uitgaan

Discussion in 'De lounge' started by mora27, Oct 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wie van jullie gaan er in het weekend weleens lekker uit met hun man? en wat gaan jullie dan doen?

wij zijn gisteren lekker naar de bios geweest en daarna een kroegje gepakt tot in de late uurtjes... heerlijk!

2. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Uuh ik ga heel veel uit maar nooit met mijn vriend eigenlijk....altijd met vriendinnen!! Liefst 2 keer per maand.
    En dan bedoel ik echt stappen (dansen/drinken) maar ga ook nog regelmatig alleen wat drinken in een kroeg of een hapje eten maar dat is dus eigenlijk altijd met vriendinnen.

Maar als ik een keer wat plan met mijn vriend is het vaak gewoon uiteten en een filmpje pakken. Ga ik binnenkort ook weer plannen want schiet er gewoon bij in.

3. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

Feb 28, 2007
    5,732
    0
    0
    Flevoland
    Nooit!

Hebben we ook geen behoefte aan,wij zijn echt huismussen en als we uit gaan dan gaan we met zijn 6-en

4. Anna009

Anna009 VIP lid

May 30, 2008
    9,903
    5,222
    113
    Home
    wij gaan wel geregeld uit eten of bioscoopje pakken
    maar echt stappen zoals vroeger nee dat doen we niet meer

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Is al erg lang geleden helaas!
    M'n vent heeft het aldoor zo druk gehad.
    Volgende week gaan we dagje sauna en daarna uit eten :) en in december gaan we samen een weekend naar London.

6. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Doen we vrijwel nooit eigenlijk.
    Heel af en toe gaan we wel eens naar de film, of met vrienden bowlen ofzo maar dat komt niet zo vaak voor.
    We zijn meer van het 'spelletjes doen met vrienden' bij elkaar thuis :D

7. celia82

celia82 Fanatiek lid

Apr 14, 2009
    2,077
    0
    36
    pfff voor mij ookal lang geleden.ben wel 3 weken terug na een kuuroord geweest..maar daar heb ik ook alles mee gezegd:D

Hij is woensdags vrij gaan meestal boodschappen doen of ff de stad in.

ik begin dinsdag met werken dus lekker samen filmpje kijken met hapjes en drankjes zit er helaas niet meer in;)

8. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Gister nog met een vriendin tot in de vroege uurtjes wezen stappen. Heerlijk de hele nacht gedanst. Geweldig.
    Dat doe ik met manlief niet. Die kan niet dansen en heeft een hele andere muzieksmaak als ik.

9. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Echt uitgaan doen wij nooit, allebei geen behoefte aan en nooit gehad. :) Heel af en toe eens een avondje bios of heel enkel keertje uit eten, maar verder niets. Zit liever gezellig 's avonds knus op de bank met een filmpje/laptop en kopje thee...

Vind het daarbij ook/wel een beetje typisch... om als moeder zijnde (wat ik nog niet ben, maar als ik zo eens wat zie/hoor van anderen -wel moeders-) nog te gaan stappen/drinken/dansen in de disco tot de laatste uurtjes... Maar dat is mijn mening ;)

10. Quiliana

Quiliana Actief lid

Jul 21, 2010
    210
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Echt stappen en uitgaan(discotheek) doe ik al een paar jaar niet meer. Komt ook omdat er in de omgeving niet veel meer is, en omdat mijn prioriteiten ergens anders liggen.

Soms pakken mijn vriend en ik weleens wat te drinken in de kroeg, maar aangezien we die zelf 2 jaar hebben gehad, zijn we daar ook wel even klaar mee.

Nu dat we een huisje krijgen/hebben zijn we van plan om het thuis lekker gezellig te maken met vrienden enzo.

Wij zijn meer van die dagjes-weg mensen

11. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Ik snap het niet, waarom zit samen filmpje kijken er niet meer in? Heb je geen avonden meer samen als je werkt?

12. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    Want?

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Oh echt stappen doe ik ook nog regelmatig met vriendinnen! Met man niet vind uit m'n dak gaan leuker met vriendinnen.

