cryo terug geplaatst hoe tellen?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mommy to be, 30 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    hoi,
    ik heb woensdag 24 november een cryo terug geplaatst gekregen in eigen cyclus helemaal zonder hormonen maar heb geen idee hoe ik nu moet tellen.
    ik ben op zondag 7 november ongi geworden en de cryo is dus op 24 november terug geplaast. ik mag woensdag 8 december testen maar omdat het in eigen cyclus is zou ik dan niet mijn nod op zondag 5 december hebben(heb een cyclus van 28 dagen)? ik hoop dat iemand mij een antwoord kan geven.

2. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ik ben bezig met IUI, weliswaar anders dan jij, maar ik mag 2 weken na de inseminatie testen. Als ik bij jou ga kijken, is 8 december, 2 weken na je terug plaatsing. Ik zou het op 8 december houden... Succes met wachten!

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    je moet nu 10 november aanhouden als eerste dag laatste menstruatie..
    en je mag idd 8 december testen...

altijd 14 dagen voor tp aanhouden als de eerste dag laatste menstruatie..

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Bij een cryo tp in eigen cyclus moet je gewoon vanuit je eigen cyclus denken, zo legde men mij dat uit in jette.
    Oke ik mocht ook pas later testen voor hun als zekerheid.

Ts haar cryo is waarschijnlijk na 3 dagen ingevroren en daarom dat ze het op die dag van haar cyclus hebben teruggeplaatst.
    Maar dit verander haar nod data niet!
    Enkel de testdata doen zij zo uitrekeningen om zeker te weten van hcg aanwezigheid.

Heb bij de cryo tp ( mk januari) toen 10 dagen na tp positief getest en dat was 1 dag voor mijn eigenlijke nod .
    Maar 4 dagen voor de testdatum van het zh.

Deel Deze Pagina