Summerbloom! Wauw, gefeliciteerd! Mooie test en ik denk nog steeds dat mijn ingeving de juiste was haha... Zal mij benieuwen!
Jon hoe gaat het met je? Ik duim gewoon voor je door hoor! Hoop houden! Nog een paar dagen en dan heb jij hopelijk ook zo'n mooie test in handen. Roos, dus toch KMA! Fijn dat je het op recept kunt krijgen, zal vast schelen. Verder alles goed bij jullie? Hier alles prima!
Ha meiden, Heb net gewerkt, maar wilde toch even spieken. Nog geen nieuws Jon? Zou toch jammer zijn als het niet gelukt is. Wel al getest? Ik heb nog nooit Utro gebruikt, dus geen idee hoe het aanvoelt. Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Summer, hoe gaat het met je? Disi, ook alles kids met jou en de kids? (Ik antwoord binnenkort je pb nog even, nu douchen en slapen) Hier gaat het wel in ene stijgende lijn, maar vandaag weer een off. dag. Gisteren was J zo vrolijk en ging de dag gewoon goed. Vanmorgen ook nog niets aan de hand en vanaf vanmiddag 1 uur, bijna alleen maar huilen en onrust. Hij heeft dan buikpijn. Misschien is de voeding toch nog niet koemelk vrij genoeg. Er komen hierna nog 2 soorten die we kunnen proberen. Durf ook nog niet aan de groente en fruit te beginnen zo.
Jon hoevgaat het wanneer ga je testen? Roos fijn dat je nu weet wat er aan de hand is jammer dat het nu met de voeding niet goed gaat hoe is je mannetje vandaag? Hier niet zo goed gisteravond begonnen met bloeden mocht vanochtend een echo laten maken in het zh maar geen vruchtzakje meer te zien. Kan nu alleen nog maar huilen Moet volgende week een afspraak maken bij mijn eigen arts en kijken of de mk doorzet
Oooh bah wat een nare berichten hier... Summer wat een verdrietige wending van je positieve nieuws... Sterkte! Jon shit zeg! Ook voor jou sterkte! Roos, wat vervelend zeg met J. dat hij eerst co vrolijk lijkt een dat je daarna aan hem kunt merken dat ie niet lekker in zijn vel zit... Lastig hoor! Hopelijk gaat ie zich gauw prettiger voelen!
Dank jullie dames! Volgende week weer een gesprek met de arts en dan hopelijk in april meteen verder voor de nieuwe poging. Summer gelukkig hebben jullie je meisje en elkaar voor de troost ook al blijft het enorm verdrietig! Dat scheelde bij ons ook enorm na eind vorig jaar dat wij ons ondeugende vrolijke mannetje hebben. Sterkte nog summer !
Hoe gaat het nu Jon en Summer? Kunnen jullie alweer een beetje verder kijken? Summer, ik ben het even kwijt, maar had je nog een cryo, of moet je ook opnieuw aan de hormonen? Wij hebben hier vandaag een lekkere ontspannen dag gehad. Eindelijk een dag zoals het hoort te gaan met een baby. Heerlijk! Hij liet een harde boer en lag helemaal dubbel om zichzelf
Vandaag is de ongi doorgebroken heb echt veel buikpijn gehad veel meer dan anders. Komt denk door de utro. Wij kijken zeker vooruit maar heb wel mijn moeilijke momenten. We zitten nu 1.5 jaar in de molen heb er af en toe wel een hard hoofd in. Vriend heeft er zeker vertrouwen in maar vind het af en toe zo moeilijk dat ik alles moet ondergaan maar goed. Volgende week gesprek mrt de arts dan snel weer verder! Summer knuffel! Roos fijn dat het eindelijk eens een normale dag voor jullie was! Disi alles goed?
Hier gaat het redelijk geniet van mijn meisje voor nu wil ik even genieten dus niet terug de mmm in en zo bezig zijn met zwanger worden denk dus dat ik hier wat minder ga komen vindt het wel jammer om jullie dan niet meer te 'spreken' dus als jullie contact willen via Facebook stuur mij dan een pb dan stuur ik mijn gegevens Oh ja heb geen cryo's meer dus zou echt een nieuwe ivf poging moeten worden dat zie ik nu nog niet zitten misschien over een paar maanden wel al weer hoor en is het nu gewoon nog te vers jon wat jammer dat het niet is gelukt de utro houdt je menstruatie tegen dus kan best dat het daardoor nu erger is jullie moeten nu ook een hele nieuwe poging beginnen of niet? Heel veel succes daarmee hoop dat je snel zwanger mag worden roos fijn dat je een goeie dag hebt gehad! Dat er maar vele mogen volgen bedankt voor jullie advies en steun de afgelopen tijd xx
Zag dit onderwerp en dacht even reageren! Wij hebben uit het 1e ICSI traject 3 emmy's gehad, waarvan er 1 is teruggeplaatst helaas mislukt en de andere 2 zouden teruggeplaatst worden maar waren overleden bij ontdooiing. 1e eicelpunctie was niet zo pijnlijk, was volledig high van de medicijnen..waren ook maar iets van 9 follikels geloof ik. 2e punctie was vreselijk, 14 follikels waarvan 11 eitjes, ik was niet goed verdoofd en het was erg pijnlijk. 9 emmy's, waarvan 1 is teruggeplaatst en die is nu alweer 8 maanden oud . Ze blijven in de vriezer, en weten nog niet of we een tweede willen. We staan de emmy's niet af aan iemand anders. Heb de mmm als vreselijk ervaren, we zaten eerst in een ander ziekenhuis en kwamen toen in aanmerking voor IUI, maar omdat ze alleen een inseminatie deden in het weekend en mijn eisprong in het weekend was werd het steeds uitgesteld! We zijn toen naar een ander ziekenhuis gegaan...weer testen opnieuw ondergaan en toen bleek dat we enkel in aanmerking kwamen voor ICSI!! Mijn vriend zijn zaad was zo slecht van kwaliteit 6% kans op spontaan dat IUI nooit gewerkt zou hebben. Klacht ingediend bij vorige ziekenhuis maar dan krijg je zo'n algemeen antwoord: 'mevrouw, het zaad van uw vriend was zeer goed beweeglijk' terwijl ze daar niet naar de kwaliteit keken. Ook erg onprofessioneel waren ze daar: 'heb geduld' en 'ja eerst even afvallen dan is de kans ook groter'....zeiden ze met een big smile. Ben wel iets te zwaar maar ook weer geen tientonner. Een punctie doe ik nooit meer heb ik mezelf voorgenomen. Het zijn de 8 die over zijn gebleven voor een tweede kindje, of we zijn gelukkig met één kindje. Voor mezelf heb ik een tatoeage laten zetten op mijn kuit, met haar naam wat uitmond in het eitje voordat het erin gebracht werd, haar portret wat me terug laat denken wat een moeilijke tijd het was voor ons en hoe blij ik met haar ben.