14. Annika1980

Annika1980 Bekend lid

Jun 8, 2006
    676
    0
    0
    Hier hetzelfde. Alleen geen kopje thee, liever een glas cola! :D

15. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Nou ja, ik vind (let op: ik vind, ik wil niemand de les lezen of aanvallen) gewoon dat dat niet echt matcht bij moederschap. Kan eigenlijk niet eens goed uitleggen waarom. Qua verantwoordelijkheid/voorbeeld voor je kindje vind ik het sowieso niet echt passen. Als je voor kinderen kiest ben ik gewoon van mening dat je een bewuste verantwoordelijke ouder bent, die niet tot diep in de nacht uitgaat, zich klem (want dat gebeurt 9 v/d 10 keer in een discotheek in de late uurtjes) drinkt, kind ondertussen bij een ander laat, de dag/ochtend erna vaak niet (goed) in staat is om voor je kind te zorgen (i.v.m. moeheid, kater en dat soort dingen die bij uitgaan/drinken/dansen horen) en wat geef je bovendien op zo'n moment voor boodschap af aan je kindje ? Prima als je uitgaat (als in tot diep in de nacht stappen, dansen, drinken e.d.) maar dan als je 16/18 bent en geen jonge kinderen thuis hebt die op je zitten te wachten. Maar nogmaals, dat is mijn mening, ik wil niemand aanvallen/de les lezen of wat dan ook.

16. celia82

celia82 Fanatiek lid

Apr 14, 2009
    2,077
    0
    36
    ja ik ben vergeten nog een tekst erbij te typen;)

Ik maak dan hapjes enz.me man drinkt een paar glaasjes alch ik ook trouwens.
    Ga dan rond 1 uur in de nacht na bed omdat ik weer op moet voor me kleine.
    Maar nu ik begin met werken wil ik niet doordeweeks drinken ik begin om 9 uur in de ochtend.
    Wil wel fris en uitgeslapen op me werk komen;)

17. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Ik snap jouw punt wel:) Ben het er alleen niet mee eens en heb daar dus een andere mening over:p Ik vind er juist helemaal niets mis mee als een moeder ff lekker los gaat, kan soms erg fijn zijn. Ook denk ik dat een kind helemaal niet bij een andere achtergelaten hoeft te worden. Je zou ook met elkaar kunnen afspreken dat je partner bv thuis blijft en voor het kind zorgt.
    En wordt het kind wel ergens naar toe gebracht om te logeren, dan nog vind ik het geen schande.
    Verder denk ik niet dat een klein kindje zich er van bewust is dat moeder (of vader) af en toe lekker flink aan het beesten is 's nachts. Vaak slapen ze dan gewoon.

Ikzelf ga eigenlijk bijna nooit meer want ben er gewoon te moe voor. Het idee alleen al laat me bijna omvallen.
    En als ik al ga (dan blijft ze bij oma want ben alleenstaand) dan voel ik mij niet minder verantwoordelijk.
    Ik zorg er juist voor dat ik me niet lam zuip zodat ik nog wel bij m'n volle verstand ben mocht het nodig zijn, en ik check constant mijn telefoon.
    De volgende dag ben ik vaak wel wat moe maar kan prima voor mn dochter zorgen. Vind ook niet dat ik haar daarmee een verkeerde boodschap mee geef, ik bedoel ik ben wel vaker moe na bv een dag hard werken.

18. Foxter

Foxter Niet meer actief

Oh echt ik wist niet dat dat typisch was :)

19. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Vind het eerder typisch als moeders denken dat wanneer ze een kind hebben ze niks meer kunnen en hun leven bij wijze van verder stopt ;).

Ben blij meer te zijn dan alleen een moeder, ben ook nog een vrouw van en vriendin van.

20. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik deel je mening ook niet, Selena. Als je kinderen hebt ben je zo blij als je je af en toe weer even normaal kunt voelen.
    ben 2x op stap geweest sinds Ties er is, maar ik drink nooit tijdens het uitgaan (word ik slaperig van)
    ik denk dat je iets teveel aannames doet in je uitleg. de meeste moeders zijn zich er echt wel bewust van dat ze nauwelijks zullen slapen omdat ze er de volgende ochtend weer vroeg uit moeten.
    en het is zo makkelijk om als moeder zijnde vast te komen zitten in je joggingbroek, alleen maar over je kind praten enz. dit soort uitjes heb je dan heel hard nodig.

maar goed, afgelopen zaterdag sliep Ties bij opa en oma en wij zijn lekker uitgebreid uit eten geweest maar niet op stap. dat doe ik liever met vriendinnen :)

Share This Page