@Sylcor: super dat jullie nog 2 cryo's hebben! Maar ik ga duimen dat jullie die voorlopig niet nodig hebben. @Juulzon: hier altijd vruchtbaar slijm en dan max 4 dagen later ei. Deze ronde ook. Spannend meis! Liefs Dreamer
Thnx dreamer! Vandaag ovutestje gedaan, was gelukkig nog negatief. Nu maar hopen op een mooie FM morgen!!! xxxxxxxxxxxxx
@Sylcor: hoe voel je je vandaag? @Juulzon: hoe is de FM gegaan? Al een idee wanneer de IUI is? @All: bij deze een foto van de test van vandaag: Bekijk bijlage 81060 Wat denken jullie ervan? Digi gaf trouwens Niet Zwanger! Maar misschien heeft die meer HCG nodig. Morgen weer een digi doen en hopen dat die een ander resultaat geeft. Liefs Dreamer
Dreamer, GEFELICITEERD!! jij bent hartstikke zwanger hoor! Dat is een heel mooi steepje! De digitale test heeft inderdaad meer hcg nodig, het duurt altijd wat langer voor die positief is. All: Ik ben hier even niet zo veel omdat we nu in een pauze zitten. We gaan pas half/eind augustus weer beginnen en ik probeer het nu echt even van me af te zetten. Moet zeggen dat het me heel aardig lukt en voel me nu prima. Het weer zit ook wel mee natuurlijk. Zaterdag gaan we lekker op vakantie en daar heb ik ook echt zin in. Na de vakantie kom ik me hier weer melden. Allemaal heel veel succes en ik denk aan jullie! Liefs...
Dreamer, ik vind hem ook super positief hoor!!! Gefeliciteerd!!! Ik voel me nog steeds hetzelfde als na de punctie. Nog steeds buikpijn (steek, krampje) als er een beetje druk op me buik kom zoals bij diep inademen, plassen en de grote boodschap. Gister bij de laatste druppel urine onwijs veel pijn aan de linkerkant van mijn buik. Maar ja het is morgen pas een week geleden die punctie dus zal daar mee te maken hebben. Heb op aanraden van manlief de verpleegkundige even gebeld en die zei ook dat het bij iedereen anders en dat ik gewoon rustig aan moet blijven doen.... Barleeus, fijne vakantie!!
Dreamer, wat zie ik nou. Geweldig meid, het ziet er echt heel positief uit. Wauw wat leuk en dan in eens zo snel. Van harte gefeliciteerd. Hoe voel je je? Sylcor, goed zeg 10 delig en ook nog 2 in de vries. Ik duim ook voor jou mee voor een posi test. Kan me voorstellen dat je je nog niet zo lekker voelt. Juulzon, succes met de IUI morgen. Barleeus, geniet van je vakantie en wat fijn dat je het goed van je af kan zetten. Hier net terug uit duitsland was erg leuk, ook een vakantie geboekt voor over 2 weken dus goed vooruit zicht. En daarna hopelijk met goede moed van start gaan. We wachten inderdaad tot in augustus om te starten met de ICSI
Hoe ik me voel? Ziek zieker ziekst Maar voel me wel heel zwanger erdoor, dus dat is wel leuk! En tussen 2 uur smiddags en 8 uur savonds zakt de misselijkheid iets af en ben ik op en top aan het genieten. Dus ik voel me ziek, maar zwanger! @Sylcor: ga je pas op NOD testen? Of kan je dan pas testen ivm Pregnyl? Mn duimen draaien meis! @Hopeful: lekker nog een vakantie tegoed binnenkort! En bijna lopen volgens mij, wanneer begint het? @Barleeus: lekker op vakantie! Geniet ervan meis. @Juulzon: mn duimen draaien voor je meis! Liefs Dreamer
