ik weet niet wat ik lees, wat een drama... Ik wens je heel veel sterkte, en kom goed voor je zelf op, dit is niet niks.... Ik kan me een redelijke vergoeding voorstellen. ik hoop dat je ondanks alles toch van je vakantie kan genieten.....
Ik hoop dat ze accoord gaan! Maar dat zal toch vast wel. Denk dat als ze jullie niet tevreden stellen dat ze veel te bang zijn dat jullie stappen gaan ondernemen of bekendheid eraan gaan geven. Heel veel sterkte met dit alles een plekje geven. En ik hoop dat jullie toch een hele fijne vakantie hebben!
Iedereen bedankt voor jullie lieve berichtjes en medeleven. Wij zijn nu aan het bedenken wat we van Utrecht willen en dat is best lastig, want.... Wat is reeel? We zijn immers 2 extra kansen kwijt + alle geestelijke schade + weer wachten + weer een behandeling met spuiten/punctie ondergaan.... Wat vinden jullie reeel?
Hoi heb je toevallig een rechtsbijstand verzekering? Misschien via de vakbond? Je zou anders bij een rechtswinkel kunnen informeren of kijken of een andvocaat je wil helpen op basis van no cu no pay ik vind zelf naast 2 extra behandelingen dat er zeker een soort van smartegeld betalld dient te worden. Succes!!!
Wat is reeel; poeh dat is lastig. Ik denk namelijk dat niemand zich écht voor kan stellen, hoe jullie je nu moeten voelen. Op zijn minst vind ik het aantal cryo's wat je nu kwijt bent, dat je zoveel TP pogingen moet krijgen. En ofdat dat nu voortkomt uit 1 behandeling die je 8 cryo's opleverd. Of uit 4 behandelingen, die je uiteindelijk dus pas na 4 hele behandelingen 2 cryo's opleverd. Maar goed, wat je al schrijft. Weer nog langer wachten, nog meer hormonen. Een schadevergoeding kun je zeker proberen. Al leven we natuurlijk in Nederland en niet in Amerika. Ik heb echt geen idee in hoeverre een Nederlands ZK al eens vaker smartegeld heeft uitgekeerd. Een advocaat of rechtsbijstand zou ik zeker benaderen. En wat ik steeds vergeet te vragen; hebben jullie al een officiele klacht tegen het ZK ingediend. Ik denk namelijk dat dat enorme indruk op ze zal maken. Maar overweeg grote stappen goed. De kans bestaat dat de media er achterkomt. En willen jullie zo in de media verschijnen.... Als jullie omgeving van de MMM weet is het tot daar aan toe, maar als jullie MMM geheim is voor jullie familie en bekenden...... Dan zou op het 8 uur nieuws verschijnen wel een hele schok zijn. Nogmaals succes ermee. Laat je nog weten welke stappen jullie ondernemen?
Er schiet me nog iets te binnen; ik zou Freya eens benaderen. Deze belangenvereniging heeft natuurlijk heel veel kaas gegeten van de MMM. Wie weet hebben die een heel goed advies, of erger nog; het al vaker meegemaakt.
Sjonge Lindinha, elke keer als ik je topic open schrik ik weer, het is echt zo verschrikkelijk voor jullie. Het emotionele aspect, en nu dus ook het toch wel zakelijke vervolg hieraan, Ik lees allemaal goede tips over Rechtsbijstand en Freya en officiele klachten. Als het allemaal een pietsje bezonken is hoop ik dat jullie samen met een evt officiele vertegenwoordiger (advocaat, rechtsbijstandsjurist, Freya) tot een redelijk genoegdoende oplossing zullen komen. Maar deze blunder ga je toch wel altijd met je meedragen nietwaar... Sterkte meis Eef
Joh Lindinha wat ontzettend naar zeg en wat een rotfout! Veel sterkte en hopelijk kunnen jullie toch nog een beetje genieten en tot rust komen op vakantie.. Sterkte!
