oh super, dank je wel. Zo als ik het ook lees wordt het inderdaad gewoon vergoed. We gaan over 20 minuutjes,laat het weer weten hoe het was.... liefs syl
Vanmiddag het startgesprek, we stonden met een kwartier weer buiten haha. Helaas hadden hun het dossier nog niet van het ziekenhuis ontvangen, maar het ZH zegt dat dit onderweg is... we wachten het nog maar even af. Het gesprek zelf was erg positief!! We hebben alles weer opnieuw uitgelegd gekregen, een brief met daarop wanneer ik wat moet prikken en hoeveel, wanneer ik moet bellen wanneer ik ongeveer echoos ga krijgen, echt heel duidelijk! Verder nog een info brochure hoe het echt gaat...en een pakketje wat we moeten tekenen voor het invriezen van eventueel embryoos... Een hoop administratie dus.... Maar het wordt nu wel echt echt...
Wat fijn dat jullie intake positief was. Weten jullie al wannneer jullie mogen starten met icsi. Wij gaan eind maart weer starten met icsi. Wij slaan nu een ronde over ivm met de aankomende verhuizing van mck. Liefs
@rubiootje: bedankt voor deze informatie. Dat ga ik daar zeker mijn verzekering met confronteren. Want blijkbaar hebben ze mij misleidende informatie gegeven. @sylcor: fijn dat alles voor jullie goed verloopt. Al dat papierwerk waar je het overhad zal er wel bijhoren. Wij moeten nog 2 weekjes wachten op ons volgend gesprek. Ben erg benieuwd wat de gyn gaat zeggen. En hoelang we dan weer moeten wachten. Anders ga ik toch kijken of ik kan overstappen , gezien de info van rubiootje
moet binnen nu en paar dgn ongi worden dat is nog te vroeg om te starten ivm prikcursus die verplicht is en vol zat...daar kunnen we pas 2 maart heen kunnen. Dus als ik ongi ben dan moet ik 3 weken aan de pil (1 strip) en dan gaan we starten. Dus over 3,5 week....
Sylcol: Gezellig, dan lopen wij ongeveer gelijk op. Ik moet morgen ongi worden, maar wij slaan dus 1 ronde over. Gaan dus over 4 weken starten. Wij hebben het korte protocol, dus geen pil, maar direct starten met spuiten op de eerste cyclusdag. dancer4fun: De info had ik van hun site gehaald, mogelijk dat niet iedereen bij de verzekering op de hoogte is van alle regels hieromtrent. Ben benieuwd wat je verzekering gaat zeggen. 2 weekjes is voorbij voordat je het weet. Hopelijk ga je positief nieuws horen!
spanned dat we tegelijk op gaan!! Dan laat ik mijn duimen gewoon overuren draaien haha. ik 'moet' de pil slikken omdat ik zelfs door de PCO geen cyclus heb, het kan wel 4 mnd duren voordat ik het uit mezelf wordt. |Vandaar dat ik de pil ga slikken zodat ik wel een cyclus heb zeg maar...
@rubiootje: heb ze eergisteren even een mail gestuurd. Want via hun website wordt aangegeven dat ze wel een contract hebben met mck. Dus beetje verwarrend. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen. Tis op dit moment ook nog niet nodig om over te stappen. Ik wacht eerst mijn volgende afspraak af bij het maasstad. Dan kijken hoelang de volgende afspraak/behandeling gaat duren. @sylcor: spannend allemaal. Hoop dat alles voorspoedig verloopt, ook voor jouw rubiootje. En misschien kan ik binnenkort bij jullie aansluiten...................
yes ik ben ongesteld!!!! Ik ga vanaaf aan de pil en over 3 weken wordt ik ongi....dan gaan we van start!!!!
heb eindelijk antwoord van mijn verzekering. En mocht het nodig zijn kan ik overstappen naar MCK. Want ze hebben sinds 01-01-2010 een contract met Mck.
super dat je verzekering het wel vergoed mocht het nodig zijn!! vgz heeft ook een contract sinds februair dus ik zit goed!! ben gister ongi geworden en dus gisteravond de pil geslikt en vanmorgen foliumzuur!! Over 3 weken wordt ik dan ongi en dan moet ik beginnen met spuiten en gaan wij starten met IVF/ICSI
ow gelukkig dat het voor jullie ook vergoed wordt. Dat is toch weer een zorg minder. Die heb je al genoeg in de MMM. Nu nog even geduld 3 weekjes en dan is het voor jullie zover. Ik zal duimen voor jullie dat het de 1ste keer gelijk raak is.
Fijn dat het allemaal goed is gekomen! Ga met je meeduimen! Wij gaan als het goed is, ook zo rond de 18e maart starten. Wie weet komen wij elkaar nog wel tegen. Groetjes,
hey meiden, nou eindelijk hier ook nieuws. Vandaag afspraak gehad bij gyn in maasstad. Gelukkig geen wachttijden, dus als mijn ongi komt (ben nu 3 dagen overtijd, dus wie weet.......... ik hoop op een wonder, al 2 testen negatief, ga morgen opnieuw testen) beginnen we gelijk met iui. Dus zit ik waarschijnlijk gelijk met jullie alleen niet bij hetzelfde centrum. Spannend allemaal. Ik hou jullie op de hoogte
Dat word spannend! Dat is dan toch allemaal veel sneller gegaan als verwacht. Super! Heel veel succes en wij houden elkaar zeker op de hoogte! Groetjes
Hoi Meiden, Ik loop ook bij het mck. Voor ons is het wel een eind rijden maar ik vind het zo veel fijner als een ziekenhuis. Hier wordt je tenminste begrepen en ga je niet even tussen de leuke echo's en overgangsprobelemen in. Ook leuk om in de wachtkamer een folder van freya te zien ipv al die 9 maanden boekjes en voorlichtings avonden over bevallen. Helaas is onze eerste ivf op niets uitgelopen, van de 9 eitjes was er maar één bevrucht. Kennelijk zwemmen de zaadjes weg van het eitje ipv er naar toe Wij gaan dus beginnen met icsi nu, hopen dat dat ons meer geluk brengt. 11 maart heb ik een telefoon gesprek met onze gyn. en dan hoop ik eigenlijk volgende cyclus weer te mogen beginnen, dat zal dan ook rond 18 maart zijn, dus dat word steeds gezelliger! sylor, ik las dat jij mevr. deen hebt. Die had ik met de punctie en vond het zo'n lieve vrouw. Wat een mazzel heb jij! Voor zover je van mazzel kan spreken natuurlijk. Liefs
Weer negatief getest vanmorgen. Heb echt zoiets van. Laat die ongi maar komen , dan kunnen we beginnen met de IUI. Want dit is echt niet meer leuk. De moed zakt me echt in de schoenen nu. Ik wil er eigenlijk niet meer aandenken. Maar dat zal vast niet lukken denk ik.
dancer for fun, balen meid dat je een negatieve test had....ken het gevoel heel goed dat je er klaar mee bent! Maar hou vol...ooit komt het goed!! barleeus, heb idd dokter deen. ze is idd heel erg lief, heb haar nu 2x gezien. Het grappige is dat ze net als ons 10-09-2010 gaat trouwen. wel toevallig
hoi allemaal, Hoe is het met jullie? Met mij wel goed. Ben vanmorgen ongi geworden dus de IVF/ICSI kan beginnen!! Vanaaf de 1e decapeptyl.......vind het wel een beetje eng hoor