Typje@ Jij ook een mooi zonnige dag gewenst!! Marnat roept de eitjes lief toe groei groei maar goed als een dubbeldooier hihi. Id het is vakantie!! Hier ook niet veel te melden, ongi was hier al gauw weer weg maar 4 daggen. Vanmiddag om 16 uur gaan we gezellig naar mijn zusje te eten. Als het weer zo blijft gaan we op de fiets .
Bedankt marnat, idd hopelijk dubbele dooiers Jij veel plezier bij zusjelief, en eet smakelijk alvast. Idd heerlijk weer in groningen en omstreken, fietsen kan nu...
Typje @ Graag gedaan meis, Dankje zal wel gaan lukken , id hier heerlijk fiets weer. Kaat@ Dankje , nee we weten niet wat we gaan eten is een verrassing. Zal vast wel lekker zijn.
Hier gister heel gezellig gehad bij mijn zusje , lekker gegeten. Vandaag zijn we hier samen begonnen aan het halletje , behang is er al haast af! nu even rust. Zo weer verder. Zaterdag gaan we met mijn schoonouders een dag naar leer ter afsluiting van de vakantie. verder gaat het hier goed.
Marnat, fijn dat je het gezellig hebt gehad!! Zo jij bent druk aan de slag!! Wat ga je op de muren doen? Zo te horen heb je een leuk weekend voor de boeg!
id leuk weekend , even lekker genieten! We gaan de hal gewoon witten mis nog de deuren. Behang is er af pfff , morgen verven.
he marnat! wat leuk dat we mekaar gisteravond tegen kwamen!!! en bedankt voor je felicitaties , erg lief van je. Kan me voorstellen dat het ook wel erg moeilijk voor jouw/jullie moet zijn! Ben vandaag en morgen vrij! maar miss zie ik je het weekend weer!
Ella@ IK ben net thuis , we waren daar al weer iemand helpen met de laptop. En witsel bij manlief zijn ouders weg halen, mochten we gebruiken. Dus mocht je je vervelen morgen mag je wel even helpen!! Idd was wel leuk elkaar te zien , en graag gedaan hoor. Mis dat we mekaar zaterdag nog zien als we terug komen van leer!! in de avond, licht ook aan jou dienst..
marnat , leuk dat jullie naar Leer gaan! heel veel plezier! Enne haha dat klinkt erg druk! Jullie gaan verhuizen toch!?? ver weg!?
Hey Meiden, Gisteren weer de laatste fm gehad, L.kant 2 eitjes 1 van +20mm en 1tje van 8mm r.kant 1 ei van 13 mm Dus de pregnyl is gisteravond gezet, Nu weer 13 dgn wachten en dan testen, ben benieuwd
Nee meis de verhuizing gaat niet door. de dingen die ze zouden doen willen ze niet meer veranderen. Gaat ons veeeeeeeeel geld kosten voor we er dan in zitten nou dankje dat doen we niet. Vandaar hier maar de gang op knappen. Wil toch nog leuk wonen zo lang er geen ander huis in zicht is. Dankje meis zal wel lukken . typje@ Spannend duimen draaien weeer.
ooow jammer marnat! maar idd verstandig om het dan niet te doen! Enne jullie vinden vast snel wat hoor!!!! heel veel plezier in Leer!
wat een rust!!! Hier even een dag ter af sluiting van de vakantie naar leer en oldenburg geweest. Met manlief en zijn ouders, was super gezellig. Morgen gaan we weer de gang witten , het dekt niet in 1 keer helaas.
Typje, Succes in je wachtweken en ik ga voor je duimen! Marnat, Leuk dat het zo gezellig is geweest en succes met het witten vandaag! Hier, we hebben gisteren eindelijk onze vaatwasser geleverd gekregen. Ohh wat heerlijk zeg zo'n ding!!
@ typje, succes meid dat het deze keer maar raak mag zijn! @ Marnat, wat jammer van jullie huisje, maar groot gelijk dat je je huidige huisje mooier wil maken! @ hier, ik zit ook alleen maar te wachten, mijn nod is de 24ste en DE AFSPRAAK met mijn gyn voor het behandelplan de 27ste... Dat wachten gaat zo vervelen als ik niet werk zit ik vaak alleen thuis en heb ik geen idee wat ik moet doen (behalve klusjes dan) iemand nog leuke tips om je gedachten ff ergens anders mee bezig te laten zijn??? voor iedereen een dikke KNUF!!!
Manon@ boekje lezen, puzzelen, werkt hier soms goed. Gang is klaar hier, nu drogen. En dan vloer nog schoon, vritriene kast, en site tabel . Maar nu eerst rust, de ramen vandaag ook gedaan , was, gordijnen zitten er nu in. Morgen weer een dag.
Kaat@ Heerlijk he een vaatwasser, werkelijk ik kan er ook niet meer zonder...ideaal, vooral bij verjaardagen etc... Manon@ Mijn duimen draaien Marnat@ Zo te lezen heb je het druk meid Heerlijk he als alles weer spik en span is. Hier@ Vandaag maar eens de zolder een boenbeurt gegeven, en zijn alvast aan het orienteren geweest, welke evt kamer de babykamer moet worden ALS het lukt....zucht.... Verder niet veel last van de pregnyl gehad, nu wel wat last van steken bij het schaambot, en een opgeblazen gevoel...niet eerder gehad. Maar denk er niet te veel aan, ik weet dat een lichaam je goed voor de gek kan houden grrr....
NOD: Behandeling stopgezet: Wendy 25 juni: Marjolinos 2 September: Marnat 23 aug: Kaat 24 aug. Manon 26 Aug:Typje 30 juli: Laura Zwanger: Tessa8: Chahida Debby ELLA Ladypink Afspraken Lijst: UMCG Groningen: Marnat: In oktober poging 2 isci. Bezig sinds februari 1998 als ik het goed heb uit gerekend. Ladypink: bezig sinds Mei 2007 streekziekenhuis....in de MMM vanaf Mei 2008 Umcg. Typje : 3 rondes clomid achter de rug, 1e ronde Menopur75EH te laag,verhoogt naar 112,5EH.2 eitjes, afwachten 26 aug NOD.Bezig sinds mei 2009.1e kindje Klein streekziekenhuis: Twee steden ziekenhuis / Elisabeth ziekenhuis Tilburg: Marjolinos: bezig sinds januari 2007. 10 juni intake IVF Flevoziekenhuis: Chahida: Ander ziekenhuis: Ella27: Tessa8: Mizzy: zaad manrima *8 Juni echo voor de cyste van 3 cm* Wendy, Rijnstate: 9 April intake Gyn, GEEN EISPRONG met clomid. Zaadtest geen zaad, chromosonen onderzoek goed, nu 2de zaadtest afwachten! We gaan misschien voor KID, ik moet overgaan op spuiten zodra we weer verder mogen! Vanaf 9 okt 2009 bezig voor eerste kindje MC Maastricht: Laura: 13 juli om 11.45 uur afspraak bezig sinds 2006, 2 MA en nu onder behandeling i.v.m. chromosoomafwijking bij manlief, wij zullen gaan voor IVF-PGD EMC Rotterdamvolgend VU Amsterdam: Ziekenhuis: Gelderse Vallei: Kaat 2000:1e IUI mislukt. 2e IUI Zaterdag 07 aug Afvalrace: Laura: eigen dieet: Doel -10 kilo weeg nu 78 kilo Marnat eigen dieet: Doel 7 kg - / 72 kilo ben ik nu! Marjolinos: Sonja bakker: Doel 15 kg -/- 0,6 k Wen:Sonja bakker: Doel -10 kg