Medisch Centrum Kinderwens

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door sylcor, 25 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Hopeful: de IUI zelf viel gelukkig heel erg mee!
    Had nog nooit een eendenbek gehad, dus dat was een raar gevoel.
    En het rietje voelde ik echt drukken, maar deed ook niet zeer.
    Het rietje zat er met een paar seconde al in gelukkig.

Ze zei trouwens toen ze de eendenbek erin wilde doen, pers maar even.
    Maar ik moest plassen, dus heb maar niet geperst :p

Ik probeer niet teveel op kwaaltjes te letten.
    Maar omdat ik toch wat rustig aan wil doen let je er automatisch wel op.
    Hoop maar dat het snel de 25e is :p

Valt het wachten je zwaar?
    Of trek je het nog wel?

@Juulzon: ik kan me heel goed voorstellen dat je er verdrietig van bent.
    Een spontaan ei gehad wat je anders ook niet hebt, dus kans op een wondertje.
    Daar krijg je toch goede hoop van.
    Ik hoop dat het de komende ronde wel gaat lukken en alles goed mag blijven gaan meis!

Liefs Dreamer

2. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    hoi dreamer....fijn dat de IUI toch door kon gaan, nu hopen dat ze lekker lsng blijven zitten saampjes...

Ik ben gister weer voor een echo geweest en we hoeven nog niet te stoppen! er zaten 2 eitjes van 17mm en een oaar van 12 a 1mm dus we mogen nog doorgaan....Morgen weer een echo en hoop zo dat ze er nog steeds allemaal zijn en lekker groot geworden zijn!

3. hopeful

hopeful Lid

14 okt 2009
    76
    0
    0
    Zuid-Holland
    He meiden,

Dreamer wat fijn dat het mee gevallen is, ik kan me echt voorstellen dat het moeilijk is om je niet al te veel bezig te houden met symptomen.
    Voordat ik hoorde dat bij ons de natuurlijke weg niet zou lukken dacht ik ook elke maand van he dat heb ik nog nooit gevoeld. Hopelijk blijft het bij jou bij 1 keer dit keer :).

Het wachten gaat wel, morgen mag ik al mijn medicatie halen bij de apotheek en dan nog maar anderhalve maand wachten. Lijkt me te overzien.
    Merk wel dat ik er gek genoeg naar ga uitkijken. Zo zag ik er nog tegen op en nu denk is steeds meer bij mezelf stel je niet aan, dit geeft ons juist een kans.

Dus ja erg dubbel, gelukkig staat mijn man steeds meer open om er over te praten. Is echt geen praat type maar hij weet dat ik soms mijn hart moet luchten. Van de week kwam hij met een hangertje voor aan een ketting, zilver in een hartvorm met steentjes erop. Gelijk onder het hartje zit de vorm van een sleuteltje.
    Zo lief, hij vertelde dat het voor onze liefde staat met de ingang naar de toekomst. Dit had ik echt nooit van hem verwacht.

Goed meer dan genoeg over mijzelf

Juulzon jammer zeg, je had zo'n goede hoop. Kan me voorstellen dat het even goed tegenvalt, nu maar op naar een mooie volgende ronde. Succes alvast.

Sylcor wat fijn dat je nog door mag gaan deze poging, zou echt super zijn als het deze keer wel mag lukken. Het klinkt iig goed.

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Sylcor: wat super dat de poging door mag gaan!
    Succes morgen met de echo, mn duimen draaien!

@Hopeful: ahhh wat enorm lief zeg!
    Toen wij te horen hadden gekregen dat manlief onvruchtbaar was heeft hij mij een mooi beeld gegeven van een kindje in een ei.
    Staat voor onze kinderwens.
    Ook superschattig.
    Zo laten ze toch zien dat ze er meer mee bezig zijn dan ze ons laten geloven ;)

Fijn dat het wachten nog te doen is.
    En dat je ernaar uit gaat kijken is wel normaal.
    Je staat nu stil voor je gevoel en dan heb je een kans.
    Ook al zal je tegen die tijd vast op gaan zien tegen alles.

Ik heb ook een jaar lang van alles gevoeld wat op een zwangerschap kon wijzen :p
    En na bijna 3 jaar heb ik nog elke maand kwaaltjes die ik nooit eerder heb gehad.
    Ik zal dus niet snel denken van ohhhh dat is vast een zwangerschap!
    Misschien als ik elke ochtend kotsend boven de pot hang :p
    Maar anders geloof ik er niks van.
    Heb nu trouwens wel soort van spierpijn net naast mn liezen, dat kende ik nog niet.
    Maar dat komt vast omdat ik er nu op let en voorzichtig wil doen :p
    (see, onbewust ben ik er toch meer mee bezig dan ik wil haha)

@Juulzon: heeft de ongi al doorgezet?

Liefs

5. hopeful

hopeful Lid

14 okt 2009
    76
    0
    0
    Zuid-Holland
    hoi Dreamer,

Ohh spannend zeg, spierpijn in je lies. Haha het kan ook bijna niet anders, je bent er ook zo mee bezig dat je toch overal op gaat letten.
    Ik zou bijna gaan zeggen dat ik voor je hoop dat je elke ochtend boven de wc pot hangt. Ookal zal dat ook niet fijn zijn en denk je er dan waarschijnlijk anders over.

