@laura veel sterke meis!! @ego, ik ben bij gyn geweest. Geen eisprong gehad met CLomid.. ( verdorie!) dus ik moet aan de spuithormonen als we verder gaan. Verder geloof zij nog in het "zaad" van mijn man. Ze zegt dat we eerst de 2de test af moeten wachten. Ook vind ze dat we voor TESE/PESA/MESA moeten gaan. Ze wil perse een diagnose stellen waarom richard geen zaad zou produceren Ze vond het niet zo goed dat we al aan een donor dachten, maar richard ziet die ingrepen niet zitten, en ik respecteer zijn keuze. Als we na de zaadtest toch kiezen voor KID dan zal ze ons binnen een half jaar helpen. We krijgen dan een datum van inseminatie gelijk, intake gesprek hoeft niet aangezien we al bekend zijn bij de gyn. Ik kan niet wachten tot het eind augustus /begin september is, dan weten we of we voor IVF gaan of voor KID moeten gaan.. .pffff is nog lang wachten!
Laura@ Sterkte meid Wendy@ dikke knufff Hier@ Straks naar het Ziekenhuis....spannend, eindelijk de rikinstructie waar ik toch een beetje tegenop zie hahahahah..... Ben benieuwd
TYPJE@ Succes in het ziekenhuis. Laura@ Meis wat een kl... zooi dikke knuf. Als je je ei kwijt wil pb me maar , dat kan /mag altijd. Wendy@ Meis knuf, ik hoop en duim dat het kid traect niet nodig is. Ik ga nu even weg reageer later wel beter.
Wendy, sterkte meid! Typje, veel succes! Hier, ben net geweest voor een uitgangsecho en ik kan vanavond weer beginnen met spuiten. Ze hebben nu de hormonen omhoog gedaan dan hopen ze op 2 eitjes.
NOD: 23 juni: Wendy 25 juni: Marjolinos 7AUG: Marnat 23 aug: Kaat 24 aug. Manon 25 Aug: Typje 30 juli: Laura Zwanger: Tessa8: Chahida Debby ELLA Ladypink Afspraken Lijst: UMCG Groningen: Marnat: In oktober poging 2 isci. Bezig sinds februari 1998 als ik het goed heb uit gerekend. Ladypink: bezig sinds Mei 2007 streekziekenhuis....in de MMM vanaf Mei 2008 Umcg. Typje : 3 rondes clomid achter de rug, nu beginnen met Menopur spuiten.29/7 uitgangsecho en prikinstructie.Bezig sinds mei 2009.1e kindje Klein streekziekenhuis: Twee steden ziekenhuis / Elisabeth ziekenhuis Tilburg: Marjolinos: bezig sinds januari 2007. 10 juni intake IVF Flevoziekenhuis: Chahida: Ander ziekenhuis: Ella27: Tessa8: Mizzy: zaad manrima *8 Juni echo voor de cyste van 3 cm* Wendy: 9 April intake Gyn, start provera daarna Clomid 50. 12 mei: GEEN EISPRONG, 22 mei er 100 mg..provera, daarna weer clomid dit keer. Vanaf 9 okt 2009 bezig voor eerste kindje MC Maastricht: Laura: 13 juli om 11.45 uur afspraak bezig sinds 2006, 2 MA en nu onder behandeling i.v.m. chromosoomafwijking bij manlief, wij zullen gaan voor IVF-PGD EMC Rotterdamvolgend VU Amsterdam: Ziekenhuis: Gelderse Vallei: Kaat 2000: 1e IUI mislukt. 2e IUI Woensdag 04 aug 1e fm Afvalrace: Laura: eigen dieet: Doel -10 kilo weeg nu 78 kilo Marnat eigen dieet: Doel 7 kg - / 71 kilo ben ik nu! Marjolinos: Sonja bakker: Doel 15 kg -/- 0,6 k Wen:Sonja bakker: Doel 10 kg -/-1
Hey Meiden, Uitgangsecho zag er goed uit, en de eerste rik is gezet door vriendjelief, ben zo trots op hem. Trilde wel wat, en haalde de naald er langzaam uit ( dacht dat het ander spijnlijk was) hihi maar het is gelukt. Dus ben benieuwd wat er over een week te zien valt. Ik reageer later wel even weer, ga zo ff mijn kopie op wat anders zetten en ff lekker shoppen
NOD: 23 juni: Wendy 25 juni: Marjolinos 7AUG: Marnat 23 aug: Kaat 24 aug. Manon 25 Aug: Typje 30 juli: Laura Zwanger: Tessa8: Chahida Debby ELLA Ladypink Afspraken Lijst: UMCG Groningen: Marnat: In oktober poging 2 isci. Bezig sinds februari 1998 als ik het goed heb uit gerekend. Ladypink: bezig sinds Mei 2007 streekziekenhuis....in de MMM vanaf Mei 2008 Umcg. Typje : 3 rondes clomid achter de rug, nu beginnen met Menopur spuiten.03/08 1e FM.Bezig sinds mei 2009.1e kindje Klein streekziekenhuis: Twee steden ziekenhuis / Elisabeth ziekenhuis Tilburg: Marjolinos: bezig sinds januari 2007. 10 juni intake IVF Flevoziekenhuis: Chahida: Ander ziekenhuis: Ella27: Tessa8: Mizzy: zaad manrima *8 Juni echo voor de cyste van 3 cm* Wendy: 9 April intake Gyn, start provera daarna Clomid 50. 12 mei: GEEN EISPRONG, 22 mei er 100 mg..provera, daarna weer clomid dit keer. Vanaf 9 okt 2009 bezig voor eerste kindje MC Maastricht: Laura: 13 juli om 11.45 uur afspraak bezig sinds 2006, 2 MA en nu onder behandeling i.v.m. chromosoomafwijking bij manlief, wij zullen gaan voor IVF-PGD EMC Rotterdamvolgend VU Amsterdam: Ziekenhuis: Gelderse Vallei: Kaat 2000: 1e IUI mislukt. 2e IUI Woensdag 04 aug 1e fm Afvalrace: Laura: eigen dieet: Doel -10 kilo weeg nu 78 kilo Marnat eigen dieet: Doel 7 kg - / 71 kilo ben ik nu! Marjolinos: Sonja bakker: Doel 15 kg -/- 0,6 k Wen:Sonja bakker: Doel 10 kg -/-1
Hey Typje, het is hier ind heel rustig. Ik heb ook niet zoveel te melden alleen dat ik niet zo lekker in m'n vel zit. Ik baal van me ouders omdat zij alleen bellen als we wat moeten doen en nooit interesse tonen! Nou ja gelukkig kan ik hier me ei kwijt
Id het is rustig , ik deel de computer met manlief he. Wij zijn ook druk met genieten van elkaar + hier in huis op knappen binnen kort. Eerst opruimen flink. Hier nog geen gekke dingen, ongi zal zaterdag wel gewoon langs komen. Voel ook niks, we wachten wel af.
