Intake ivf

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Vanseters, 16 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanseters

Vanseters Nieuw lid

16 aug 2017
    2
    0
    1
    Vrouw
    ik ben nieuw en zal me even voorstellen ben 21 jaar en verloofd met me vriend wonen 3 jaar samen en na 1 jaar samen wonen besloten te stoppen met pil. Na 1,5 jaar na de ha gegaan door gestuurd na gyn en zaadonderzoek, bloedonderzoek, echos en hsg te horen gekregen dat me beide eileiders volledig dicht zitten waarschijnlijk door me darmoperatie van vroeger nu krijgen we ivf aangeboden omdat dat onze enige mogelijkheid is. Nu wachten we op de oproep van de intake voor ifv

Mijn vraag meer vrouwen die in deze fase zitten of al voorbij zijn met wie ik ervaringen kan delen en verhalen kwijt kan. Zoals jullie ook wel zullen denken ben ik erg jong en de omgeving (uitgezonderd ouders) begrijpen niet waarom wij dit nu willen doen waardoor het extra lastig is voor ons om onze gevoelens te uiten

Daarom hoop ik dat er hier mensen zijn die advies hebben of ook zelf heel jong dit proces hebben doorlopen en ervaringen kunnen delen want zoals bij iedereen is het ontzettend spannend waneer we mogen starten en hoe het spuiten enzo zal verlopen

Ik hoop op reacties

Xxxx

2. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Hello,

Moeilijk he als je dan hoort dat dit je enige kans is. Wij hebben inmiddels bijna een jaar geleden dezelfde diagnose gehad. Mijn beide eileiders zijn volledig afgesloten en 1 daarvan is in december verwijderd. we hebben inmiddels 1 ivf achter de rug hiervan was ik van de 1e verse terugplaatsing zwanger. Helaas is dit uitgelopen op een miskraam. Ik heb nu een cryo (ingevoren embryo) in mijn buik nog even afwachten of dit gelukt is. Gelukkig worden er heel veel mooie kindjes geboren dankzij ivf. Geloof me het word zwaar maar uiteindelijk zal het het allemaal waard zijn.

Zelf ben ik 27 dus qua leeftijd liggen we niet gelijk en eerlijk gezegd vind ik je jong. Maar je weet nooit hoeveel tijd het kost dus als jullie allebei zeker weten dat je er voor wil gaan dan moet je dat gewoon doen, wat een ander daar ook van vind. Alvast heel veel succes!

Sissiewiwi vindt dit leuk.
  3. Vanseters

Vanseters Nieuw lid

16 aug 2017
    2
    0
    1
    Vrouw
    Hee bedankt voor je reactie!

Ja was heel moeilijk zo definitief heel naar maar wel duidelijkheid en mogelijkheden probeer maar het beste van te zien
    Wat vreselijk voor jullie een miskraam! Zal veel verdriet doen en heel veel succes nu ik duim voor je dat dit een mooi gezond kindje mag worden. En we houden ook moed gaan er positief in samen ondanks het heus af en toe zwaar zal worden

hij is 25 ik 9 okt 22 nog jong maar hebben al veel meegemaakt samen en wij vinden ons er klaar voor en gaan er samen helemaal voor en dankjewel! We zijn heel benieuwd hoe het behandelplan er precies uit zal gaan zien

Deel Deze Pagina