Geen menstruatie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Krokusje27, 6 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krokusje27

31 aug 2015
    50
    0
    6
    Huisvrouw
    Turkije
    Hallo dames..
    Sorry voor mijn lange verhaal :(

Ik zit met een probleempje.. Wij zijn met mijn man al 2,5 jaar bezig voor een kindje. Uit onderzoek bleek dat ik luie eierstokken heb en dat ik niet altijd een eisprong heb. ik had een extreme onregelmatige menstruatie tot 4 maanden terug.. mijn cyclus is 4 maanden lang op 28 dagen gebleven tot aan vorige maand. Op 20 september hoorde ik gewoon ongesteld te worden maar heb geen klachten gekregen zoals extreme buikpijn en rug pijn, wat ik elke maand heb.. op de 20 ste ben ik niet ongesteld geworden dus dacht ik komt wel binnen een paar dagen maar kwam maar niet.. 10 dagen na mijn verwachte menstruatiedatum kreeg ik heel klein beetje bruine afscheiding bij het vegen en nu nog steeds.. al 6 dagen.. Wat zou de oorzaak kunnen zijn? Ik weet geen raad meer..

2. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Luie eierstokken? Daar heb ik nog nooit van gehoord :roflmao: je klachten klinken meer als PCOS-achtig.
    Als je geen positieve test hebt is de kans denk ik groter dat je cyclus weer een ronde rommelig is.
    Zijn jullie al onder begeleiding van het zkh?

3. Krokusje27

31 aug 2015
    50
    0
    6
    Huisvrouw
    Turkije
    Ik heb het hier ook voor het eerst gehoord. Woon namelijk in Turkije. Maar daarna heb ik het een paar keer gelezen hier op de forum. Het is in ieder geval geen PCOS daar zijn we zeker van .. Op 12 oktober heb ik pas een afspraak bij me dokter :(

4. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Mag ik vragen hoe je er zo zeker van bent dat t geen pcos is? Want zonder echo en bloedonderzoek is dit namelijk niet te zeggen....

5. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Heb ook nog nooit van luie eierstokken gehoord.
    Onregelmatige lange cyclussen passen wel bij pcos.
    Als jullie al 2,5 jaar bezig zijn zou ik aanvullend onderzoek laten doen.

6. Krokusje27

31 aug 2015
    50
    0
    6
    Huisvrouw
    Turkije
    Er is onderzoek gedaan in de zh.. Ik heb inwendigw en uitwendige echos gehad en bloedonderzoek. Bij PCOS heb je als het goed is zo ver ik weet vochtblaasjes/cysten bij je eierstokken.. Dat heb ik niet.. Alleen onregelmatige menstruatie maar word wel gewoon 12 keer per jaar ongesteld.

7. Krokusje27

31 aug 2015
    50
    0
    6
    Huisvrouw
    Turkije
    Je bent niet de enige :D Toen mijn dokter zei dat ik "luie eierstokken" heb, keek ik hem aan van wat is dat nou weer? Er staat niks op het internet daarover. Alleen personen die het hebben, hebben daarover iets geschreven. Omdat je niet altijd een eisprong krijgt word er gelijk gedacht aan Pcos maar is het niet.

Deel Deze Pagina