Pick up point: boodschappen niet compleet

Discussie in 'De lounge' gestart door Koraal82, 25 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.277
    1.440
    113
    ik had woensdag bij de jumbo boodschappen besteld bij het pick up point. Mijn man heeft alles opgehaald en alles in de garge gezet (koelkast en diepvries dingen wel meteen opgeruimd). Nu wilde ik net keukenrol pakken maar die was op. Die had ik besteld dus loopnaar de garage (heel erg maar we hadden het nog steeds niet opgeruimd....) maar daar stond niks. In de auto lag ook niets en mijn man kan niet herinneren dat die er bij zat.

Nu is het natuurlijk een beetje raar als ik pas dagen later ga klagen maar vind het wel irritant dat het niet klopt. Ik bestel het online voor het gemak maar als ik alles moet gaan controleren dan kost dat toch weer tijd. Controleren jullie het wel altijd?

2. Petra82

Petra82 Fanatiek lid

10 jul 2008
    1.619
    1.332
    113
    Westland
    Ik krijg mijn boodschappen altijd thuisbezorgd (ah), maar vink bij t opruimen altijd alles af. Zo kan ik gelijk reageren als iets niet klopt/ontbreekt

3. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Ja ik controleer het altijd. Één keer meegemaakt dat ze niet alles hadden meegegeven was een tas achtergebleven. Meteen gebeld en ze zijn ze na komen bezorgen.
    Ik zou wel gewoon bellen. Tenminste ik neem aan dat je de missende producten wel betaald hebt en er moet dan toch nog wat gestaan hebben bij het pick up point. Dat kunnen ze navragen.

Hopsatee vindt dit leuk.
  4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Zo heb ik het een paar keer gehad en sindsdien doe ik het liever gewoon weer zelf

Scheelt een boel gedoe.

5. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.628
    5.656
    113
    Ja ik ga altijd mijn lijstje langs. Bij de ah kun je tot 2 weken terug iets melden over een product Mischien bij de jumbo ook? Of ik chat via fb met ze en leg het uit.

6. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Wij bestellen op het werk wekelijks bij de ah voor ongeveer 500 euro. We controleren alles zodra het binnen is een als er iets niet klopt nemen we contact op met de ah. Vaak is er dan een krat of tas achtergebleven.

7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ook wel eens gehad. Even melden en je krijgt je geld terug.
    Even checken of het op je betaalbon staat.
    Kan ook zijn dat het product op was, maar dat horen ze dan wel aan je man te melden.

8. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.384
    867
    113
    Ik controleer het altijd meteen, bon erbij maar vaak onthoud ik he t zo wel wat ik besteld heb. Ik bestel dan bij deen en heb nog niet gehad dat er wat ontbrak.

9. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.419
    443
    83
    Limburg
    Ik heb nog maar 1x besteld maar wel gecontroleerd.
    Het wordt natuurlijk door personeel bij elkaar gepakt en die kunnen het natuurlijk ook over het hoofd zien.

10. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Tuurlijk moet je het altijd controleren, het wordt door mensen ingepakt en mensen maken ook fouten;). Wij hebben het ook wel is en dan zijn ze indd een tas vergeten erbij te doen. Dus ik zou gewoon even bellen!

11. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.465
    3.910
    113
    Vrouw
    Eerst even de bestelbon checken. Kan zijn dat het daar ook niet op staat en dus gewoon niet op voorraad was.
    Bij mij vergeten ze standaard een korting te berekenen (fruit, 3 dingen voor 4,50). Scheelt €3 op de rekening, dus daar stuur ik via Facebook Messenger altijd een bericht achteraan. Krijg dan het bedrag terug gestort of een kortingscode. Ik check dus ook altijd.

Deel Deze Pagina