dat is inderdaad iets minder, maar ja goed teken toch... Ik hoop voor je dat het snel minder is... Nou weet niet of ik de maandag haal....misschien zaterdag of zondag al...dan is mijn ventje ook thuis. Geen idee hoe dat zit met de pregnyl heb ooit eens iets gelezen van 12 dagen ofzo...en het is nu 12 dagen. Maar ik wacht gewoon totdat ik het niet meer kan houden haha
Het ligt eraan hoeveel eenheden je hebt gespoten. Bij 10000 is het na 10 dagen uit je lichaam doorgaans. Knap hoor als je het volhoud! Ik hoopte het ook tot NOD vol te houden, maar begon 5 dagen ervoor al met testen haha. Heb je kwaaltjes? Want die begonnen hier ook al heel vroeg. Ik duim voor je meis! Liefs
heb 10000 dus dan is het er wel uit. Ik heb nog helemaal geen kwaaltjes..... Alleen pijn aan me borsten maar dat heb ik al vanaf de pregnyl en dan begint nu een beetje af te nemen. Dus weet niet of al die kwaaltjes een goed teken hebben, want dan is het bij mij een slecht teken haha
SPANNEND syclor! Ik duim voor je... Zou wel fijn zijn als je zwanger het huwelijksbootje in stapt... Heel spannend! Dreamer: hopelijk wordt de misselijkheid niet erger en groeit je beebje goed! Updeetje: Vrijdagavond had ik ineens een steekje in mijn buik. Dacht, dat ei is gewoon gesprongen en ging onrustig slapen Volgende ochtend opgestaan, geklust J, even gesport, spullen gepakt voor de dag en dacht rond 10u, toch eens een ovutest doen Wil mijn ei niet missen en wat denken jullie: een vette J op de clearblue!!! Dus de eisprong zou eraan komen. Moest om 12u10 bij de kliniek zijn, maar dacht, ga wel even bellen Zeiden ze dat we zondag de IUI zouden hebben en dat de FM niet meer hoefde. Nou, die wilde ik wel! Wilde zeker weten dat ze niet al gesprongen waren. Was gelukkig geen probleem. Aardige gyn (Kroon), hij zag nog 2 mooie ronde eitjes zitten. Een van 18,2 en een van ruim 15. Hij dacht wel dat ze het allebei zouden doen . Zondag: om 11u moest vriendlief produceren IUI ging ok. Mijn baarmoeder lag wat scheef, dus het krampte wel wat. Vriendlief had er na onze ochtendsessie van zaterdag toch nog 50 miljoen, wat toch nog prima was. Mocht wat langer blijven liggen - kwartiertje - dus hopelijk lag er al een eitje, eeeh eitjes, klaar... Of dat ze anders een goede wachtplek hebben gevonden om mijn eitjes op te wachten... Nu weer twee weekjes wachten... Spannend hoor... Durf niet echt een goed of slecht gevoel te hebben... Afwachten maar weer . Gisteravond had ik echt last van mijn buik L. Misschien dat ei toen pas is gesprongen?! Geen idee Nu valt het wel mee. Zit wel vol goede hoop deze ronde. Vandaag op mn werk weer superveel babypraat. Collega vertelde dat ze zwanger waren (hij 50, zij 32, 2e leg voor hem) en dat ook echt direct na het stoppen van de pil. Ze waren 8 weken en hadden net de 1e echo het hartje gehoord. Moest wel even slikken, maar niemand weet van ons op mn werk, dus heb heel vrolijk gefeliciteerd Mn vriend vond me vanavond wel erg stil. Merk gewoon dat het verlangen naar een beebje heel diep zit Wil ook zo graag aan de beurt zijn We zijn er zó klaar voor . (inmiddels al ruim 4 jaar...) Maar goed, wie weet deze ronde wel (droom, droom) Trusten allemaal!!
