Ja, dat kwam omdat het biologisch is enzo. Ging iets over het 'groen' Volgens mij is die rotzooi zowiezo groen maargoed
Dank voor jullie reacties 200 euro is idd een hoop geld, hij haalt ongeveer 2 keer per week a 27 euro, dus kom ik op 216 euro pfffff, ik ga zelf contact opnemen met de arts en jullie site lezen met alle info, thanxxxx
ik zal eerlijk toegeven ik heb het ook gerookt vanwege mijn lichamelijke klachten, maar rookte ook sigaretten... toen ik zwanger bleek te zijn ben ik direct gestopt met beide. ik merkte zelf dat ik steeds meer nodig had, en dat ik andere klachten erbij kreeg onverschillig, het licht niet meer zien schijnen, er constant mee bezig was. nu slik ik in de zwaarste gevallen imbrupo 600 mg mag er 3 op een dag, en slik mn pijn.. ik denk dat het daarom niet de beste oplossing is, het verkrampte namelijk de spieren nog meer op den duur...en legde alleen een beetje het zenuwstelsel lam..ten koste van... ik ben blij dat ik beter met de pijn om kan gaan, en toch voor de pijnstillers heb gekozen..
mijn vader heeft morfine pleisters maar die helpen niet meer genoeg. De tentakels aan zijn ruggenwerfel vergroeien en dat geeft hem continue pijn. Het is bijna onmenselijk. De dosis morfine die hij nu krijgt( is geleidelijk opgebouwd uiteraard) zou voor mij dodelijk zijn! Hij is ook 'opgegeven' door de reguliere sector. Hij heeft ook gekozen om medicinale wiet te gaan proberen. Daar zal hij binnenkort mee beginnen. Je man moet zich helemaal nergens voor schamen, kom op zeg, hij zit met de pijn, als je dat nooit hebt meegemaakt kun je je daar niets van voorstellen. Het is heel normaal, die medicinale wiet is er niet voor niets!
je mag 2 planten per persoon in huis hebben toch ? als je dat doet kost het geen drol daarnaast vind ik 216 euro per maand en (_) medicinaal gebruiken toch erg veel ik weet natuurlijk niks van zijn pijn af maar ik zou hem er iniedergeval er op wijzen alleen roken wanneer het nodig is en ander niet en als hij het alleen rookt wanneer de kleine op bed is dan rokkt ie in een korte tijd vrij veel een vriend van me heet een hele zware vorm van reuma en gebruikt voor nog geen 100 euro en als ik naar me vriend kijk die doet met 10 euro een maand meestal word er gelijk een halve 5 euro ingeflikkerd wat echt niet nodig is en om terug te komen op de planten die je eventueel kan plaatsen daar zit per plant dus danig veel aan dat hij heel erg lang vooruits kan
Je mag 5 planten hebben, maar je mag geen lampen enzo erboven hangen. Dan ga je vallen onder kweker en dat mag dan dus weer niet. En je bent wel wat laat in het seizoen om er eentje buiten te zetten maar proberen kan geen kwaad. Ze kunnen echt heel groot worden.
Zelf hennep kweken is uiteindelijk goedkoper maar voordat je de kosten eruit hebt van de lamp (als je binnen kweekt) a 130 gemiddeld.. Bakken aarde, zaadjes voeding, dan zit je ook makkelijk op 100 euro en groeitent kost ook gemiddeld 180 euro.. Volgens politie hier mag je of 5 planten buiten hebben staan of 2 onder kunstmatig licht hebben... dat word gedoogd. Maar tis natuurlijk alsnog strafbaar.. Ik zou idd vragne bij de ha of die wat voor jullie kan betekenen..
Ja smiddags slaapt de kleine ook nog en dan doet ie het ook...en savonds rookt ie best veel ja Ik merk idd dat hij onverschillig is, maar kan ook door het herseninfarct komen is me verteld, want hij is ook een stuk koeler geworden daardoor, dus ja dat weet ik niet.