Summer, we zijn vriendjes op fb en het is misschien een goed idee om even afstand te nemen. Ik merk ook dat als ik teveel op zp kom, mijn stemming best kan omslaan, door al die zwangerschapsaankondigingen enzo. Gek, maar ben er zo op gefocust na al die jaren. Kom even lekker bij en geniet van je pauze. Je hebt zo'n lief meisje, daar moet je ook echt van genieten knuf meis. Jon, volgende week gesprek? Ook weer spannend hoor voor jullie. Echt super jammer dat de laatste tp niet gelukt was. Hopelijk zal een nieuwe poging veel opleveren, of eigenlijk dat de verse tp dat gelijk raak is. Hallo pinda, welkom Wat een heftig verhaal zeg. Ongelofelijk dat ze zo onprofessioneel te werk zijn gegaan. Ook jammer dat je zo veel pijn hebt gehad van de punctie. Om oa die reden zijn wij naar Duesselsorf uitgeweken. Dat was echt heerlijk. Dan krijg je een roesje tijdens de punctie. Willen jullie eventueel geen tweede omdat de mmm zo tegenviel, of omdat het wel goed is zo? Ik had echt een enorme drang naar een 2e. Voor het hele verhaal kun je beter m'n weblog even lezen. Ik zal die van jou ook even lezen zo Hier gaat het eindelijk een WEEK lang goed we hebben nu gewoon een baby zoals het een beetje hoort. Vannacht heeft hij om half 1 de laatste fles gehad en om half 7 keken mijn man en ik elkaar aan: hun, bij jij al geweest? Nee, ik ook niet...de kids sliepen nog! Even daarna werd hij al pratend wakker, zo leuk!
Hoi dames Summer begrijpelijk dat je even rust en afstand neemt. Alles is nog zo vers en een nieuwe poging vergt ook weer veel van je. Denk voor nu even een verstandige keuze en lekker genieten van jullie dochter! Roos als ik teveel op zp zit kan mijn stemming ook wat omslaan. Schrijf nu mee op een topic waarin een aantal meiden ook een tp in maart hadden gehad en wat denk je van de tien tp niemand zwanger! Er zitten er nu nog 2 op het wachtbankje hopelijk voor hun meer geluk! Ik gun het iedereen zo in d'r molen zeker degene die al zang wachten. Sommige dames zijn al langer dan 5 jaar bezig daar heb ik echt groot respect voor zij hebben het pas zwaar. Zelf wil ik ook zo graag en hoop van harte dat de komende poging een succes wordt. We hebben goede embryo's. ben in goede conditie en jan zwanger worden dus vraag me wel af waarom lukt het niet? Roos fijn dat de eerste normale werk een feit is! Pindakoek welkom! Jeetje ook een heftig traject hebben jullie afgelegd en wat slordig van het ziekenhuis allemaal! De punctie daar kijk ik ook niet naar uit maar heb een bevalling overleeft dus zo'n punctie redt ik ook wel 😉. Gelukkig hebben er wel goede pijnstillend maat pijnloos of het zeker niet dat infuus vind ik ook erg rot! Nog 8 cryo's over dat is best luxe! Wie weet over een tijdje dat je toch nog een tp wil doen? Dit heeft lichamelijk weinig effect maar het wachtbankje vind ik wel slopend! Zou het in deze positie wel weten hoor! Hier is onze kleine boef aardig aan het puberen! Zo is iedere dag weer anders!
Sorry Jon, ik heb bijna geen tijd voor ZP. Onze dochter pubert er ook vrolijk op los. Met zoon gaat het eindelijk beter. Hij is nu al 2 weken echt rustig. Dat kennen we helemaal niet. Hij is zo vrolijk nu en kletst heel veel. Ik moet echt nog wennen aan het werkritme met 2 kids. Het is echt aanpoten om smorgens het spul de deur uit te krijgen. Mijn zoon gaat nu naar het kdv sinds gisteren en mijn dochter naar een vriendinnetje. Haar moeder werkt niet en haar dochter heeft geen broertjes en zusjes. Zo groeien ze samen een beetje op. De meiden kennen elkaar al vanaf de geboorte. De gastouder beviel toch niet zo. Dit is een prima oplossing al zeg ik het zelf Jon, ik ben je niet vergeten hoor! Ik schrijf ook nog gewoon hier mee, maar ik moet er even tijd voor maken en dat doe ik graag. Hoe is het met Disi dan? Pindakoek, schrijf je ook nog mee? Er is nog ruimte hoor Wie wil