@Juulzon: en, heb je al getest? Ik hoop dat het gelukt is meis! @Sylcor: jij had je echo gisteren toch? Vertelllllll! @Hopeful: heel veel sterkte alvast voor donderdag meis. Liefs Dreamer
ja had gister de echo.......tjop tjop doet het nog steeds we hebben zijn hartje zelfs gehoord...zo gaaf!!!!!
Hi meiden, Hopeful, wat een slecht bericht meid Sterkte... Dreamer, hoe voel jij je inmiddels? Sylcor, wow! een hartje! Zo bijzonder!!! Hoe lang zijn jullie nu al met al bezig geweest? En voelde jij direct na de TP eigenlijk al iets 'zwangers' ? Nieuws hier: HELAAS.... Niet gelukt... Zit inmiddels alweer op dag 6 van de nieuwe cyclus... Zondag weer 1e echo... Even een lang egootje. Ben een paar daagjes niet online geweest. Heb voedselvergiftiging (gehad). Enorme maagkrampen, overgeven tot het gal aan toe, bah. En pijnlijk. Maar waar het van gekomen is?! Geen idee... Verder hebben we het (weer) er samen over gehad, over Wat Als de 6e IUI niet lukt...? We willen gewoon alles proberen. Het lukt niet is pas het lukt nooit, als je alles op alles hebt gezet. Had dinsdag telefonisch consult met de arts en haar advies gevraagd wat te doen na de 6e IUI. Zij gaf aan dat als IUI niet gelukt is na 6x, de kans erg klein is. Bij IUI is de kans groter dat het niet lukt dan wel. Bij IVF daarentegen liggen de percentages anders: het lukt vaker WEL dan niet... Om een lang verhaal kort te maken: we konden gisteren al op het 'verplichte' startgesprek waarin uitleg wordt gegeven over de behandeling en risico's enzo. Diezelfde middag de prikinstructie en de bloedafname... Dus als komende ronde niet lukt, dan gaan we voor IVF! Ze gaan bij ons trwns in eerste instantie 1 embryootje terugplaatsten, omdat ik nog geen 42 ben! Nou, ik vind 34 ook al 'oud', helemaal met alle zwangeren en new born baby's om ons heen.... Maar wat ik al zei, ik duim, bid en hoop voor een wondertje wat toch deze laatste IUI ronde lukt... het kaarsje brandt! En zo niet, kunnen we direct met de IVF-behandeling door. Dus op dag 1 (ROOD) met decepeptyl beginnen... Tot gauw weer als ik weer wat minder ego ben ! En niet meer zo vaak op le toilet vertoef... Die krampen zijn zo niet fijn... Veel liefs!!!