Elmo, het gaat wel redelijk met ons. Tuurlijk het is echt een shock als je dit te horen krijgt en het dringt ook niet gelijk door, het lijkt soms wel of we in een soap zitten... dit soort dingen hoor je alleen op tv of bij andere mensen... Maar goed we hebben het er wel veel over en praten er ook met anderen over. We zijn nu aan het nadenken wat reeel is om te eisen van het ziekenhuis. Ik denk dat we het volgende gaan proberen: 2 behandelingen met uit elke behandeling minimaal 2 topembryo's (1 cryo dan dus) en als er uit de 2 behandelingen geen cryo's komen dan willen we dat ze de volgende behandeling ook vergoeden. Iets in die trant zal het zijn... Als iemand nog goede ideeen heeft of suggesties... laat het gerust weten!! Net de koffer ingepakt voor een weekje Cyprus!! HEERLIJK..!!! Zo aan toe.....
Ja...kan me wel vinden in jullie idee! Heb je nog contact gehad met bijv. Freya? Vandaag kreeg ik het magazine weer binnen en moest meteen aan je denken. Hele fijne vakantie!! Elmo
Nee ik heb geen contact meer gehad met Freya. Ik heb wel gebeld maar toen kreeg ik een bandje met daarop te horen wanneer welke contactpersoon beschikbaar is. Maar daar had ik niks aan eigenlijk... Gister belde de gyn. nog wel terug, ik had gevraagd of wij in contact kunnen komen met dat andere stel om het e.e.a. te bespreken/overleggen. Ben ook benieuwd hoe zij denken over de tegemoetkoming. Onze gyn. zal onze gegevens doorgeven aan Utrecht met het verzoek dit door te geven aan hen en om contact met ons op te nemen. Dus ben benieuwd...
lindinha wil je een hele fijne vakantie toewensen, ga proberen er lekker te van genieten, heb je verdiend meid. ik vind jullie voorstel heel reeel hoor, gewoon proberen en voet bij stuk houden, en idd freya eens inlichten. trouwens erg netjes van dr. B. dat hij jullie zo probeert te helpen. liefs lisa.
Ik zit echt met verbazing je verhaal te lezen. Dit is inderdaad je grootste nachtmerrie. Ik krijg ook nooit de het buisje te zien. Je moet er dan maar op vertrouwen dat het allemaal goed gaat. Ik vind het nog knap hoe rustig je er onder blijft. Inderdaad eerst maar lekker uitrusten en alles op een rijtje zetten. Hele fijne vakantie.
Linda; ben je al terug van vakantie? Hoe hebben jullie het gehad? Is alle ellende een beetje bezonken? En zijn jullie een beetje tot rust kunnen komen? Ik vrees eigenlijk dat 1 weekje rust niet genoeg is geweest voor deze ellende, maar ik hoop het natuurlijk wel.
Hoi Ieoor, We zijn inmiddels terug van vakantie en hebben heerlijk geluierd afgelopen week en aardig bijgekleurd. Alle ellende is wel wat bezonken, maar vergeten doen we het natuurlijk niet. Nu maar weer afwachten tot ik ongesteld word en dan nieuw schema maken voor behandeling 3 (wat klinkt dat vreselijk trouwens, alsof we al bijna aan het eind van de behandelingen zijn).
wat schandalig zeg dat zoiets is gebeurd. ben er sprakeloos van. wat fijn dat jullie zo hebben genoten van de vakantie.
Fijn te horen dat jullie zo'n goede vakantie hebben gehad. Kan me voorstellen dat behandeling nummer 3 echt heel beangstigend klinkt. Ik ga voor je duimen dat het de volgende behandel ronde raak is voor jullie. Dat hebben jullie nu wel verdiend...
Vandaag reactie terug gehad vanuit UMCU, ze hebben ons uitgenodigd om e.e.a. nader te bespreken... hoe/wat er precies gebeurd is en om ons voorstel te bespreken. Heb teruggemaild dat wij 30 juni kunnen, dus nu maar weer even afwachten tot we een email terugkrijgen. Keep you posted!!