezen los van de baarmoedermond. Was in 1 seconde gebeurt en ik voelde er niets van. Het schijnt wel alleen te kunnen als de baarmoedermond verstreken en verweekt is. Bij mij heeft het uiteindelijk niet doorgezet, maar de voorweeen die ik gisteravond en vanacht gehad heb, zullen echt wel hun werk gedaan hebben
nou en als je al 3cm hebt dan komt zhij vast wel snel! anders nog even vrijen? sperma kan nl ook de bevalling op gang helpen. en kan je het meteen voor de laatste keer doen
Ja, goed idee. Als ik straks nog zin heb tenminste Bij mijn jongste dochter had ik al 2 weken voor de bevalling 3 cm ontsluiting, maar volgens mij ben ik nu ook de slijmprop aan het verliezen, dus ik hoop inderdaad dat het niet lang meer duurt.