Vragen om je in te leiden?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Froetsel, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben al sinds de zwangerschap bekend met harde buiken en pijn in me been dat een tijdje weg was. Ze denken aan een hernia of de kleine drukt tegen een zenuw aan, maar ik heb er sinds enkele dagen weer last van. De pijn is best heftig en zit in 1 been vannacht sliep ik pas om 4 a 5 uur tot 8. Heb de ochtend maar de verloskundige gebeld die is langs gekomen ik moest het maar even proberen met pijnstillers voorheen slikte ik 6x per dag paracetamols en dat hielp eens niet. Maar goed dit keer weer een poging gedaan en morgen heb ik een afspraak op het spreekuur. We zouden het over de mogelijkheid hebben die er is als de pijnstillers niet helpen misschien inslapen om toch even te kunnen slapen.

Maar vroeg me af is inleiden niet mogelijk want zit er echt doorheen ben het wachten zat en het was niet bepaald een heerlijke zwangerschap,

2. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Dat verschilt heel erg. De één doet het wel en de ander niet. Ik ben bij de laaste met 38 weken wel ingeleid op mijn verzoek, ik lag de laaste 2 maanden meer in het zkhs dan thuis, ik was helemaal op.

Je kunt het altijd proberen, je moet natuurlijk niet uitgeput aan je bevalling beginnen.

Heel veel succes met de laaste zware loodjes!

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Geen idee of ze dat om die reden doen.
    Daarbij leid de vk je niet in maar een gynaecoloog en denk dat datums ook besproken wordt met het ziekenhuis.
    Het zijn de laatste loodjes helaas,ook ik (en menige andere) slaap slecht...even op de "tanden" bijten.

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Vraag het morgen gewoon. Je hebt natuurlijk al een mooie termijn gehaald nu dus wie weet is inleiden wel bespreekbaar. Vragen kan altijd toch? :) Succes!

5. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Vragen kan natuurlijk altijd. Al denk ik zelf dat ze het niet zo snel zullen doen nu. Hier kon ik bijv bij de tweede echt al weken niet meer lopen, zitten en nauwelijks slapen door hevige bekkeninstabiliteit, maar inleiden daar was absoluut geen sprake van want het kindje maakte het prima en inleiden vonden ze niet aan te raden met bi.

6. langpootje

langpootje Actief lid

31 okt 2012
    164
    0
    0
    hier hebben ze mij bij de eerste ingeleid omdat ik er emotioneel door heen zat (stond er alleen voor) en door de voorweeen niet meer kon slapen.. maar dit deden ze wel pas als ik een keer in het ziekenhuis had geslapen met slaapmedicatie en dat niet hielp.. ik was precies 40 weken toen ze me ingeleid hebben.

bij de 2e hebben ze me ingeleid omdat ik lichamelijk niet meer kon.. had 3 liter vruchtwater en me dochtertje liep 3 weken voor op groei.. daar bij naast vreselijk verkouden geweest waardoor ik heel erg aan het hoesten was en mijn banden en buikspieren op het punt van scheuren stonden omdat me buik zo enorm was dus toen wel op mijn verzoek ingeleid met 38 weken en 6 dagen maar daar ging de gyn mee akkoord omdat de baby al zo groot was en ik liep al vanaf 32 weken bij de gyn.

toen ik net zwanger was van de 3e heb ik meteen met de verloskundige overlegd wat de mogelijkheid is als het weer zo zwaar word op het einde en aan gegeven dat ik op mijn verzoek als het echt niet meer gaat ingeleid wil worden na de 38 weken en daar mee gingen ze akkoord, in ieder geval dat ze me dan door sturen naar de gyn zodat er gekeken kan worden of er al ontsluiting is enzo.. maar waarschijnlijk zal ik vanaf de 30 weken alweer bij de gyn lopen omdat ook deze kleine groot zal worden.

ik zou het gewoon aan geven en kijken naar de beste oplossing en de verloskundige kan de beslissing niet maken dat zal de gyn moeten doen dus je zal eerst daar heen moeten op afspraak en dan verder bespreken hoe of wat.

Deel Deze Pagina