Van de trap gevallen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door brigitte22, 22 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Ik ben gisteren van de trap gegleden en heb me in de bocht van de trap opgevangen met mijn been en arm. Ik ben nergens met mijn buik tegen aangekomen. Wel even contact gehad met de verloskundige en die zei dat als ik geen bloed of vocht verlies het allemaal wel in orde komt. Hoe kun je zien dat je vocht verliest?

Ik voel de kleine nog heel regelmatig schoppen dus het zal allemaal wel goed zijn.

Ik merk wel dat ik meer prikkeling van de blaas heb en af en toe wat trekkerig gevoel in de vagina.... kan dit van het rekken van banden en spieren zijn?

Als het nu allemaal goed is dan mag ik er vanuit gaan dat het niet verlaat nog iets kan geven toch?

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hi Brigitte,

Wat zul je geschrokken zijn maar je hebt je netjes opgevangen. Je hoeft je geen zorgen te maken, je kindje zit zo goed in gepakt die kan best tegen een stootje.
    Als je vruchtwater zou verliezen dan heb je continue een natte onderbroek of verbandje. Twijfel je over vochtverlies laat dit dan altijd aan je verloskundige weten.

Groetjes Imke, voorzichtig hoor!

3. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Imke bedankt voor je antwoord... we waren allebei wel erg geschrokken inderdaad. Gelukkig alleen wat blauwe plekken er aan overgehouden.

Geen vochtverlies hier dus dat is fijn. Uk vond het misschien nog wel een leuke kermisattractie ook.... maar gaan we zeker niet nog een keer herhalen.

groetjes

Deel Deze Pagina