Kaat@ Idd erg vervelend van je ouders Het zijn juiste de personen waarvan je enige intresse van verwacht. Of zijn ze misschien bang om het te vragen? Dikke knuff meis... Marnat@ TJa de man zit er dus achter hihihi dat is ook zow. En druk aan de klus zo te lezen in het huis....leuk werkje Hier@ Gisteren heeft vriendjelief mij redelijk pijn gedaan met prikken...Prikte mij eerst mis ( naald ging niet door de huid heen) en later in een keer wel, maar de vloeistof deed zo ontzettend pijn rrrr.... Tranen srongen in mijn ogen, en is ook een blauwe plek geworden Eens zien hoe het vanavond gaat...Zo sneu hihi hij trilt ook letterlijk van de zenuwen. Voel daarin tegen niet veel, en heb ook weinig bijwerkingen, alleen wat hoofdpijn. Maar als dat het enige is, doe ik het ervoor Zo strakjes ff shoppen met vrienjelief, en vanmiddag training met onze mechelaar. Daarna nog ff HH doen pfff heb het nog druk. Fijne dag meiden
Typje, Jammer dat je zoveel last hebt van dat spuiten!! Ik denk ind dat mijn ouders er bang voor zijn en daarom niets vragen maar dat doet alleen nog maar meer pijn. Marnat, Vreemd! Nou wie weet meid!! Spannend!
Kaat@ id vreemd, we zien het wel wat er achter weg komt. je ouders leven wel mee hoor, ze weten vast niet goed hoe ze jou moeten benaderen, mijn schoonouders vragen ook niet veel hoor, mijn ouders soms. Ja als ik weer ga spuiten dan zijn ze er wel voor me. Als ze gevraagt worden of ze al oma zijn dan doet ze dat heel veel pijn. Heb je open zenuw al gelezen?? Is een heel mooi boekje, http://www.openzenuw.nl/ Typje@ Meis spuit je mis koud?? waardoor het pijn doet!! je moet de spuiten er eerst even uithalen en dan spuiten, en er weer rustig uit halen. krijg je namelijk geen rode plekjes zo maar een tip .
@typje, misschien heb je in een spier geprikt? @all, chromosoon onderzoek van richard is binnen en ALLES IS GOED!!!! Hij is niet steriel geboren! dus er is nog hoop voor augustus dat zijn zaad dan wel goed is. Anders heb ik geen idee wat het vervolg is. Wat denken julie?
Klinkt goed meis hou de hoop vast! Ik heb geen idee wat er volgt, maar ga hard duimen dat het zaad goed is .
Marnat, ik denk ook wel dat ze meeleven. Maar dat boek heb ik niet gelezen! Lijkt me erg goed! Tnx!! Wendy, Fijn voor je!! Klinkt heel goed, mijn duimen draaien voor je meis!!
Kaat@ Graag gedaan , het heeft mij wel rust gegeven, Wie weet helpt het jou en je ouders ook. Veel lees plezier als je hem koopt.
Goeiemiddag dames, Sorry, lang niets van me laten horen, druk geweest in mijn eigen wereldje. Vandaag had ik weer een afspraak bij de gyn. Zoals ik laatst had geplaatst had ik gebeld voor de uitslagen en toen bleek alles goed te zijn, ik kreeg alleen de uitslag van het spermaonderzoek niet. Nou...nu bleek alles goed te zijn, sperma ook etc, behalve mijn progesteron waarde, die is te laag! Ik word de komende cyclusmaand dus aan de Clomid gezet. Verder gaf hij aan dat het 'normaal' is om een baarmoederfoto te laten maken, maar dat hij er tegenop zag om dat bij mij te doen, de spanning, stress etc. Dus nu ga ik de komende 2/3 maanden aan de clomid en als ik dan nog niet zwanger ben, stelt ie voor om dan pas de baarmoederfoto te maken. Pfff, ik ben ff helemaal van mijn kaart...dus er is wel 'iets' mis met mij...Ik heb ook een inwendige echo gehad, hij zei dat mn ei er wel goed uitzag, maar dat de eisprong nog wel een tijdje zal duren! Zucht...heb zin om een potje te huilen... Xxx
@vrouwtje, koppie op meid! Het komt goed! Er zijn een hoop meiden die zwanger worden met Clomid. Helaas is het bij mijn niet aangeslagen maar als je naar mijn onderschrift kijkt, het heeft nu toch geen zin om hormonen te slikken... Huilen is goed voor je! Heb ik ook veel gedaan en het lucht op!!! Dus laat je maar gaan!