@Juulzon: toevallig mij nog tegen gekomen dinsdag? Klinkt wel alsof het kleine eitje goed meegroeit! Ik ga duimen meis. @Rubio: Pregnyl goed gegaan? Krijg je pijnstilling eigenlijk? @Sylcor: in het maart topic zijn er genoeg die met 5 weken en 6 weken een echo hebben gehad. Ze kunnen dan iig meten of de beeb goed groeit. Moeilijk hoor! Maar als het bloeden niet erger wordt klinkt het toch wel hoopvol. Ik duim voor je. Liefs Dreamer
Sylcor: Hoe is het nu met jullie? Hoe lang nog wachten tot de echo? Dreamer: Lekker genieten van de zwangerschap.! Hoe vond je het om zo'n kloppend hartje te zien? Hier vandaag de punctie gehad. Er zijn 10 eitjes geoogst! Ben helemaal blij. De vorige twee keren had ik telkens wat minder eitjes. Heb nu wel veel last van napijn, maar de arts had mij al gewaarschuwd dat de napijn erger wordt naarmate je meer puncties heb gehad. Daarnaast lagen er een aantal eitjes erg diep waardoor er soms hele gemene steken voelbaar waren, ondanks de verdoving. Lig nu lekker uit te rusten op de bank en kreeg het advies om vandaag, maar ook morgen nog, heel rustig aan te doen. Nu maar hopen op een optimale bevruchting en de groei van een paar topembryo's! Zondag horen wij meer hierover. Liefs
@Rubio: wauw 10 eitjes! Ik ga duimen dat daar een mooi wondertje uit mag ontstaan. Wanneer weet je hoeveel bevruchtingen er zijn? Ik moest keihard huilen haha. Was zo bang dat het niet goed zat (ging er eigenlijk vanuit) Verder was het heel onwerkelijk. Kon er geen beebje in zien en zag maar wat pixels bewegen haha. Dus vooral opluchting, blijdschap en ongeloof. Denk dat het anders is wanneer we het hartje horen, dat is wat herkenbaarder. Of wanneer de beeb wat duidelijker een beeb is. Sterkte met de pijn meis! Liefs
Rubiootje....fijn dat er 10 eitjes zijn!! Mooie score, laat ze maar lekker broeien in die stoof!! als de 1e punctie het minst pijnlijk is dan hoop ik dat het hierbij blijft!! Wat heb ik een pijn gehad en echt niet 1 of 2 dagen!! Maar inderdaad lekker rustig aan doen!!! Het gaat goed met ons hihi ben alweer 2 dgn bloedvrij dus zal wel goed zitten denk ik....woensdag hebben wij de 1e echo...spannend hoor!!
He meiden, Ik ben een week op vakantie geweest en daarna direct de vierdaagse uitgelopen. Was erg gaaf maar ook vermoeiend en pijnlijk. Ik heb even terug gelezen en zo te lezen gaat alles goed, wat gaaf dreamer dat de echo goed was. Dat lijkt me zo mooi om te zien... Ik ben ook erg benieuwd hoe jullie het gaan vertellen aan de familie dus ik hou me ook aanbevolen voor een pb . Sylcor nog even spannende tijden dus wanner is je eerste echo? Hopelijk krijgen jullie het mooie wondertje goed te zien. Rubiootje spannend nog even geduld, ik duim mee dat het nu gewoon wel wil lukken. Juulzon heel veel succes met de echo en alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Dit keer duim ik mee dat alles goed komt en goed blijft gaan. Hier gaat het nog niet goed. Bij mijn echo is ook iets gevonden waarvoor ik naar het ziekenhuis moet en waarschijnlijk geopereerd moet worden. Pff lekkere combinatie zijn mijn man en ik. De ICSI wordt dus nog voorlopig vooruit geschoven. En dat terwijl ik er zo'n hoop in had. Ben erg bang nu voor wat ze gaan vinden (is 10 bij 7 cm ws vleesboom) en of er iets valt te doen. Ook voor het vervolg wat het voor de ICSI gaat betekenen. Ik trek me denk ik voorlopig wat terug van het forum en zal wat minder vaak posten. Wil eerst alles rustig verwerken en zien hoe het verder moet. Zie het gewoon even niet zitten... En wil ook niet alleen maar bij jullie met negatieve stukken komen. Bedankt voor jullie steun en geniet van de zwangerschappen en ik duim voor jullie allemaal mee, jullie zijn toppers .
Hoi hoi dames, Ja zeker spannend, nog 3 nachtjes slapen!!!! Ik hoop zo dat we iets zien tikken... Dreamer, jij hebt het al achter de rug....leuk hoor! En super dat alles het deed (inclusief jou emoties hihi) Hopeful, stoer zeg dat je de vierdaagse mee hebt gedaan!! Petje af! Nog last van blaren of niet? haha Jammer dat jullie nog zo lang moeten wachten en dat er voor jou misschien een operatie in aantocht is...Het zit echt niet mee he als je in de mmm zit!! Meis rustig aan en ook voor jullie komt het goed, al zie je het nu even allemaal niet zitten. Wel jammer dat je hier niet zo vaak meer komt. Ik kan het begrijpen hoor, maar je hoeft je niet in te houden vanwege negatieve verhalen! Die horen er nou eenmaal bij. Die heb ik ook gehad!! Zodra je je weer wat beter voelt en het zonnetje weer gaat schijnen, kom je dan snel weer langs??? Dikke kus!!!
