Medische blunder

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lindinha, 4 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Succes en sterkte meid!!

2. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    wat goed zeg meid.
    hoop dat ze jullie voorstel kunnen accepteren.

ben wel heel benieuwd wat ze te zeggen hebben trouwens, toen ik laats bij Dr. B. aan het bureau zat en we hadden het over utrecht lag het op m'n lippen om jullie geval naar voren te halen, maar heb het toch maar niet gedaan.

x lisa.

3. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Hi, ja ben ook heel benieuwd wat ze zullen zeggen....
    Oh je had ons geval best naar voren mogen halen hoor, dan weet hij alleen dat wij elkaar "kennen", maakt mij niks uit....

Hou je op de hoogte!

4. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Vorige week vrijdag in het UMCU geweest voor een gesprek met hoofd van IVF Lab en hoofdlaborant om ons voorval te bespreken, ze hebben uitgelegd hoe het heeft kunnen gebeuren en dat ze er zelf ook heel erg van geschrokken waren. Blijkbaar iets gebeurd met het printen van de stickers voor op de rietjes, te veel stickers geprint en waarschijnlijk 2 collega's die ermee bezig waren. Ze hebben nu de procedure aangepast en gezegd dat 1 persoon er nog maar bezig mag zijn en iemand anders niet meer mag helpen hiermee. Ze gaven wederom aan dat ze 1 behandeling willen vergoeden, wij hebben aangegeven dat dit voor ons niet de lading dekt en dat we graag willen dat ze ons voorstel in overweging nemen. Ze moeten dit weer doorsturen aan hun juridische afdeling, omdat het hoofd IVF-lab maar bevoegdheid heeft om 1 volledige behandeling aan te bieden.

Vrijdag horen we als het goed is meer....

5. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Oh meiden dit geloof je toch gewoon echt niet....!!!

Word ik net gebeld door hoofd IVF-lab uit Utrecht, hij had gezegd dat ie nog zou bellen nav ons gesprek van vorige week over de verwisselde cryo's, hij gaf aan dat ze ons verzoek willen inwilligen, maar hij had ook minder goed nieuws....

Bij het invriezen van onze 2 cryo's is er een technische storing in de invriesmachine geweest, waardoor onze cryo's weer verloren zijn gegaan.... Dit geloof je toch gewoon niet.... het lijkt wel alsof een hogere macht gewoon bepaalt dat wij geen kindje mogen krijgen....

Ik ben zo verdrietig....

6. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

wat erg, dat er 2x iets mis moet gaan met jullie cryo's. Ik kan me voorstellen dat je heel erg verdrietig bent...dikke knuf!

7. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    M'n broek zakt er van af...
    De eerste blunder was al verbazingwekkend en nu nog weer dit erbij!
    Echt niet te geloven dat jullie dit nu weer moet overkomen.
    Ik kan me wel voorstellen dat ze jullie verzoek nu wel willen inwilligen. Je zou er zo nog weer een verzoek bovenop kunnen doen!

Heel veel sterkte!!!

8. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    lieverd had al gereageerd in het ivf/icsi topic, ik vind het heel erg dat jullie dit weer moet overkomen. wordt er zo boos van dat dit kan gebeuren.
    hele hele dikke knuf voor jou, probeer positief te blijven die kleine in je buikie ;)

9. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Waaaaat! :$ Ik sta hier gewoon van te kijken. Dit is toch niet normaal. Heel veel sterkte meid. Kan me voorstellend at je hier heel verdrietig over bent.

10. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Nee, dit kan gewoon écht niet waar zijn!!
    Krijg er kippenvel van. Dat dit jullie nu wéér moet overkomen.

Ik vind het heel erg voor jullie.

Heel veel sterkte voor jou en je man.

Liefs,
    Ieoor

11. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Onze 3e ICSI is inmiddels ook helaas niet gelukt....
    We zijn nog steeds in afwachting van het voorstel van het UMCU wat ze gaan "bieden" voor de 2e gemaakte fout, dat moet toch wel heel wat zijn, want we gaan niet zomaar met iets accoord. Onze gyn. heeft begin van de week contact gehad met de heren in Utrecht en gezegd dat de bal nu echt bij hen ligt en zij met een voorstel moeten komen. Krijg ik zojuist een email van het hoofd van het IVF-lab van het UMCU, of wij misschien kunnen aangeven wat wij van ze verwachten qua tegemoetkoming. Heb deze email gelijk doorgestuurd naar onze gyn. en die reageerde gelukkig gelijk dat we tegen ze moeten zeggen dat hij met ze besproken heeft dat de bal echt bij hen ligt en ZIJ met een voorstel moeten komen en niet wij.... dus dat heb ik zo ook teruggemaild. Nu maar weer afwachten op hun reactie....

12. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    tjee meid, balen dat het nu definitief mislukt is, de 3e icsi.
    goed van onze gyn dat hij er op staat dat de bal nu bij hun ligt.
    hoop dat je snel wat hoort, fijn dat onze gyn ook direct reageerde op je mail. hij is een goede arts die echt voor zijn patienten klaar staat.

dikke knuffel voor nu, xxx.

13. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    wat een domme blunder....... echt waar te gek voor woorden.. zou wel eisen dat je nog een kans krijgt

14. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Linda; meid ik denk aan je.

Ik wil jullie heel veel succes en sterkte wensen, met dit alles.

Laat hun nu maar eens met een héél mooi aanbod komen.

Succes.

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Wilde jullie hiermee ook nog even extra succes wensen.

Liefs

16. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Ik las trouwens op een ander topic (als ik het goed gezien heb...) dat jullie erover denken om over te gaan stappen naar Dusseldorf?

Ik kan me voorstellen, dat je, na al deze ellende, over wilt stappen. Succes met het maken van een eventuele keuze.

17. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Gisteren een email van het IVF-hoofd van UMCU ontvangen, dat we volgende week een brief zullen ontvangen met daarin hun voorstel voor de 2e fout.

Ben heeeeeeeeeeeeel benieuwd!!!!

18. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Dat is wel netjes, ik ben benieuwd ook!

19. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    nou zeker, ben ook heel benieuwd meis.
    ik mag toch hopen dat ze met een heel goed voorstel komen, want 2 keer mis bij het zelfde koppel is toch wel heel teleurstellend.

ik duim voor een paar mooie nieuwe kansen.

liefs lisa.

20. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    En heb je al iets gehoord van het UMC?? Ik heb net je topic helemaal zitten lezen, met stijgende verbazing. Ik zit er ook en heb tot nu toe alleen maar goede ervaringen, maar hierdoor krijg ik toch wel een soort bijgevoel......

Deel Deze Pagina