Je man hoeft zich echt nergens voor te schamen. ik heb jaren gelopen met flinke pijnklachten (nierkolieken) die dagelijks terug kwamen. Ik ben op een gegeven moment bij het pijnteam terecht gekomen. De arts waar ik toen bij kwam die was echt heel erg verbaast dat ik het zelf nog niet had uitgeprobeerd. Zo van je bent toch jong je hebt het vast wel eens geprobeerd vroeger waarom nu dan niet als je pijn hebt. Hij vond dat echt een hele lochische oplissing. Dus zo gek is het niet Wat ik ook een fijne oplossing vond was actiq lollys, die verlosten me ook erg snel van de pijn. MAAAR die kunnen wel snel verslavend werken. morfine is niet chemisch maar een natuurlijk middel dat in je eigen lichaam ook zelf aanmaakt. Langdurig gebruik van morfine is zelfs niet eens schadelijk voor je lichaam. Alleen morfine is niet net zo verslavend als een jointje....een morfine verslaving is te vergelijken met heroine verslavingen. En inderdaad morfine krijg je hier erg snel voorgezet door artsen, veeel te snel. Ik ben er zelf 3jaar verslaafd aan geweest in hoeveel heden die dodelijk kunnen zijn voor een normaal persoon. Gewoon omdat ze het zo snel geven. En ik kreeg dan echt een doos met 30 ampullen een doos spuiten en een doos naalden. En amuseer je maar. En bij de vraag hoeveel mag ik spuiten kreeg ik het antwoord: "Ach mwa kijk maar"
Helaas mag dit dus niet. Het is altijd verboden. Alleen wordt je niet vervolgd met maar max 5 planten. Als de politie aan de deur komt dan moet je ze afgeven en klaar is de zaak. Daarbij heeft ze toch niets aan die planten tenzij ze, ze onder lampen zet en dus prof bezig is wat dus niet mag. Het duurt heel erg lang voordat er aan een stekkie een top komt.
Morfine en cannabis is natuurlijk wel een verschil maar de cannabis van tegenwoordig is ook niet die van vroeger meer hoor! Tegenwoordig word er vanalles opgespoten om alles goed en steeds groter te laten groeien de thc (de werkzame stof) in de wiet is ook erg vermeerdert waardoor het tegenwoordig niet meer zo onschuldig is als vroeger. Ik heb iemand gekent die het voor haar "reuma" gebruikte maar het aan haar verslaafde vriend gaf,ik heb het weleens geprobeert om het verschil nou te zien maar dat was er toen amper (de wiet was niet zo scherp en je werd er wat minder stoned van als van gewone wiet al is dit wel ruim 8 jaar terug). Mijn oom zit in een kliniek voor drugsverslaving (niet voor de wiet die hij gebruikt maar voor harddrugs) en daar zitten verschillende mensen die zwaar verslaafd zijn aan wiet en hasj,kort geleden zijn we erachter gekomen dat we persoonlijk ook iemand kenden met een cannabis verslaving en hoe die mensen kunnen zijn,zo onschuldig is de wiet niet meer en het is zeker geen natuurlijk product meer te noemen (of je moet het zelf kweken op een vensterbankje zonder verdere middelen maar bedenk je wel dat zelfs de zaden van bewerkte wiet afkomen!) Je mag tegenwoordig geen planten meer hebben.
Een vriend van mij gebruikt ook wiet, maar zegt zelf dat de 'gewone' wiet beter werkt dan de medicinale omdat die sterker is. Je vriend hoeft zich niet te schamen voor zijn wietgebruik. Hij heeft er tenslotte een goede rede voor en daar kan hij best voor naar de huisarts.
Helemaal mee eens! De apparatuur (lampen/ afzuiging e.d) (mocht je die willen gaan gebruiken) is legaal, de planten blijven gewoon illegaal. Gedogen in Nederland houdt in dat jij niet vervolgd wordt wanneer jij 5 plantjes hebt of een gebruikershoeveelheid weed in jouw bezit hebt. Maar de politie neemt het wel mee. Daarnaast is het alleen legaal om in de coffeeshop een joint te roken. Op elke andere plek is het illegaal en kan het dus gebeuren dat jij jouw joint + jouw weed moet afgeven aan de politie.
De meeste hebben het hier over zaadjes etc..maar je kunt ook kleine plantjes kopen hoor, die zo'n 5cm hoog zijn. Zelf ook vaker gehad, en die een tijd lang voor de vensterbank gehad staan (daar waar de zon veel staat) en ergens in mei/juni buiten de grond in. Werden prima planten..zonder chemische rommel dus.. En als je er idd 5 hebt, en alles droogt heb je toch wel errug veel voor 1 persoon die het alleen doet als hij pijn heeft lijkt me!