Hopeful, lieve schat, heel veel sterkte de komende tijd. Zit ook niet mee hé.... Kan me goed voorstellen dat je even minder actief bent. Echt balen van die vleesboom... Maar, er is iets aan te doen! Op het IUI topic zat Marnat, die is geopereerd aan een vleesboom en heeft ook een eigen topic.. Misschien kan zij je meer vertellen. Sterkte me alles en hou ons op de hoogte... Syclor, spannend!!!! Ben benieuwd meid! Dreamer, jij gaat ook al snel hé!!! Hoe voel je je nu?? Zaterdag weer de IUI gehad. De zwemmers van vriendlief waren in prima getale aanwezig; 48 miljoen dit maal. De Pregnyl hadden we dus do.avond gezet -om 22u, zodat eitjes 36-40u later springen. Om 10u15 moest vriendlief zijn boeltje produceren en ik moest er om 12u zijn (zeg ik, maar we gaan samen natuurlijk). Ging dit maal super snel en zonder enige pijn. Had nl gevraagd of de arts hetzelf zou kunnen doen, omdat het de vorige keer zeer deed en veel gewroet was door de verpleegkundige. Dus kreeg de hand van de arts zelf... Een klein steekje was het enige wat ik voelde, meer niet. Alles ging er hartstikke soepel in. Mocht een kwartier blijven liggen. En ging een theorie bedenken : Is vandaag 24-07, ik had 2 eitjes en er waren 48milj zwemmertjes: 48 : 2 = 24, dag van IUI. En ik houd 24/7 van mijn lief, dus dat brengt alllleeeeeeemaaaaaaal geluk. Tja, ben soms een rare cijferfreak . Merkte alleen dat ik in de loop van de dag - en nu nog - een beetje steekjes in mijn onderbuik heb en echt een mega opgezette buik heb...?! Vind ik wel vreemd, want had er verder echt geen last van. Enne, zo snel wat voelen lijkt me héééééél stug . Of zijn er ervaringsdeskundigen die hier iets van herkennen??? En toch . Blijf er nog steeds een heel positief gevoel bij hebben. Maar vind dat anderzijds ook weer eng, want dan hoop ik misschien teveel... En word ik straks weer keihard teleurgesteld... Mijn vriend zit vol vertrouwen en zegt: en anders proberen we het nog een keer en anders lukt IVF... Superlief natuurlijk, maar ja, hoef dat hier niet uit te leggen dat dat moeilijk is.. want je verlangt zo... Anyway, veel liefs / sterkte / suc6 allemaal! xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@Hopeful: wat goed dat je hem hebt uitgelopen! En wat balen dat er misschien een vleesboom zit zeg. Hoop dat het iets anders is en jullie toch nog snel kunnen starten. Dikke knuffel meis! @Sylcor: bijna je echooooooooo @Juulzon: die steekjes en opgeblazen buik komt door de IUI. Dan zat er nog wat zaadvocht bij de zaadjes en daar reageert je bm op. Maar hopen en dromen is altijd goed toch! Ik was ervan overtuigd dat het mislukt was en dat vond ik echt vreselijk. Wilde juist een goed gevoel hebben en veel hoop. Dus droom maar lekker en geniet ervan Ik ga met je meedromen en duimen! Ik voel me nu wel goed. Vind het nog steeds eng dat ik geen kwaaltjes heb, maar geniet er ondertussen ook weer van. Kan nu tenminste iets doen. Maar kan toch echt niet wachten tot we de 2e en 3e echo hebben gehad! Dan weten we echt zeker dat alles goed zit en kunnen we het aan iedereen gaan vertellen. Vind het wel heel eng trouwens, het vertellen. Na al die jaren alles geheim gehouden te hebben is het straks niet meer van ons alleen. Beetje dubbel gevoel Liefs Dreamer
Hopefull: Wil je even heel veel sterkte wensen en heb veel respect voor de manier waarop jij het beschrijft. Wat ontzettend kl@@ dat er nu ineens een vleesboom roet in het eten gooit. Het si soms zo oneerlijk! Uiteraard mag je hier ook gewoon komen om ff uit te huilen of te klagen, hoor! Ga je heel veel succes wensen voor de toekomst. Sylcor. Nu echt nog maar heel even en dan mag je een prachtig klopend hartje gaan bewonderen! Geniet ervan, meid! Juulzon± Heel veel succes en ga voor jullie duimen op een positief resultaat!!!. Hier vandaag de terugplaatsing gehad van twee goede embryo´s. Een was 8 cellig en die andere was 7 cellig. Beide klasse 1. Geen fragmentatie. Dat is een betere start als de vorige keer. Nu die vervelende en soms slopende wachtweken in. Die eerste week gaat nog wel, maar die tweede week........aaahhhh. Ga mij maar proberen zoveel mogelijk bezig te houden zodat die weken snel voorbij zijn. Liefs
Hoi dames, Hier een super happy mom in spe!! Vandaag de echo gehad en het hartje was overduidelijk te zien!! Zo bijzonder dit, En het rare is we zijn 3 dgn verder dan we dachten....Ons beebje is nu 1.42cm hihi. Over 2 weken moeten we weer en dat is tevens de laatste keer MCK daarna mogen we naar een gewone verloskundige. Over 2weken dus maar een bos bloemen en een doos merci meebrengen!!
