Weet iemand waar ik niet zo'n dure blauwe, rode en groene maillots of leggings kan krijgen? Ik zie wel donkere rode en blauwe liggen maar ik moet lichte kleur rood (die je nu veel ziet hangen in de winkel) en blauwe en groene hebben.
bij de jola heb ik pas een rode gekocht voor 2,95 , ze hebben er veel kleuren dus misschien ook die je zoekt.
Bij de hm pas een groene gekocht. Wel in de winkel, niet op de site. Had ook stad en land afgezocht want moest wel ee beetje betaalbaar zijn.
Ellen@ Anders hier eens heen en op de markt kijken hier staat wel vaak 1 met sokken enz . ik heb dan wel koffie klaar hihi
Dat waren de eerste winkels waar ik ging kijken maar hier sowieso helaas niet wat ik zoek. Weer het donkere rood en blauw. Groen helemaal niet. Wel een lichtere kleur rood en blauwe panty daar gevonden (Action) maar ik wil vooral voor straks als het kouder is liever een maillot of legging. Vind dat ook fijner zitten.
ik keek idd op de site gister maar ook niet wat ik zocht. Weet niet wanneer ik richting een andere plaats ga. Hoop ze te vinden bij de andere tips van de meiden (V&D, Hema, M&S)