Hebben jullie dat ook?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 14 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik dacht toevallig van de week... Alles gaat de laatste tijd zo goed, ben gelukkig. Er móet bijna wel weer eens wat gebeuren.. en ja hoor.. door mij ligt een man in t ziekenhuis. Hebben jullie dat nu ook?

2. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    ik heb juist zo iets van we hebben zo veel ellende gehad het moet nu alleen maar beter worden!

3. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Ik heb ook wel eens van die gedachten gehad en het bleef gelukkig goed gaan. Tegenwoordig denk ik niet meer zo......ik vermijd die gedachten.

Maar ik weet precies wat je bedoeld.

4. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Mijn idee is dat het niet meer dan normaal is dat dan weer leuke, dan weer minder leuke dingen in het leven gebeuren. Een natuurlijke balans zeg maar. En soms heb je een tijd dat het langer allemaal goed blijft gaan en dan weer een tijd juist niet.

Het is net zoals met de seizoenen. Dan is het een tijd even lang donker als licht, dan weer een tijd langer licht als donker en nu breekt er weer een tijd aan dat het langer donker is.

Maar die dingen horen er gewoon bij........ ;) Dat is 'leven', tenminste zo zie ik het dus.

Maarre, hoezo ligt er door jou iemand in het ziekenhuis?........

5. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Ze deed de deur van de auto open en een fietser knalde er tegen aan... :rolleyes: (klinkt eigenlijk best grappig maar is het dus niet), arme meid

Deel Deze Pagina