medinose anti allergie apparaat en zwangerschap

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jinky, 23 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    en waar bestaat zo'n immuniteitskuur dan uit? Het is bij mij maar deels seizoensgebonden allergie. Ik ben het hele jaar door allergisch voor huisstofmijt en voor mijn 3 katten. Maar ja, die katten waren er al toen ik allergisch werd en gaan dus voor geen goud meer weg hier.

2. moedergans

moedergans Actief lid

13 apr 2007
    373
    0
    0
    mamma & catering mw.
    zuid holland
    ook erg benieuwd naar die immuniteits kuur.

Mijn huisarts en allergoloog willen er niet aan beginnen zolang er kans op zwangerschap is.

Heb nu beclometason neusspray en tavegil clemastine 1mg.
    Waar ik idd wel suf van wordt als ik te veel neem, maar 't is beter dan risico nemen.

ik mocht xyzal trouwens niet meer gebruiken van de ha. omdat ik zwanger wil worden en een zoontje heb met schisis (lip, kaak & gehemelte spleet), dat misschien is veroorzaakt door verkeerde medicatie tegen m'n allergieen. Ik had er toen niet bij stilgestaan dat dit schade aan kan richtten en heb het gevolg dus dubbel en dwars moeten accepteren.

Echt ga voor goed advies rond medicatie naar je huisarts, die heeft een heel boekwerk over wat wel of niet geslikt mag worden.

groetjes alexandra

3. Renate007

Renate007 Actief lid

17 mrt 2007
    490
    0
    0
    Het schijnt zo te zijn als je het hele jaar honing in bijvoorbeeld je thee drinkt of elke dag een schepje honing neemt, dat dan je hooikoorts klachten verminderen.

Ik doe dit nu ook enige tijd en heb nog maar weinig last gehad, wel af en toe niesen, maar niet zo erg als andere jaren.

Deel Deze Pagina