Goed verhaal!

Discussie in 'De lounge' gestart door Kwabbernoot, 12 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Hallo allemaal!

Ik heb het heel lang niet neer durven zetten wegens herkenbaarheid maar ach, ze kunnen allemaal de boom in:D

Ik wil graag even kwijt over tienermoeders! Maar dan even een lekker positief verhaal, het is zo vaak negatief in de aandacht dat ik het eens even de andere kant op wil gooien:D:D:D

Ik was 15 toen ik zwanger raakte van mijn oudste, 16 toen ik hem kreeg. Ik was voor het aller eerst met een jongen naar bed gegaan(netjes met condoom) daarna dumpte hij me. Net ongesteld, ben altijd een iel ding geweest dus werd het wat later en behoorlijk onregelmatig. Toen ik 4 weken later niet ongesteld werd heb ik een testje gedaan met een collega, maar die was negatief. Dus ik ging lekker verder met mijn leven, werken, naar school, spuugde wel veel en snapte dat niet echt maarja zwanger kon ik niet zijn.

Tot ik 20 weken later ineens een buikje kreeg.. Toch maar naar de huisarts. Die voelde en wist het meteen! Voor mij was het direct duidelijk dat dit kindje welkom was al werden mij nog alternatieven geboden, als abortus. Dit wilde ik absoluut niet, dit kindje hoorde bij mij en het voelde echt als moord. Dat had ik mezelf niet vergeven. De verwerkker (of "zaadjesmeneer" zoals mijn zoontje hem nu noemt), wilde er niks van weten en is zorgvuldig onvindbaar geworden(en gebleven).

Mijn ouders zijn zich rot geschrokken, ben weer bij mijn moeder ingetrokken omdat mijn vader heeeeeeeeel boos was en vond dat ik mijn kindje weg moest geven. Bij mijn moeder thuis is het altijd drama geweest, ze was een (vermoedelijk, gedroeg zich iig heel erg die richting op en niet mild) borderliner en leefde heel intens. Dus de zorg voor mijn broers en zusje kwam op mij neer.

Wel draaide mijn vader compleet bij toen D er was, hij is vanaf dag een, samen met mijn bonusmama, mijn steun en toeverlaat geweest. Heeft ons overal mee geholpen, ik kon nog naar school(dus oppas), kleertjes en eten voor de kleine en mij, geweldig. Mijn stufi ging op aan eten en drinken voor het gezin, maar met de hulp van mijn vader redde wij ons prima. Na twee lange jaren kon ik in een appartement terecht waar ik heerlijk heb gewoond. Ik heb genoten van het zorgen voor alleen mijzelf en mijn mannetje, heb keurig mijn studie afgemaakt en toen..

Kreeg ik een vaste baan, kwam mijn man tegen, kocht een kat, trouwde, kocht een huis, kreeg nog een kindje, kreeg nog een poes, raakte weer zwanger!! en leefde nog lang en gelukkig!

Zo kan het dus ook:D

2. Dana

Dana Niet meer actief

knap van je, ik had dat niet gekund op mijn 15e dat weet ik zeker ;)

3. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

wat een mooi verhaal !
    ik ken ook een tienermama ook bevallen op 16 en ze heeft nu 3 kindjes is gelukkig getrouwd (met de papa ) en is leeft ook nog lang en gelukkig :D

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Helemaal super :):)

5. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Respect! Meer kan ik niet zeggen.

6. Athalia

Athalia Actief lid

15 nov 2007
    489
    0
    0
    Waar zit de respect knop!

7. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Hihi dank:) Zo lekker om gewoon eens van je af te kunnen schrijven af en toe! Lang leven ZP:D

8. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    wat leuk zeg

9. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Super meis!! Goed gedaan! Mooi verhaal...

10. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    Wat top! Diep respect!
    Wat fijn dat er ook nog zulke mooien verhalen zijn!
    Geniet van je gezin!

11. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Je mag trots op jezelf zijn!

12. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    respect!

13. Alita

Alita Niet meer actief

Idd je mag trots op jezelf zijn...
    Leuk dat er idd ook eens zo`n verhaal wordt geschreven!

14. me83

me83 Niet meer actief

respect meid!! en wat fijn dat je toch ook steun kreeg van thuis..

wat de liefde voor een kind met een moeder kan doen!fantastisch om te lezen!

geniet ervan meid! je hebt er hard voor gewerkt!

15. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Top! Je mag zeker trots zijn op jezelf!

16. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ontzettende knapperd!!
    Wat kun jij trots op jezelf zijn en wat zul jij elke ochtend met een heerlijk gevoel wakker worden dat dit jouw leven is!

Geniet er van, je hebt er heel hard voor gewerkt!!

17. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Goed gedaan. Geen worden voor dan wat ben je een sterke vrouw moeder en nu ook echtgenoot.

18. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

je kan ontzettend trots zijn op jezelf!!!
    Diep respect.

Alleen lees ik in je banner dat je mama intussentijd wel is overleden.
    Heel erg veel sterkte met dit verlies.

19. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Goed hoor. Mooi voorbeeld van mijn motto "alles gebeurt met een reden" . Dat jij zo voor je familie gezorgd hebt, gaf jou een voorsprong op het goed kunnen verzorgen van je kindje, die ook weer geboren is omdat het nu in een gezellig gezinnetje met leuke broertjes:D woont. Dikke duim.

20. Lady26

Lady26 Bekend lid

10 feb 2010
    638
    2
    18
    Vrouw
    Groningen
    Heel knap van je!! ik zeg ook respect!

Deel Deze Pagina