M'n zoontje van 11 maanden lijkt snel verveeld. Hij hangt dan steeds aan m'n benen te jengelen en weet niet zo goed wat hij wil. Z'n speelgoed kan hij soms wel even mee spelen, maar vaak wil hij er ook niks van weten. Hij wil alleen maar dingen van ons natuurlijk of bijv aan kabels en stekkers trekken, onze schoenen in de mond doen en zich optrekken aan het tafel laken wie heeft er tips, ik wil zo graag dat hij zich lekker kan vermaken
Hier een soort van hetzelfde, al kan hij nog niet aan mijn benen hangen haha. Wat voorlopig een oplossing lijkt is om hem elke dag maar twee speeltjes te geven en ze elke dag om te wisselen zodat het voor hem steeds iets "nieuws" is. Werkt vaak niet langer dan een uur of anderhalf maar dat is precies genoeg om toch even het nodige in huis te doen succes!
Hier hetzelfde, vooral kabels! Misschien kun je dingen geven die geen officieel speelgoed zijn maar toch veilig zijn. Dus iets van houten lepels en een pan, kartonnen dozen, sleutelbossen Mijn kindje is iets jonger maar wat ze ook leuk vind is bijv een krat met kleertjes leeghalen, alles uit de wasmand trekken..
Hier mag zl niet in de keuken maar kan wel in de gang spelen. Heb een traphekje in de keukendeur gezet. Dus kook ik heeft hij een pan en een paar houten lepels. Maar hier een kind dat heel erg goed kan spelen. Met 14 maanden nu zit hij gerust elke dag een uur in de box. Plastic speelgoed is hier geen succes hout wel en van die boekjes van dik karton vind hij ook super
Met de stofzuiger kan mijn zoontje zich heel lang vermaken. Of een houten lepen en een pan... En inderdaad speelgoed afwisselen zodat het interessant blijft.