Ja lief he, ook super lief van jouw man/vriend. Ik geloof ook echt wel dat het voor de mannen niet makkelijk is, kan me voorstellen dat ze toch een soort van schuldgevoel hebben ook al is dat onnodig.

Ben benieuwd naar het schema van de prik cursus, lijkt me toch wel raar om mezelf te gaan prikken.

Hoe is je man/vriend er nu onder, ook stijf van de spanningen?

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Mijn man voelt zich gelukkig niet schuldig ofso.
    Hij vindt het niet leuk wat ik allemaal moet doen, maar hij weet ook dat hij daar niets aan kan doen.

Hij heeft niet echt de zenuwen nu, maar merk wel dat ie het spannend vindt.
    Hij is ook heel bezorgd en ik moet echt op de bank gaan liggen als we veel hebben gedaan :p
    Heel cute, want normaal is het zo'n nuchtere boer.

Het lijkt mij ook raar om jezelf te moeten prikken.
    Zie je daar erg tegenop?
    Prik je zelf ook mensen of dat niet?

Vandaag je meds halen!
    Al ruimte gemaakt in je koelkast?
    Het zal wel even slikken zijn als je ziet wat je allemaal nodig hebt.

@Sylcor: hoe was de echo vandaag?

Liefs Dreamer

7. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    de echo was super!!! vrijdag de punctie...echt super spannend...

nu snel weg, gaan uit eten met paps en mams die zijn 1 jaar getrouwd...

8. hopeful

hopeful Lid

14 okt 2009
    76
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi Sylcor, wat fijn dat er een datum is :D. Spannend zeg, goed dat de echo zo nog super was. Alvast heel veel succes vrijdag en nu maar hopen dat ze goed bevrucht mogen raken...

Eet smakelijk voor nu en gefeliciteerd.

Dreamer, wat lief dat je man zo zorgzaam is.
    Fijn dat hij heel "nuchter onder alles is" en zichzelf ook niet schuldig voelt. Is natuurlijk ook helemaal niet nodig, maar kan me toch voorstellen dat het voor de mannen ook heel dubbel is.

Hoe voel je je verder, nog 10 dagen...

Ja heb inderdaad wel wat plek in de koelkast nodig. Haha het eerste wat manlief zij is ahh wat doe ik je aan. Ik denk dat ik het prikken niet heel erg ga vinden, is natuurlijk wel even raar.

Op mijn werk prik ik dagelijks, maar dan natuurlijk wel bij anderen. Dat is toch wel heel anders :p.

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Sylcor: wat super dat vrijdag de punctie is!
    Morgen Pregnyl zeker?
    Zie je op tegen de punctie?
    Krijg je verdoving?
    Heel veel succes alvast!

Gefeliciteerd met je ouders!
    Grappig dat ze pas 1 jaar zijn getrouwd zeg.

@Hopeful: echt veel is het he!
    Anderen prikken is idd heel wat anders, maar je weet dan iig wel hoe je moet prikken.
    Alvast een tip: een ijsklontje op de prikplek doen voor je gaat prikken!

Verder heb ik toch nog steeds het idee dat het niet raak is.
    Twijfel ook nog altijd wanneer mn ei is geweest.
    Ach ja, we merken het vanzelf he!

Liefs Dreamer

10. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    oh hahaha sorry nee geen 1 jaar gertrouwd...31...mijn 3 zat steeds niet goed en heb hem er weer ingedrukt maar deed het gister dus nog niet hahaha.... Ja zou wel bijzonder zijn 1 jaar...

Ja we mogen wel een slotje op de koelkast doen zoveel geld zit daarin...

Ik kreeg wel verdocing een soort van morfine per infuus en geloof ik ook nog iets van plaatselijke verdoving. Maar heb de papieren niet meer ingekeken sinds ik ze heb gehad bij de intake. Doe dit ook bewust niet en hoop er op deze manier zo nuchter mogelijk in te gaan...
    Zie er wel een klein beetje tegenop. Heb zoveel spanning gehad tijdens het spuiten van de puregon en decap. Maar nu heb ik weer spanningen of de eitjes niet al gesprongen zijn voor vrijdag, of mijn ventjes zaadjes een beetje mee willen werken...
    Pff denk dat het echt pas over 9 mnd helemaal weg is al die spanning...

Hoe is het met jullie?

11. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    De punctie achter de rug...
    Vond het echt goed tegenvallen hoor!
    heb nu ook nog steeds veel pijn maaaaaarrrrrr

ER ZIJN 5 GOEIE EITJES!!!!! En ventje zijn zaad is genoeg en geschikt voor alle eitjes en de icsi!

