vreemd, ik ben ruim onder de 40 en gezond, heb ook op het formulier ingevuld dat ik mijn gezondheid 5 maanden terug hebben laten checken en kerngezond bleek. ik heb de vragenlijst vandaag binnen gekregen, en het gaat idd puur om het feit dat ik te zwaar ben. jammer dat ik niet een half uur op een loopband hoef ofzo, mijn conditie is namelijk vrij goed. maar ach, als die premiestijging zo gering is maakt het me niet zoveel uit, maar ik merk wel dat het me dwars zit dat ze gelijk het ergste denken. ze gaan ook mijn hart controleren op ruis e.d. echt bizar!
en bosi, je moet je lengte en gewicht invullen, niet je buikomtrek gelukkig. ik denk dat ze naar je bmi kijken.
kennelijk..... dit vind ik nog het minst erge.. onze hypo aanvraag is afgewezen, nu moeten we een starterslening bij de gemeente aanvragen. die krijgen we wel, maar de verkoper moet ons 6 weken uitstel verlenen. ik word er gek van, was het al maar rond! ben zooooo blij dat we een financieel mannetje hebben die alles regelt voor ons..
Ik was heir ook heel eerlijk. Heb een flinke operatie gehad toen ik 14 was. Ben nu kerngezond, niks aan de hand, maar ik moest wel een verklaring invullen zodat ze contact op konden nemen met mijn toenmalige arts. En jullie raden het al: De premie ging met 2 of 3 euro omhoog. hahaha.
Lekker zeg, dat ze dat doen. Mag zoiets wel? Lang leven het electronisch patientendossier straks.....NOT dus