Hey aankomende mama! Super gefeliciteerd meid!!!! Lekker van genieten!!!! Die 9 maanden vliegen voorbij en voor je het weet, hebben jullie een mooi wondertje in jullie armen!!!!! Ik wens jullie een gezonde en voldragen zwangerschap toe!!! Liefs,
Gefeliciteerd Blijft jullie uitgerekende datum niet staan dan? Wij waren op de echo 3 dagen korter zwanger, maar omdat we de dag van bevruchting weten blijft de uitgerekende datum staan. Welke datum moeten jullie weer? Wij de 13e bij onze eigen arts.
Dank jullie wel Ja ik snap het ook niet zo goed. Moest op 5 juli testen en dan zou ik 4 weken zijn....Wij weten ook de datum van punctie en terugplaatsing en toch zei dr deen dat ik 3 dgn verder ben... Maandag 9 augustus moet ik weer naar mijn eigen arts dr deen. Dat is tevens de laatste keer MCK, smiddags kan ik al terecht bij een verloskundige hier voor intake....ben benieuwd...
Syclor, die dr Deen is een lieve dokter hé! Vind ik tenminste. Ging ze niet op dezelfde dag trouwen als jij??? Nog gefeliciteerd meid! Echt super!!! Ik zit op het wachtbankje, nog een week... Heb nog steeds goede hoop ... Is de dus de 5e IUI in totaal... de 3e was raak, maar mk... vorige ronde helaas... en nu weer spannend!!! Weet iemand of ze bij MCK echt maar 6 x IUI doen? Of tellen ze weer overnieuwd als een poging gelukt is? Fijn weekend allemaal!!! xxxx
@Sylcor: wij hadden ook dr Deen, omdat onze dokter met vakantie was. En zij zei juist dat we de 3e aanhielden omdat we de dag van bevruchting wisten. Apart! Maar ach, die paar dagen maken op het eind ook niet meer uit haha. Ben wel jaloers dat jullie zo snel weer een echo hebben! Wij moesten echt weer ruim 3,5e week wachten. @Juulzon: ze doen volgens mij wel meerdere keren IUI, als ze denken dat het nut heeft. Als ze denken dat het geen kans van slagen hebben raden ze je aan op IVF over te gaan. Mijn duimen draaien voor je meis! Liefs Dreamer
Thnx dreamer! Duim zelf ook keihard... heb er een goed gevoel bij, nog steeds... ondanks dat ik weet dat het dan eigenlijk alleen maar kan tegenvallen... Hou jullie op de hoogte, wordt een spannende week in ieder geval! xxxxxxxxxxx
Tuurlijk kan het niet alleen maar tegenvallen! Ben jij mal. Je bent gewoon zwanger Dat valt toch niet tegen! Geniet maar lekker van het goede gevoel meis. Liefs
Juulzon, ook ik heb een goed gevoel!! Mijn duimen draaien overuren voor je! Dreamer, weet niet of ik dan blij moet zijn dat ik hem al zo snel heb haha. En inderdaad raar dat ze bij jullie wat anders zei...geen idee waar dat dan aan ligt... Ja klopt ze trouwt ook op 10 september....
@Sylcor: hier kon het niet eerder ivm vakantie van onze eigen arts. Die is pas die week weer terug namelijk. Anders hadden wij de 2e echo ook na 2-3 weken gehad. Denk dat dat het normale beleid is. Ze zei namelijk dat we daarna door konden naar de gyn, maar dan zouden we dus pas met 12 weken bij de gyn komen. Wij hebben dus 2 dagen ervoor al een afspraak bij de gyn. @Juulzon: al kwaaltjes die ergens op duiden? Mijn duimen draaien! Liefs
Hallo meiden, Kan het niet laten om toch even hier te kijken. Sylcor en Dreamer, lees dat alles goed gaat. Super zeg! Juulzon ik duim mee, spannend zeg. Mag je morgen testen? Rubiotje jij mag zeker deze week ook testen? Hier vandaag naar het ZH geweest, het is ws een cyste van de eierstok. Het is nu 14x14 cm, donderdag moet ik voor een operatie ws moet 1 eierstok verwijderd worden. Vind het erg spannend en hoop dat het hierbij blijft. Als alles goed gaat en het herstel snel is mogen we snel met ICSI beginnen. Ik blijf maar hoop houden maar wordt wel steeds banger. Goed dames heel veel succes en ik heb nu alle tijd om voor jullie te duimen op een posi test.