Helemaal happy zijn we en de pijn is bijzaak!
    Op naar zondag dan horen we of er een paar bevrucht zijn

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Wat super meis!
    Ik ga hard duimen dat jullie goed nieuws krijgen op vaderdag.
    *duim duim duim*

13. hopeful

hopeful Lid

14 okt 2009
    76
    0
    0
    Zuid-Holland
    He meiden,

Sylcor wat fijn dat de punctie gedaan is en zo'n mooi resultaat. Nu nog even in spanning of de bevruchting goed is gelukt. Zou inderdaad wel mooi zijn op vaderdag.
    Wel naar dat de punctie je zo tegenviel zeg. Maar zo als je al verteld het is natuurlijk voor een goed doel. Ik duim mee dat het bij 1 punctie mag blijven.
    Succes morgen.

Dreamer, wat naar dat je steeds het gevoel hebt dat het te laat was. Laten we hopen dat je gevoel verkeerd zit. Nog maar 6 dagen spannend hoor.

Nou meiden ik duim gewoon op 2 posi testen voor jullie.

Hier geen veranderingen, lekker nog 5 dagen vrij :), ouders zijn maandag 25 jaar getrouwd en hebben leuke dingen georganiseerd. Dus komende dagen lekker niet veel doen en hopelijk mooi weer.

14. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    Dreamer, ik heb ook voor jou geduimd dat je helemaal verkeerd zit met je gedachte!

Hopeful, altijd leuk een feestje, zal duimen op mooi weer voor morgen!

Vanmorgen om half 10 al gebeld en van de 5 eitjes zijn er 4 embryo'tjes ontstaan!!! We zijn echt superblij nu en morgen mag 1 van hun weer terug naar mij.....spannend!!

Dames fijne zondag nog en tot de volgede keer...

kus!!

15. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Hé lieve meiden!

Lees zeker mee hoor, maar reageer even wat minder de laatste tijd... Wilde wel even zeggen dat ik het SUPER vind Syclor, dat je maar liefst 4 embryootjes hebt! En hopen dat deze eerste blijft plakken!!! Duim KEIHARD!
    Dreamer, ook blijf ik duimen voor jou!!! Wie weet.... toen het bij mij raak was dacht ik ook dat het niet gelukt was... toitoitoi!
    Hopeful, jij mag in aug beginnen met ICSI toch? En tot die tijd wachten...?

Ik morgen weer 1e FM. Hoop dat er iets te zien is. Ben de laatste week eerlijk gezegd een beetje moedeloos. Geloof er niet altijd meer in terwijl ik dat altijd deed. En niets liever dan er weer heilig in geloven, want een kleintje mogen voelen groeien, blijft onze liefste wens...

Succes allemaal meiden! Dikke knuff en sorry dat ik niet altijd reageer ..!!!

xxxxxxxx

16. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    juulzon...spannend weer zoon eerste fm.....

Ik heb een 10-cellig embryootje in mij....
    De gyn zei dat dit heel goed is en ons embryootje er veel zin in heeft...komt dat even goed uit.....wij ook!!!!!!!!!!!
    Nu 2 weken in spanning...

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Sylcor: wauw gewoon een 10 cellige emmie!
    Dat is echt supergoed meis!
    Ik ga duimen dat hij uit mag groeien tot een heel mooi wonder.
    Konden de andere 3 emmies ingevroren worden?

@Juulzon: moeilijk is dat he, als je geen goed gevoel hebt.
    Ik heb het ook en wil juist heel graag positief erin staan.
    Ik hoop dat je de hoop snel weer terugvindt meis.
    Succes met de echo morgen!

@Hopeful: gefeliciteerd met je ouders!
    En heel veel plezier vandaag.

Liefs

18. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    Er konden 2 emmy's ingevroren worden en 1 was er niet geschikt voor en zijn we dus kwijt. Maar dan hebben we er nog 2 over en hoop natuurlijk dat we die deze ronde iig niet nodig hebbem!

19. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Syclor! WOW!!!! Hopen dat jullie embryootje groeit en groeit en lekker een plekje in je buik vind... Heb er somehow een heel goed gevoel bij meis!!! Duim KEIhard voor je!

Dreamer, hoe voel jij je? Jouw NOD nadert...Gevoelige borsten? Temp? Hoop echt dat het voor jou in 1x raak gaat zijn! toitoitoi!

Heb op de een of andere manier het gevoel dat mijn eitjes al harder groeien dan verwacht, heb al vruchtbaar slijm gespot... Kan dat al een dag of 4 voor de eisprong...???

Heb donderdag pas mijn 2e FM.... verwacht dan al 's avonds de pregnyl te moeten zetten.... en zaterdag IUI... gok ik zo :) !

Truste allemaal!!!
    Liefs! xxxxxxxxxxxxxx

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Dames, ik denk dat ik het mag gaan geloven ...

Bekijk bijlage 80765

Streepje verscheen na 2 minuten al.
    Daarna sensitest gedaan en ook daar een licht streepje.
    Maandag kreeg ik daarop nog geen streep!

Ik geloof nog niet dat ik zwanger ben, maar geloof inmiddels wel dat de testen positief worden :p

Ik zit vandaag op 11 DPO

Deel Deze Pagina