Wij starten deze maand met ons ICSI avontuur. Nu zijn wij gevraagd door ons behandelend arts om mee te doen aan de Cetro Trail Studie. Een onderzoek waarbij geprobeerd wordt het optimale behandelingsschema van de GnRH-antagonisten te verfijnen. http://www.erasmusmc.nl/47393/1595112/2133464/2197593/Patienteninfo_CETRO_trial_v1.pdf Dit is de folder die we hebben gekregen. Ik ben op zoek naar andere stellen die meedoen aan deze studie en ben benieuwd naar de ervaringen. Het lijkt positief: Korter spuiten, minder hormonen, maar misschien zijn er andere dingen die ik moet weten? Ik hoor graag van jullie. XxMaria
Hoi Maria. Wij zijn afgelopen vrijdag begonnen met deze studie, evaring ermee hebben we dus niet, maar net wat jij al zei, tis korter spuiten, minder hormonen en dat was al 1 van de redenen waarom we mee deden, nu is het allemaal afwachten! Deze week denk ik veel in het ziekenhuis te vinden, alles maar ondergaan en afwachten hoe het allemaal loopt.. Jij ook veel succes.. Groetjes.. Fleurtje..
heyy Fleurtje, Ik mag niet meedoen. Mijn eierstokken zijn te actief.... Dan is stimuleren met 150 eenheden te veel. Jij heeel veel succes. Liefss