Loe@ Hij is wel minder geworden maar vreemd blijft het wel. In de gaten houden kan ik alleen maar zeggen . Waterpokken lijkt me niet hoor als ik hem nu zo zie .
Zo ist vandaag,blaar is stuk,maar t rode deel eromheen is iets groter. Zit weer op phone,foto staat in album.
Ik denk dat het toch een vorm van herpes is. de blaar is nu stuk, als het inderdaad een vorm van herpes is, dan zitten er morgen meer blaartjes omheen.
Het rare: ik heb er weer eentje! Dat andere plekje is een beetje een littekentje geworden, vandaag vond ik een nieuwe, aan de zijkant van mijn scheenbeen. Qua vlooienbeten: we zijn nu in Landal, niet thuis en dus een andere omgeving. Ik snap m nog niet, weer zo'n rode vlek met een blaartje erin..... Zag m toevallig, dus heb er niet echt last van oid, ga er ook niet mee naar de huisarts, denk niet dat dat nodig is. Maar het is wel een echt raadsel!
T lijkt mij of een allergische reactie op een beet van wat dan ook.. Of toch herpes. Al lijkt de tweede plek er helemaal niet op.
Ik denk aan een ingekapseld talgkliertje. of een beet. maar zou toch even naar de ha gaan als je er nu weer 1 hebt.
bedankt. maar een beetje van wat dan??? moet over een week naar een dermatoloog voor iets anders, zal het eens laten zien.
Sorry, ik heb niet alles gelezen, maar het kan een waterwrat zijn. Die zijn besmettelijk en kan je op meerdere plaatsen krijgen.
In een waterwrat wel. Kijk anders maar even op google. Ik vind het er wel erg veel op lijken. Bij een ontstoken waterwrat zit er idd rode huid omheen. Je kan er bij de drogist speciaal spul voor kopen, maar betadine kan je er ook op smeren.
Ik zag een aantal dagen geleden een reportage op Discovery over iemand met dit soort plekjes. Dit was de dader: Bedwants - Wikipedia Het lijkt ook op wat je hebt bij de een of andere herpes-infectie (waterpokken zitten ook in de herpes-familie), maar dam heb je meestal meer dan een plekje.
Als ik naar de foto's kijk denk ik geen waterwrat of bedwants al helemaal niet. dat ziet er meer uit als punt bloedinkjes. ik denk echt een ingekapseld talgkliertje als je naar de dermatoloog moet maandag zou ik het dan zeker even laten zien en verder er niet aan komen.