Jon ben je inmiddels weer terug van wintersport? leuk gehad? Roos, ik ken wel het gevoel van kriebels en hoeft niet perse door je hormoonhuishouding te komen. Na de geboorte van de oudste wist ik ook al vrij snel dat ik er nog een keer voor wou gaan, ondanks een langdurige nare bevalling. Na de 2e zei mijn schoonvader in de kraamweek dat het zo wel klaar was want we hadden nu van beide 1. Dat viel mij helemaal verkeerd! ik wist ook toen al dat we toch voor een derde kindje wilden gaan (nou ja ik dan, mijn man dacht er nog niet direct zo over). Waar kan ik je album vinden? ben wel benieuwd
Vriendjes en gezien! mooie foto`s van prachtige kindjes. Mooie haren heeft je dochter! En die van je zoontje is nog met pokken of niet? haha
Hoi dames We zijn zaterdag terug gekomen het was echt heerlijk om weg te zijn! We hadden perfecte sneeuw en ook een aantal dagen mooi weer heb ook echt lekker kunnen skiën dus zeer geslaagd! Roos super leuke foto's prachtige kindjes hoor! Summer al ongesteld? Ik verwacht aankomend weekeinde te kunnen aanmelden! Zwaai
Waren jullie ook nog ingesneeuwd Jon? Ik ben alleen nog maar in Zweden op wintersport geweest, dus geen idee hoe het er in de Alpen aan toe gaat. En nu weer lekker thuis bij je zoontje. Hopelijk gauw ongesteld, kun je de boel weer oppakken. Helaas zakken de krullen van mijn dochter er nu wat uit. Het is te zwaar geworden denk ik. Binnenkort maar weer even naar de kapper met haar. Ja, die andere foto is met pokken hij is nu de meeste korsten wel kwijt gelukkig. Ik wist ook meteen na beide bevallingen al dat ik nog wel een 2e en nu een 3e zou wensen. Alleen nu dus mijn cyclus vreselijk op de hobbel. Ik heb nog steeds een heel vaag 2e streepje op een zwangerschapstest. Mijn ha zegt dat hcg wel tot 6 maanden in je bloed kan blijven. Nu lees ik dat nergens terug, maar die beste man zal het wel weten. Hij zegt, ga maar aan de pil. Ik wacht nog wel even af. Eigenlijk geen zin meer in hormonen. Hadden jullie de regelmaat snel weer te pakken na jullie bevallingen?
Roos nee hoor niet ingesneeuwd het had wel heel veel gesneeuwd de zaterdag dat we aankwamen maar we konden ons nog wel redelijk verplaatsen met auto of ski bus! Onze zoon was gewoon mee we waren met meerdere stellen en nog 1 kindje zo konden we om ste beurt bij de kindjes blijven! Dit ging heel goed eigenlijk! Is het 100 procent zeker dat niemand die foto's kan bekijken buiten je vrienden om? Had na mijn bevalling 7maanden geen cyclus kan er dus niks over zeggen. Gaf toen ook bv en na het stoppen nog 6 weken geduurd denk voordat de eerste cyclus weer voorbij kwam!
Nee, volgensmij niet. Er staat bij, alleen contacten en moderators. Je vrienden bepaal je zelf, je kunt het testen door je even uit te loggen en als gast naar mijn pagina te gaan. Als je mijn foto's kan zien, klopt er iets niet.
Roos even gekeken en als gast niks te zien hoor! Zag dat je het ook kan instellen als je iets plaatst of privé of openbaar . Ga ook nog wel een keer een foto plaatsen laat ik jullie dan wel weten!
Hey roos snap je kriebels wel had ik ook wel snel maar ik wil ook altijd al heel graag 2 kindjes dus wist ook al dat ik nog een keer aan de slag mocht. Ik heb gewacht tot manlief er ook aan toe was mooie kindjes heb je oh en haaruitval had ik ook heel erg is nu minder alleen als ik ongesteld moet worden wordt het weer erger Jon spannend weer he wat voor meds ga jij gebruiken? disi lekkere opmerking idd en dat al in de kraamweek zou ik ook niet kunnen waarderen ook al zou ik nog niet eens weten of we voor nog een kindje zouden gaan hier idd maandag laat ongesteld geworden dus gisteren begonnen met de progynova en vanochtend aangemeld in Nijmegen mag de 14e voor een echo van bms
Hoi dames Spannend summerbloom om weer begonnen te zijn op welke cyclusdag zit je dan? Ik ga niks gebruiken hooguit pregnyl maar het is helemaal in eigen cyclus dus geen medicatie! Zwaai!
Hallo Met de kriebels wil ik echt wel wachten tot mijn cyclus zeker weten weer op orde is. Nu is het nog niet goed. Dat zou jammer zijn de laatste cryo. Ik heb mijn tp's ook altijd in eigen cyclus gedaan. Ik had alleen ovutesten als leidraad. Dat vond ik wel spannend hoor, wanneer is hij nou echt positief, niet te vroeg, niet te laat... Voor jullie komt het nu wel weer dichterbij. Tegen die tijd, ga ik echt heel erg hard meeduimen hoor! Vannacht sliep eindelijk zoon een keer rustig, stond er een dronken man bij de buren in de voortuin te schreeuwen. De hond van hun, dus blaffen en wij weer wakker De buurman had de politie gebeld en die hebben hem meegenomen...hopelijk vannacht een goede nacht
Hier met de kleine man in het ziekenhuis. Had vannacht ineens veel pijn. We dachten eerst buikkramp. Toen ik zijn luier afdeed, zag ik ineens een bobbel. Een liesbreuk. Maandag gaat hij voor ok. Tot die tijd moeten we blijven. Zijn darm schiet erin en eruit. Niet leuk!
He bah Roos wat schrikken... En maandag pas voor ok? Wat sneu, vooral als hij pijn heeft moet ie het hele weekend over... Veel sterkte gewenst! X
Even een snelle update. De breuk was te groot en de darm niet meer terug te drukken. Hij had zoveel pijn, dat hij een spoed operatie moest. Hij ligt nu lekker te slapen en dat ga ik ook zo doen. Bijna 24 uur op, dus val bijna om. Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Fijn weekend voor jullie!
Pfff nou wat een nare dag vandaag maar naar mijn idee gelukkig dat ie nu met spoed en dus sneller geholpen is. Zo'n kleintje met pijn laten is ook niks, arm manneke... Nu maar gauw weer opknappen en jij lekker slapen!
Fijn dat de operatie nu al achter de rug is hoe sneller hoe beter nu lekker opknappen ! Wel nog een paar daagjes in ziekenhuis roos? Heb ook een privé album aangemaakt dames
Het gaat heel goed. Morgenochtend mag hij naar huis. Het is een piepklein sneetje geworden. Hij heeft goede pijnmedicatie gekregen, via een ruggenprikje. Als dat uitgewerkt is, is de pijn van zijn wondje ook minimaal vertelden ze gisteren. Ook heeft hij nog paracetamol en nog een vochtinfuus. Hij werd zo vrolijk wakker vanmorgen, echt gaaf om mee te maken! Ik zal zo eens even in jullie albums spieken Leuk! Maar eerst even de zieknhuisdouche proberen.
Leuk disi je foto's ook al zulke mooie kindjes 😃 Roos fijn dat jullie morgen naar huis mogen en dat ze de pijn tot een minimum kunnen beperken hij kan het zelf ook al niet aangeven natuurlijk. Ook prettig dat het maar een klein sneetje is geworden. Super dat hij al zo vrolijk wakker werd hoor! Beterschap verder!