Medische Malle IVF/ICSI/cryo mama's.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Roos25, 23 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Disi

Disi Actief lid

27 dec 2009
    267
    0
    16
    Ff snel van telefoon; Summerbloom hoe is het gegaan vandaag? Ik las dat ze beide goed ontdooit zijn en kreeg ineens een tweeling-ingeving hahaha... Zijn ze beide teruggeplaatst? Nu maar lekker warm houden, spannende weken! Succes ik duim voor je!

2. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Summer, hoe is het gegaan? Wanneer zou je mogen testen? Die breken er spannende tijden aan. Oh oh, die wachtweken...

Jon, hoever zit jij erin?

Disi, met jou alles goed?

Hier gaat alles goed. Nog een weekje vrij en dan na maanden vrij te hebben gehad, ga ik weer aan het werk. Kom midden in de chaos terug, dus ik moet wel even weer wennen denk ik. En vooral grenzen aangeven.

Ik ga mij morgen op de 9 maanden beurs begeven...heb helemaal geen zin, is veel te druk, maar ga met een vriendin mee die graag wil.

3. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Hoi dames

Vandaag dag 13 en een licht positieve ovulatietest dus heb er wel vertrouwen in dat me ei aardig op weg is. Hopelijk geen hele late eisprong! Wordt wel spannend ontdooit die goed pffff. Ik hou jullie op de hoogte!

Summer lekker broeden meis!

Roos succes morgen op de beurs 😉

4. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    Hey alles is goed gegaan nu broeden idd. Ze zaten samen in 1 rietje waren B's met invriezen nu C's

roos succes op de 9 maanden beurs en alweer bijna werken wat gaat dat toch snel nog even een weekje genieten hoeveel dagen ga je werken

jon spannend! Morgen echo toch? Heb nooit ovulatie testen gebruikt wanneer verwacht je nu je eisprong

5. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Summer mooi broeden hier duimen we voor je!

Ik hoop dat we morgen of zondag al een positieve ovulatietest hebben, normaal pas rond dag 18 of 19 dus ben echt benieuwd! Wordt vervolgd!

6. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Meiden

Vandaag de echo gehad en bleek nog helemaal niet zover al gehoopt / verwacht! Mijn grootste ei was 11.6 en had er nog 2 die ook leuk meededen. Mag dinsdag weer terug komen. Heb trouwens in gemonitoorde cyclus nog nooit 3 eitjes gehad??
    Wel vreemd dat de ovulatie testen al een lichte streep laten zien?

7. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Ha meiden,

De beurs heb ik overleefd. Erg druk, maar leuke dingetjes gekocht.

Summer, ik ben benieuwd naar hoe het met je gaat. Hou je ons wel op de hoogte met je symptomen enzo? Aaaahhh, ik hoop zo dat het gewoon meteen goed zit. Ik duim hoor.
    Ik ga de eerste week van maart weer aan de slag. Vind het leuk, maar ook wel spannend. Ik heb een contract van 16 uur. Ik werk in de zorg, dus ik heb wisselende diensten en dagen. Dat vind ik soms wel lastig. We zullen zien hoe het gaat.

Jon, wat jammer dat je eitjes nog niet zover zijn. Wel gek dat je er 3 hebt. Misschien doen ze nu nog mee, maar stoppen ze eerder met groeien ofzo, zodat er 1 overblijft? Geen idee hoor. Er komen natuurlijk ook gewoon 3 eiige drielingen voor ;)
    Ben ook heel benieuwd hoe het bij jou gaat en hoever je dinsdag bent. Dan kunnen ze vast wel al beter inschatten wanneer de tp gaat zijn. Je zult vast al wel iets aan hormonen in je lichaam hebben, die de ovulatietesten doen kleuren.
    Hier eindelijk een normale ongi achter de rug. Die vorige was abnormaal heftig.

Een aantal gekochte beursdingen, een ledikantdekentje, een bijtring en een omslagdoek waar de voeten warm in blijven.

8. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Roos ziet er leuk uit die omslagdoek! Fijn dat je cyclus redelijk normaal lijkt!

Snapte die 3 eitjes ook niet hoor kan wel meteen vragen of ze icsi uitvoeren 😉

9. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Hoe ging het vandaag Jon? Hoe liggen de eieren erbij? Hahaha, zou mooi zijn, op kosten van een tp, even een extra ICSI. Kon dat maar.

Summer, hoe gaat het met je Emmy?

Hier: heb mezelf en de kids ingekwartierd bij mijn ouders. Mijn man is op cursus in het buitenland. Ik vind het wel wat veel om de zorg fulltime time alleen te hebben. Aangezien het doorslapen nog steeds niet aan de orde is...
    Dochter vindt het prachtig bij opa en oma en ik kan ook even een beetje ontspannen.

10. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Roos helaas schiet het niet op de grootste is vandaag pas 13.4 en dat op dag 17 is maar 2 mm gegroeid was enorm teleurgesteld mag donderdag weer terug!

Weet jij nog op welke dag jij meestal een tp had?

Laat je maar lekker verwennen bij opa en oma
    groot gelijk en nog even genieten van je laatste vrije weekje!

11. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Eens even denken. Ik heb een regelmatige cyclus van ong 28-30 dagen. Na een dag of 16 had ik meestal wel een positieve ovu test. Dan kon ik 4 dagen later voor een tp.
    Hoe lang is je cyclus meestal? Ik heb geen echo opvolging gehad, alleen op geleide van de ovutesten. Heel eng hoor, liever met echo de volgende keer.
    Ik hoop dat ze donderdag wat opschieten. Is het de eerste keer dat het zo lang duurt? Misschien omdat het er meerdere zijn?

12. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Normaal een cyclus van 30 of 31 dagen maar wel een late eisprong dus een hele korte luttele fase van 10 of 11 dagen hooguit!

Altijd hele late tp gehad tussen dag 23 en 26 zelfs !

13. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    Jon wat vervelend dat het niet opschiet hopelijk donderdag goed nieuws

Roos groot gelijk hoor als je het alleen moet doen lijkt mij heel zwaar en het is wel lekker om een beetje uitgerust aan het werk te gaan volgende week

ik voel hier van alles opgeblazen buik gevoelige borsten, mag 7 maart testen dat wordt waarschijnlijk de 8e dan zijn we samen vrij. Als ik dan nog niet ongesteld ben en als ik zo lang kan wachten.

14. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Summer, ik ben echt benieuwd hoe het gaat de komende tijd. Ook of je symptomen veranderen. We leuk om samen te testen, al was ik daar heel slecht in. Ik heb een week na de tp al voor het eerst getest. Kon het niet laten.

Jon, succes morgen en ik duim voor een goede groei.

15. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Summerbloom spannend hoor nog even geduld!

Roos is het nog goed bevallen bij je ouders met de kids?

Vanmorgen weer voor de echo en mijn vrees werd werkelijkheid de eicel weer nauwelijks gegroeid. Nu was hij 14 de andere waren niet meer in beeld. Ik moest toen bloed laten prikken of ik eventueel toen de eisprong had gemist daar werd ik vanmiddag over teruggebeld. Toen ook even gesprek gehad het kon gewoon nog alles zag er verder normaal uit en mijn cyclus zou dan minimaal 33 dagen worden. Ik aangekaart dat dit het laatste anderhalf jaar nooit is gebeurd maar het kon? Toch vreemd vond ik heb altijd 30 of 31 dagen cyclus maar moet maar op hun mening afgaan toch? Moet nu dus doorgaan met testen en eventueel zondag terug komen. Heb al heel wat nutteloze ritjes daar heen afgelegd helaas nog zonder resultaat wat duurt dat wachten toch lang blegh

16. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Oh meis, dat is balen! Dat duurt wel erg lang zo. Moet je ver rijden naar je ziekenhuis? Je moet het ook elke keer plannen in je dagschema.

Hoe zien je testen er nu uit? Nog wel een streep?

Vreemde situatie deze keer. Dan maar weer duimen voor zondag!

Summer, hoe is het? Voel je al wat?

Hier, een super vrolijke zoon, wat dan zo weer omslaat in huilen. Veel boertjes en scheetjes laten. Hij wil al weken z'n flessen niet meer leegdrinken. Dat wordt minder, en minder.
    We vermoeden toch een een KMA, alleen een mildere vorm, zonder eczeem. We hebben KMA in de familie en ook astma.
    Donderdag gaan we naar de ka. Kan niet wachten...dit levert weer veel stress op. We hoopten in rustiger vaarwater te komen, na de liesbreuk. Niet dus.

17. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Roos nee de afstand valt mee maar moest wel tussendoor weg van werk of later beginnen.

Vindt het ook een zeer vreemde zaak die cyclus van mij!?!

Balen zeg dat je zoon waarschijnlijk KMA heeft en zeer rot dat het ene met het andere opvolgt! Hopelijk toch snel rust in huize roos!

18. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Dankje Jon, en een mooi groot ei voor huize Jon!

19. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Dames heb dan eindelijk op dag 21 een positieve ovulatietest in handen yes! Morgen bellen en de echo afzeggen en horen wanneer de hopelijk cryo tp plaats vind!

Foto in album haha vond ze zo mooi😊

20. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Hopelijk donderdag een tp spannend!

Deel Deze Pagina