Wie herkend dit? Het is niet continu maar met vlagen. Ook heb ik telkens krampen in mijn rechterkant ( buik) wat doortrekt naar mijn lies. Beeb was verleden week nog niet ingedaald ze lag wel voor de bekken ( dit betekend bibbi op kaart toch?) Pas volgende week weer controle afspraak.
Ik heb het afgelopen week 's nachts gehad. Niet heel erg pijnlijk maar wel beangstigend (ivm dreigende vroeggeboorte). Ik dacht zelf dat het ook door mijn darmen kwam maar het leek op menstruatiepijn (ik had het meer aan de linkerkant). In het ziekenhuis zeiden ze dat dit normaal was voor dit termijn. Het zakte bij mij ook dmv een warme pittenzak.
Oh fijn dat je bevestiging gehad hebt van het zh. Ik herken het ook niet als weeen maar kan het ook niet plaatsen in me vorige zwangerschap.
Bij mij was het geen blaasontsteking maar de indaling van de kleine meid. Laat evt je urine testen bij de ha op blaasontsteking, kan je dat in ieder geval uitsluiten
Is verleden zondag in het zh gedaan( aan ctg gelegen ivm harde buiken en minder leven voelen) Was gelukkig helemaal okee!
Ik herken het ook, als oefenweeën! Heb er vooral in de avond en 's nachts last van. Zo lang ze onregelmatig komen, niet steeds heftiger worden en weggaan door bijvoorbeeld een warme douche, is er niks aan de hand, is mij verteld.
Indalen en oefenweeen! Heb het vanaf week 30 tot aan de operatietafel gehad! Haha ik moest ze ook echt wegpuffen maar het waren toch iedere keer echt voorweeen! Mijn naweeën waren trouwens veeeele malen pijnlijker.. Toen ben ik een aantal x bijna flauw gevallen terwijl zij aan de borst lag