Hoi hoi, Heel raar. Ons zoontje heeft al een flink aantal dagen een oorontsteking (veel pijn, rood en dik). De dokter wilde er niets voor geven. Het zou vanzelf over gaan. Nu roept hij net: mijn oor is helemaal nat. Dus ik ga kijken. Is zijn oor echt helemaal zeiknat. Echt een soort water dat eruit is komen lopen samen met oorsmeer. Maar wel echt waterig dus (dus niet zo taai als oorsmeer). Ik heb dit echt nog nooit gezien. Weten jullie wat het is? En is het een goed teken of juist niet? Groetjes, Josien
Gelukkig. Hij klaagt nu ook niet meer zoveel over pijn. Dat is me al heel veel waard. Hij heeft echt drie nachten slecht (lees: niet) geslapen van de pijn aan zijn oortjes. Ik hoop dat het vannacht beter gaat!
Klinkt als een loopoor: Loopoor - Aandoeningen - dokterdokter.nl Hopelijk is het ergste nu inderdaad voorbij en slaapt hij vannacht weer beter!
De druk zal er nu af zijn. Gelukkig maar. Oorpijn is zo sneu. Wat kun jij trouwens mooi zingen zeg. Zag je onderschrift. Prachtig!
Is niet erg en voor hem juist fijn. Hij zal nu geen pijn meer hebben. Mijn dochter geeft het afgelopen maand 2x gehad. Elk oor een keer. Morgen even de huisarts bellen want mijn dochter kreeg juist vanwegen open trommelvlies wel antibiotica. Daarvoor niks. Verder droog proberen te houden met douchen, niet zwemmen en gewoon wachten tot het niet meer loopt. Geen watjes ofzo erin en alleen uitwendig afpoetsen. Na een paar dagen is het meestal klaar met lopen en geneest gelukkig snel
@Lovewinnie, morgen moet ik toevallig toch de huisarts bellen, dus dan zal ik het er meteen even over hebben. @Romy, dank je wel! Overigens is het niet echt een goeie uitvoering hoor. Je hoort dat ik echt jank ergens halverwege .
Jeetje mooi gezongen inderdaad! Ontroerend... @ Oor: Denk ook alleen maar dat het een goed teken was, zeker als hij zelf aangeeft dat de pijn minder is. Nu nog een goede nacht slaap erbovenop en hopelijk morgen weer een stuk beter!