Medicinale wiet

Discussie in 'De lounge' gestart door edelweiss, 23 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Ik ben ervan overtuigd dat wiet beter voor je is dan morfine of opiaten. Wiet is ook minder verslavend. En vaak werkt wiet zelfs nog beter dan die chemische troep.
    Verder ben ik tegenstander van drugs, maar deze wiet gebruiken is op een andere manier dan recreatief.
     
  2. rums

    rums Niet meer actief

    Dit inderdaad. Vriendin van mijn ouders is eigenlijk helemaal uitbehandeld als het gaat om MS. Medicinale wiet geeft haar nog enige verlichting .
     
  3. edelweiss

    edelweiss VIP lid

    24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Ik zal nog even reageren. Toch veel positieve geluiden :)

    Ik gebruik het vanwege depressie en chronische pijnklachten

    Ik had antidepressants en morfine die ik op maximale dosering nam. Sinds ik het gebruik gaat het eigenlijk heel goed. Ik gebruik beide medicatie niet meer en zit veel beter in mijn vel. De pijn is nu goed uit te houden en mijn algehele gesteldheid is zoveel beter.
     
    Fuddey, Fantykoekie en suus1983 vinden dit leuk.
  4. liefkleintje

    liefkleintje VIP lid

    16 jun 2011
    5.620
    1.081
    113
    Vrouw
    Ik heb clusterhoofdpijn en soms zou ik het wel willen proberen, maar durf niet.....
     
  5. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Ben er zeker voor. Mijn vader heeft kanker en had veel problemen met de bijwerking van chemo. Nu heeft hij zeer goede olie met thc en de kwaaltjes zijn weg. Hij merkt het ook als hij zn dosis wat later neemt want dan komen de kwaaltjes . Hij heeft wel echt goede via doktersrecept bij apotheek.
    Voor onze zoon heb ik nu ook druppels via een apotheek zonder thc en hij doet het er ook super op. Is een stuk rustiger en minder chaotisch. Hij zou eigenlijk mediknet moeten hebben maar dit wilde ik niet. En dit werkt nu dus ook voor hem.

    Ik sta dus zeer positief tegenover mediwiet. Het heeft ook echt niks met drugs te maken.
     
  6. vlavlip83

    vlavlip83 Bekend lid

    31 jul 2010
    795
    13
    18
    Gouda
    heej

    geef het gewoon een kans, de cbd olie(wel goede, niet van KV af action) is niet verslavend, he wordt er niet high van.
    Omdat het druppeltjes zijn kan je zelf je dosering bepalen. er word zelf aangeraden om het op te bouwen en niet gelijk het maximale te gebruiken
    geef het een kans en wie weet heb je er heel veel baat bij!
     
    liefkleintje vindt dit leuk.
  7. liefkleintje

    liefkleintje VIP lid

    16 jun 2011
    5.620
    1.081
    113
    Vrouw
    En waar koop je dan goede druppels?
    Er is zo veel te krijgen...Ik zou niet weten wat ik precies zou moeten hebben.
     
  8. Arian

    Arian Fanatiek lid

    6 dec 2010
    1.584
    36
    48
    Toch even op reageren. Ik heb de 'echte' wietolie, dus geen drogisterij-spul. Maar bij teveel druppeltjes wordt ik er echt wel een soort van 'high' van. Wat zweverig, zo noem ik het. Wel een lekker gevoel. En je slaapt er heerlijk op. ;)
     
  9. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik gebruik soms (goede) cbd-olie en van te veel word ik ook wat ‘loom’ ofzo. Het is niet echt high, maar wel heel duidelijk merkbaar. Dus ik zou ook echt opbouwen ipv meteen een hoge dosis :D
     
    Arian vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina