Jeetje roos wat heftig wel fijn dat het nu toch al achter de rug is en alles goed is gegaan hoe gaat het nu met je mannetje? Ga jullie foto's bekijken maar denk dat ik eerst vrienden moet worden
Hoe is het met jullie follikelgroei dames? Al een beetje zicht op wanneer er een tp zal zijn? Whaaa, mijn man roept gisteren ineens, ondanks alles, zou ik toch best voor een 3e willen gaan...dus als de tp niks wordt, dan misschien toch nog 1x ICSI. Vond het gewoon fijn om te horen dat er toch nog een open deur is, na die tp. Eerst wilde hij absoluut niet. Hier gaat het goed. Zoon lijkt weinig last te hebben van zijn operatie. Hij is nog wel wat van slag qua ritme, maar dat zal ook wel weer goedkomen. De arts heeft een heel klein sneetje gemaakt, dus later zal je er niet meer veel van kunnen zien. Heb nog even 2 nieuwe foto's geplaatst.
Roos wauw haha zo is ons derde wonder ook bij ons gekomen! Wat een schatje zeg dat beertje van jou! Jon je bent zo weer 12 dagen verder ook al lijkt het niet zo...
Roos leuk dat er weer een open deur is voor eventueel nog een kindje zo zie je maar tijd heelt alle wonden! Summerbloom op welke dag zit jij inmiddels?
Ha meiden, Hier even weer een rotdag. Zoon blijft pijn houden en heeft meerdere poepluiers per dag. De huisarts weet het niet zeker, maar het lijkt een virus. Hij heeft de hele dag gehuild van de pijn. Ben jarig vandaag, maar daar is niet veel van terecht gekomen. Hij heeft ook nog maar 1 x van 22:30 tot 6:30 geslapen. Al die ander nachten moesten we eruit voor nachtvoeding. We zijn best wel gesloopt. Helemaal na de afgelopen week. Toen hebben we beide ook nog een nacht overgeslagen door de liesbreuk. We gaan maar op tijd in bed. Hoe is het met jullie?
Roos toch gefeliciteerd ook al is het geen topdag voor jullie! Ach jullie zoontje weer zo'n pijn wat rot zeg! Zo sneu en dat de hele dag al. Neem aan dat je al zetpillen hebt gebruikt? Hopelijk snel verbetering voor jullie kleine schat! Beterschap! Wij zijn de afgelopen nachten (correctie ik)ook steeds in de weer met kleine man. Hij wordt meerdere keren per nacht huilend wakker. Dit is nu ongeveer bijna 3 weken aan de gang. We denken dat hij droomt . Wel vervelend hoor voor hem maar ook voor onze nachtrust eventuele tips zijn welkom! Summerbloom waar zit je in je cyclus? Al een echo gehad? Disi hoe is het met jou?
Oh meiden zwaar hoor die gebroken nachten ons meisje wordt af en toe nog wel eens wakker maar gelukkig niet meer elke nacht. Ik zit op dag 9 vrijdag heb ik echo ik verwacht zelf volgende week woensdag de tp. Heb erg last ven de progynova heb erge stemmingswisselingen manlief krijgt het zwaar te verduren vorige keer wist bijna iedereen dat we bezig waren achteraf vond ik het erg dat we niet langer konden wachten met vertellen dat we zwanger waren dus nu weet niemand dat we weer zijn begonnen met behandelingen dat vind ik ook best wel zwaar ben nogal een prater
Roos gefeliciteerd met je verjaardag. Heb je het ook nog gevierd? met alle drukte daarbij en dan ook nog slechte nachtrust... Geneest het wondje wel goed van je zoon? sneu voor hem hoor (en voor jullie...) Tja gebroken nachten...ik ken het wel. Alleen de jongste is een goeie slaper, de middelste komt nog regelmatig `s nachts naar ons toe. Gelukkig merken we het niet eens altijd meer dat ze bij ons komt liggen. De oudste gaat nu beter, maar hey dat mag ook weleens hij is net 7 haha. Jon, je kunt het je zoon eens vragen of hij droomt...dat doe ik bij onze jongste ook als hij huilend wakker wordt. Dan knikt hij en zegt "ja". Ik zeg dan dat het niet leuk is om een vervelende droom te hebben ("praat" er dus even met hem over), geef hem een slokje water als ie dat wil en vertel dat mama er is en leg hem weer terug in bed. Dit is nu 3x zo gegaan en heeft steeds geholpen. Volgens mij heeft ie dan ook echt gedroomt want hij werd huilend wakker en dat gebeurt eigenlijk nooit, alleen als ie ziek is. Summerbloom, lastig he...vertel je het wel of vertel je het niet hahaha ik ken het gevoel wel...het willen delen met iemand dat jullie voor nog een kindje gaan maar toch ook het voor jezelf willen houden haha. Nou ja je kunt hier in ieder geval van je af praten Hier alles goed, alleen heeft de jongste k.rentebaard (of zoiets)...en de middelste was vanavond ineens erg warm en had hoofdpijn, hopelijk is dat morgen weer over.
Summer kan dus snel gaan spannend hoor! Is er door de pronovera ook sneller een follikel volgroeit? Woensdag lijkt me namelijk echt snel weet niet op hoeveel dagen je normale cyclus is? Ik heb altijd late eisprongen dus late terugplaatsingen gehad. De laatste was op dag 26 dacht toen dat wordt niks maar bleek toen juist wel zwanger. Dit was afgelopen september. Wij hadden toen we weer begonnen voor een brusje ook niks verteld aan familie en vrienden we hoopten natuurlijk ook dat we snel mooi nieuws konden vertellen. Toen ook weinig vragen gehad. Merk zowieso dat familie en vrienden het lastig vinden dus zeggen ze maar helemaal niks. Gewoon niet over beginnen is geloof ik het moto bij een aantal nou daar ga ik dus ook niet over beginnen. Ze snappen het toch al niet .Merk dat ik het heel lastig vind voel me er wel alleen in staan. Hoe hebben jullie dat ervaren? Summer succes en pak je man niet te hard aan. Wel goed dat je het zelf erkend dat je nu niet de makkelijkste bent! Succes we horen graag over het verloop. Bij ons mag je je ei ook kwijt 😉
Dank jullie wel voor de felicitaties. Heb het niet gevierd. We hadden erg veel drukte met onze zoon. Ook hebben we de laatste tijd niet heel veel tijd gehad voor onze dochter, dus daar hebben we maar tijd voor gemaakt dit weekend. het wondje geneest heel goed. De chirurg heeft er echt een heel klein sneetje van gemaakt. Echt heel netjes. Hij lijkt er nu ook weinig last meer van te hebben. Ik heb zelf nooit Progynova gehad, dus ik heb geen idee wat het met je doet. Klinkt niet heel fantastisch Summer, maar ja, je moet er even doorheen. Volgende week tp...Daarna heb je weer 2 spannende weken. Beide vind ik lastig, zowel niets zeggen, als wel wat zeggen. Ik ben ook een prater en kan het slecht voor me houden. Zeker mijn moeder prikt zo door me heen. Jon, onze dochter is ook van 2011. Zij begon al een half jaar geleden met spoken. Ze was altijd een goede slaper, maar opeens had ze verlatingsangst en begon ze ook te dromen. Regelmatig staat ze aan ons bed snachts. We hadden haar eerst in bed, maar ze trappelt de hele tijd. Ze wil het liefst tegen mij aanliggen, dus dan ben ik het op een gegeven moment behoorlijk zat. We hebben nu een matras op haar kamer en we slapen desnoods daar. Disi, ik denk dat jouw aanpak ook een goeie is. Soms kan het ook helpen om voor het slapen gaan nog even de dag door te nemen met je kleintje. Hoe is het met de mogelijke krentebaard? Heeft het doorgezet? Om nog even terug te komen over het wel of niet vertellen...Ik moest het op mijn werk vertellen. De follikelmetingen waren alleen sochtend en ik had meestal werk op de ochtenden. Ik moest voor die dagen ruilen. Wel zo eerlijk dat ik dan zei waarom en ik had ene hecht team toen. Ik vond het wel vreselijk om te moeten melden dat het niet gelukt was. De tp van mijn dochter hebben we wel verteld. De tp van mijn zoon niet. Wel aan mijn ouders, want die hebben opgepast toen wij naar Dusseldorf gingen. Mijn schoonouders hebben we niets verteld. Deels om de verassing, maar ook deels, omdat ze erg schijnheilig zijn en er voor de 12 weken er bijna niet over te durven praten. Dat viel me zo tegen toen ik zwanger was van mijn dochter. Dat was echt niet over praten, want stel...Bah. Dat was voor mijn man helemaal niet leuk. We hebben ze wel kunnen verassen door dochter een shirtje aan te doen, met Grote Zus erop. Dat zagen ze in het begin niet eens...We zaten al ruim aan de koffie toen het kwartje viel, hahahaha! Zijn jullie al weggewaaid? Wat een storm!
Hoi dames Nog iets aan Valentijn gedaan of zijn jullie niet zo romantisch?😃 Wij zijn zaterdag even lekker samen wezen eten en naar de film gegaan. Onze zoon was bij opa en oma en bleef ook slapen dus konden we weer een keer uitslapen wel luxe en erg relaxed! Zo vaak doen we niet iets samen jullie? Roos hoe gaat het met je zoon? Hopelijk is het de komende tijd rustig jullie hebben al even genoeg meegemaakt zeg phoe! Nog iets leuks met je dochter gedaan? Summer hoe was de echo vrijdag? Disi ik vraag wel aan mijn zoon als hij wakker wordt of hij pijn heeft of eng gedroomd en overal zegt hij ja op dus of hij het helemaal snapt weet ik niet! Een matras op de kamer daar ga ik niet aan beginnen! Wij hebben hem ook nooit in bed genomen s nachts. Af en toe lig ik wel met hem op de bank maar dat is echt de uiterste grens! Dan probeer ik hem ook zo snel mogelijk weer terug in bed te krijgen maar dat lukt niet altijd. Kreeg trouwens de tip om 5 druppels manderijnolie bij het hoofd einde te druppelen op een hydrofiele luier en dat werkt tot nu toe redelijk goed moet ik zeggen! Zaterdag de echo ben benieuwd hoever ik ben!
Disi hoe is het met je kindjes? Voelen ze zich al weer beter? Ik heb het nu alleen tegen mijn leidinggevende en een paar goeie collega's vertelt zodat ze snappen waarom ik later kom of helemaal niet. Verder verwacht denk ik niemand nog dat we weer zijn begonnen roos wat jammer dat je schoonouders zo deden gelukkig dat je je tweede zwangerschap wel leuk hebt kunnen vertellen jon spannend zaterdag wat denk je zelf heb je een lange cyclus? als alles goed gaat hebben we donderdag de tp ik wordt morgen gebeld dus nu al zenuwen en begonnen met de ustrogestan wat een vieze zooi is dat toch Volgens mij ben ik al wel weer wat beter in mijn doen maar misschien wen ik er aan en denkt manlief er anders over moet morgen werken maar zal proberen zo snel mogelijk te laten weten of de tp door gaat
Hey meiden, Wij doen nooit wat aan Valentijn, aangezien het zo kort op m'n verjaardag zit. Mijn man vergeet het ook meestal. Wel zijn we uit eten geweest. Op zich was het wel grappig, we waren vergeten dat het Valentijn was en toen we in het restaurant waren, was er candle light diner. We realiseerden ons toen pas dat het Valentijn was! Er was een afzegging, dus we konden lekker blijven eten. We waren bij mijn ouders en zij hebben opgepast. Hoe was het uitslapen Jon, lekker he. Gewoon ook even lekker, even weer met z'n tweeën. Wij doen dat niet vaak. Opa's en oma's werken nog, dus die hebben ook niet alle tijd. Bij mijn ouders zijn zandduinen uit de ijstijd. Dat is geweldig leuk om te spelen, we zijn met haar daarheen geweest. Nu vraagt ze me nog elke dag om er heen te gaan succes dus. Jon, wat doet de manderijnolie precies? Ben benieuwd hoever je bent, zaterdag! Summer, wat spannend! Ik ga heel hard duimen voor een goede ontdooiing en tp. Ik heb die bolletjes nooit hoeven te gebruiken, maar het lijkt me geen feest. Hahaha, heeft je man het overleefd? Hoe was het in je zwangerschap? Toen ook humeurig? Disi, ook alles goed?
Summerbloom wat fijn en snel al een tp! Heb jij zulke korte cyclussen want op welke dag zit je nu? Duimen dat de eerste meteen goed ontdooit! Roos mooi dat je dochter zo heeft genoten van de zandduinen! Het was heerlijk het uitslapen wij doen dat ook niet vaak. Onze ouders zijn wel al met de vut of pensioen maar ze passen beide ook sl een dag op in de week dus wil niet te vaak om extra vragen. Die olie geeft een bepaalde geur af wat rustgevend werkt. Tot nu toe gaat het wel een stuk beter na gebruik. Ik heb meestal een cyclus van 30 dagen verwacht pas op zijn vroegst op dag 18 een positieve ovulatie test . Ik voel mijn ovulatie niet eigenlijk! Die bollen zijn idd troep maar hopelijk helpen ze. Heb ze 2 keer gebruikt. Ze schrijven ze in natuurlijke cyclus niet voor bij ons!
Roos grappig dat jullie een valentijnsetentje hebben gehad, wij doen ook niet aan valentijn en zou ons ook kunnen overkomen. Leuk dat je kids het zo leuk hebben gehad was het net zo iets als strand duinen? Jon mijn cyclus is ook meestal 30 dagen morgen is dag 17 misschien doordat het een kunstmatige cyclus is maar met de iui's ook wel eens dag 12 of 13 de iui gehad, welke dag zit jij nu? nou vanmiddag gebeld de cryo's waren samen ingevroren en dus ook allebei ontdooit en alle twee goed morgen 10.15 de tp
Summerbloom wat mooi dat ze beide goed ontdooit zijn zeg super! Dag 18 een tp is dan heel netjes hoor. Bij mij was de tp in september 26 dagen en degene erna 22 dagen dus heb hele late tp! Mogen jullie er 2 terug plaatsen? Heeft dit met het rietje te maken of andere redenen? Weet niet hoe oud je bent eigenlijk? Succes morgen ik duim!