Juulzon....spanned joh! Ik weet zeker dat de zaadjes netjes aan het wachten waren...Over 2 weekjes weet je het... Ik kon het vanmorgen niet meer inhouden en heb een test gedaan...al heel snel verschenen er 2 streepjes....Het was een kr 2 voor 5.....de streepjes waren even dik, de controle streep was wel donkerder maar de teststreep is ook onwijs duidelijk zichtbaar... Alleen nu....heeft de progestoron er geen effect op? of de pregnyl nog die ik 15 dgn geleden heb gespoten.. Oh oh oh wat ben ik dom...ik ben zo gelukkig maar ook zo bang omdat ht nog veel te vroeg is, waarom heb ik niet gewoon gewacht tot maandag
@Juulzon: spannenddddd en wat een goeie score! Ik ga duimen voor een mooie posi test meis. @Sylcor: ik ga je feliciteren meis Je bent ZWANGER! Na 15 dagen zit er geen hcg van de Pregnyl meer in je lichaam. En al zou dat wel zo zijn, dan zou het een extreem licht, bijna niet te zien streepje zijn. Progesteron heeft geen effect op een zw test. Die reageert alleen op hcg. Dus meis, haal alvast een mooie digi test in huis, want die gaat maandag keihard ZWANGER aangeven Whaaaaaaaaaa! Je gaat een maart mamma worden! Onwerkelijk he haha. Ik geloof het ook nog niet helemaal hoor en heb toch al anderhalve week kunnen wennen Heb je kwaaltjes? Wat zegt je man ervan? Echt super meis! Liefs Dreamer
YEAH! Syclor, na 15 dagen is de pregnyl echt WEG! DuSSSSSSS Syclor is ZWANGER!!!! Wat heerlijk meid! Waren er nu 1 of 2 teruggeplaatst? Echt, van harte!!! Nu ik nog............ (duimen jullie mee?) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
dank jullie wel! Ik ben er nu ook wel achter dat het echt zo is....vanmorgen weer getest en wederom een dikke vette streep! Inderdaad een maart mama...... Er is er 1tje teruggeplaatst...... Nu op naar 28 juli dan hebben we de 1e echo!! Mijn ventje vind het helemaal geweldig....kreeg vandaag een smsje hoe het ging met ons tweetjes....zo schattig
Hoi Sylcor, van harte gefeliciteerd. Wat gaaf zeg. Ik hoop dat alles goed blijft gaan, kan me voorstellen dat je niet meer kon wachten met testen. Lief dat je man zo'n sms'je stuurt. Ik was eigenlijk niet van plan te reageren, zit niet zo lekker in mijn vel. Maar be onwijs blij voor jullie. Het gaat niet zoals ik wil, zou maandag voor echo moeten maar ben nog steeds niet ongi (12 dagen over tijd). Snap er niets meer van was altijd redelijk regelmatig maar nu... Ben bang dat er bij mij nu ook iets mis is. De echo van maandag is nu naar vrijdag verplaatst als het goed is. Nu maar hopen dat het dan kan. Pff nog niet eens begonnen met de ICSI en maak me nu al zorgen. Juulzon ik duim mee voor jullie.
Hoi dames, Ik wil hier eigenlijk niet meer komen nu ik zwanger ben...|want het zal vast confronterend voor jullie zijn. Maar ben toch echt wel heel benieuwd hoe het met jullie is??!! Liefs Sylvana
Sylcor: SUPER GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP!!!!!!!!! Ga er lekker van genieten. Enne.....gewoon hier blijven komen, hoor. Persoonlijk vind ik het niet confronterend, want het geeft mij alleen maar hoop dat MCK nog steeds kwaliteit levert. Sorry dat ik hier een tijdje niet actief had gereageerd. (heb wel meegelezen, hoor). Maar na onze tweede mislukte poging, had ik geen zin om actief te reageren. Daarnaast waren wij natuurlijk ook een maandje op vakantie, dus toen kwam het er niet meer van. Wij zijn inmiddels sinds enkele dagen gestart voor de derde poging en ga jou gewoon als mijn voorbeeld nemen......ha,ha. Nog effies en jullie mogen een kloppend hartje gaan bewonderen....dat is zo ontzetten mooi!!! Geniet ervan!!! Liefs,
Hi meiden, Ben ook even niet zo heel actief, mijn 4e IUI (de 1e na de mk) is weer mislukt... Vandaag weer begonnen met Puregon, zondag 1e fm voor IUI 5. En dan nog 1x IUI en dan IVF... Pffff, ben een beetje down... Maaaaar wel blij voor de zwangeren hier hoor! Geeft idd moed om vol te blijven houden en vertrouwen te krijgen in MCK! Dus blijf gerust meekrabbelen! Graag zelfs! Liefs!