Hey, Heeft iemand van jullie ervaring met Oxxio groene stroom? We willen overstappen naar Oxxio maar vraag me af of het een goede bedrijf is enz.. Alvast bedankt. gr. v
Wij zijn 'n keer overgestapt en zijn inmiddels weer terug bij Essent. Het bleek dat Oxxio uiteindelijk duurder was dan Essent. Oxxio geeft namelijk een tarief aan exclusief de kosten die ze doorberekend krijgen van de netwerkbeheerder en daardoor zijn ze duurder.
dankjewel. dan blijf ik toch bij essent. Ja ze zeiden dat het goedkoper is en blabla maar wilde toch zekerheid hebben.
Via mijn werk krijg ik enorm veel klachten over Oxxio te horen. Het zijn echt oplichters daar. Ze schrijven bedragen af van je rekening terwijl je daar geen toestemming voor hebt gegeven, het duurt 2 jaar voordat je je jaarafrekening ontvangt, meterstanden en bedragen kloppen niet...een en al ellende. Niet overstappen zou ik zeggen!
dankje voor de info wat ik ook zo raar vind is dat je er 3 jaar aan vast zit en als je gaat verhuizen of whatever dan ben je verplicht een bedrag aan hun te betalen
Het opzeggen was idd ook een ramp. Essent zou dit voor ons regelen, maar kregen het niet voor elkaar omdat Oxxio niet zit aangesloten op een landelijk systeem. Dus hebben ze ons gewoon overgesloten. Uiteindelijk hebben we van Oxxio een boete gekregen van ong. 240 euro en die hebben we van Essent teruggekregen.
GA NIET NAAR OXXIO! Wat een drama is dat zeg bij dat @#%&^*-bedrijf! Ik moest bijna in therapie nadat ik probeerde om niet meer door die mensen lastig gevallen te worden....
Inderdaad, Oxxio staat hier ook niet bepaald goed aangeschreven. We werden verschillende malen gemeld of we bij hun klant wilden worden, steeds gewijgerd. Uiteindelijk op internet de prijzen gaan vergelijken en Oxxio was goedkoop. Contact op genomen met Oxxio dat we wilde overwegen om klant te worden. Vroegen ze meteen naar ons rekening nummer. Wij hadden zo iets van, wij willen niet automatisch betalen. Maar bij hun kun je dus blijkbaar alleen maar automatisch betalen. Gezegd dat we het dan toch maar niet doen. Daarna bleven ze weer bellen....pfff
heb al anderhalf jaar spijt dat ik bij dat *** bedrijf zit mbt gas/electra... zal blij zijn als we gaan verhuizen en we een goed bedrijf kunnen kiezen
bedankt dames voor jullie reactie. Nu weet ik zeker dat ik er niet wil aansluiten. Morgen maar meteen bellen dat ik geen klant wil zijn bij ze
Geen oxxio nemen! Wil je goedkope groene stroom, neem dan Elektran. In de meeste gevallen (bij gemiddeld verbruik) is dit een voordelige, betrouwbare en klantvriendelijke leverancier! Wij zzijn nu een jaar overgestapt en het bevalt prima. Kijk ook eens op www.energieleveranciers.nl . Als je daar je verbruik invult, krijg je voor jouw situatie meteen de voordeligste aanbieder te zien, inclusief een klanttevredenheidscijfer Oxxio gemiddeld een 3 Elektran gemiddeld een 8,7
hier nog iemand die bij oxxio ZAT. ik ben daar toen heen gegana omdat ze 2 jaar geleden wat goedkoper waren. Maar omdat ik dus ben gaan samenwonen en me vriend bij essent zit (gelukkig) ging ik dus bellen naar oxxio. kreeg mijn ERVEN een brief met daarin gecondoleerd met het verlies van mv pieters. IK BEN DOOD volgens hun dan. En het opzeggen kosten veel tijd energie en ze hebben ze zaakjes niet op orde daar. 1 tip ga nooit naar oxxio
ik heb opgezegd vandaag. Pff moesten ook nog persee de reden weten nou ik zei heb er genoeg maar daar gaat het niet om wil gewoon geen klant zijn.
inderdaad groot gelijk zal je wel een tip geven blokeer hun rekeningnummer bij je bank aangezien het niet altijd goed gaat bij hun
Oxxio! BAH! Er kwam in december een verkoper bij me aan de deur, die heeft me met leugens! mijn handtekening en rekening nr afhandig gemaakt, btje stom achteraf mja is gebeurt. Ineens was ik klant van Oxxio en Eneco af! Nu halen ze al 4 maanden , zonder mijn toestemming, 2x per maand een bedrag van mijn rekening. Ik heb al tig keer gebelt dat ik helemaal ni mee in heb gestemt om klant te worden van Oxxio en hebben daar ook geen papieren van, althans die kunnen ze mij ni opsturen vanwege blablabla. Kortom die bestaan dus gewoon ni. Ik betaal nu gas en electra bij Oxxio en water bij Eneco. Bij elkaar ben ik 225,- kwijt elke maand! Nooit maar dan ook nooit met Oxxio in zee gaan! Google maar even, alleen maar negatieve feedback heeft dat bedrijf.
je kan hun rekening blokkeren. En wanneer oxxio je daarvan een brief sturen met dat je ze geld verschuldigd ben moet je een aangetekende brief terug sturen met daarin het dringende verzoek of hun je aanmelding kunnen sturen. Zodat je zelf kan zien dat je werkelijk lid van hen bent. (wel het geld apart houden voor die rekeningen hoor). Afwachten wat hun je terug sturen.
jah ik heb mijn bank al gebelt, dat ik steeds automatische incasso krijg van dat Kwalitatief Uitermate Teleurstellende bedrijf, en ze zou me een blokkeringskaart ? opsturen dat ik moest ondertekenen en terug sturen. Normaal gesproken blokkeren ze geen automatische incasso's zei ze want dat moest ik maar regelen met het betreffende bedrijf. Maar zodra ik zei dat het om Oxxio gaat wilde ze me wel die kaart sturen, maar ja tot op heden nog nix ontvangen... Ik heb al een paar keer bedragen gestagneert maar Oxxio heeft het gore lef om een week erna het bedrag er gewoon weer af te halen, maar ik krijg daarna wél een brief thuis dat ik hun een bedrag verschuldigt ben terwijl ze het er gewoon heel aso vanaf hebben gehaalt.