typje ja niks aan he een ''moetje'' , bij ons was dat in het begin ook nooit zo succes , maar op een gegeven moment hebben we gewoon niet meer aan ''moeten'' gedacht en ging het wel beter! wat spannend hoor! je maakt een hele goede kans zo te lezen!
NOD: 20 juni: Laura 23 juni: Wendy 25 juni: Marjolinos 10 juli: Marnat 22 juli: Kaat 27 Juli:Typje Zwanger: Tessa8: Chahida Debby ELLA Ladypink Afspraken Lijst: UMCG Groningen: Marnat: 25 juni 2 emy s TP!!!! isci. Bezig sinds februari 1998 als ik het goed heb uit gerekend. Ladypink: bezig sinds Mei 2007 streekziekenhuis....in de MMM vanaf Mei 2008 Umcg. Typje : Clomid50&100 Slaat niet aan,Clomid150 eindleijk resultaat te zien 7/7 3e FM,Mooie ei van +20mm. Uitslag afwachten van samenlevingstest en bloed .Bezig sinds mei 2009.1e kindje Klein streekziekenhuis: Twee steden ziekenhuis / Elisabeth ziekenhuis Tilburg: Marjolinos: bezig sinds januari 2007. 10 juni intake IVF Flevoziekenhuis: Chahida: Ander ziekenhuis: Ella27: Tessa8: Mizzy: zaad manrima *8 Juni echo voor de cyste van 3 cm* Wendy: 9 April intake Gyn, start provera daarna Clomid 50. 12 mei: GEEN EISPRONG, 22 mei er 100 mg..provera, daarna weer clomid dit keer. Vanaf 9 okt 2009 bezig voor eerste kindje MC Maastricht: Laura: 13 juli om 11.45 uur afspraak bezig sinds 2006, 2 MA en nu onder behandeling i.v.m. chromosoomafwijking bij manlief, wij zullen gaan voor IVF-PGD over ongeveer 1 week de uitslag van het bloedonderzoek EMC Rotterdam; Joyce Marcus: 18 juni; bloedprikken om te kijken of ik een eisprong heb /heb gehad. 2 juli; mijn man en ik afspraak bij de gyn om de uitslagen van het bloedprikken en het sprema onderzoek te bespreken. en daarop volgend een p.v.a. maken VU Amsterdam: MariaC: 30 juni om intake IVF centrum Daarna eerstvolgende cyclus starten ICSI Ziekenhuis: Gelderse Vallei: Kaat 2000: 08 juli 2de fm. Afvalrace: Laura: eigen dieet: Doel -10 kilo weeg nu 78 kilo Marnat eigen dieet: Doel 7 kg - / 72 kilo ben ik nu! Marjolinos: Sonja bakker: Doel 15 kg -/- 0,6 kg Ladypink: Dieet van de Dieetist Doel 25 kg/-1 kg Debby82: Eigen dieet Doel 25 kilo/-9 kg MariaC: Eigen dieeet. Doel -5/-2.5 Wen:Sonja bakker: Doel 10 kg -/-1
Idd het moeten is niks, maar aan iets anders denken hielp ook niet echt om 07.00 uur smorgens hihi... Maar je doet alles voor een wondertje toch Ja laten we het hopen, dat het raak is deze ronde... Kunnen we de pagina roze/blauw maken met zijn allen
Hallo Dames Mag ik hier mee kletsen? Ik ben 21 jaar en we gaan voor onze 1e... Sinds januari gestopt met de pil, 1x ongi geweest en daarna niet meer(inmiddels al langer dan 3 maanden) Ik ben doorgestuurd naar de Gyn omdat mijn ongi weg blijft en bij mijn zus PCO is vast gesteld. Ik heb mijn formulieren naar de Gyn verstuurd en wacht momenteel op een oproep van de Gyn voor een intake gesprek.. Daarna krijgen we een afspraak bij de Gyn.. Hopelijk mag ik hier mee kletsen en mijn verhalen delen..!
Ikhebjelief@ Welkom klets gezellig mee en stel gerust je vragen,we doen ons best je te helpen. Succes met zwanger worden.
Ikhebjelief@ welkom en suc6 met zwanger worden. Hier@ Telefoontje van gyn gehad vanmiddag, samenlevingstest was uitstekend, veel levende zaadcellen gevonden. Verder was de zuurgraad ook normaal. En het bloed gaf aan dat het eitje flink rijp is en vandaag of morgen gaat springen.....Dus jullie weten wel zeker waar wij de avond doorbrengen Op naar de NOD ongeveer 26juli
@all thnx dat ik gezellig mee mag kletsen,wel fijn dat ik hier mijn vragen kan stellen...!! @typje haha nou meid mocht je het warm hebben zet er een waaier bij hihihih! en veel klus plezier!! Ik heb vandaag trouwens een hele rare zw test gehad...ik denk indrooglijntje...Ga daar ook maar vanuit!
lol typje Ik ben bang dat het mis is hier!! Vanmorgen veel roze rood , en nu net weer een beetje.. Probeer het ziekenhuis te bellen maar krijg voismail dat ze gesloten zijn. Ik weet niet of ik nu de utrogestan ballen door moet nemen. Heb het ziekenhuis net aan de telefoon, ik moet deze tweedagen door gaan met utrogistan mocht ik vandaag de heledag ongi zijn moet ik morgen weer bellen en stoppen met de bollen. Ga nu net weer naar de wc helemaal schoon snap er niets van.
marnat wat vreselijk spannend! goed van je dat je het zh hebt gebeld! ik duim heeeeeeeeel hard voor je meis! Typje , wat spannend!!!!! duim ook voor jouw!!!! Fijn hoor dat alles testen in orde waren! ikhebjelief , wat apart? wanneer kreeg je dat lijntje? vrijwel gelijk!? of echt een uur later!?
Typje, Wat spannend meid!! Fijn dat alles in orde is! Duimen!! Marnat, Ohh bij jou ook al zo spannend, ik ga weer duimen voor je! Hier, Ik baal wel een beetje! Maandag een fm gehad er er zaten drie eitje van rond de 12 mm. Vandaag weer geweest voor een fm en nu groeit er maar 1, die is nu 15 mm en de rest groeit niet. Pfff spuit je daarvoor die hormonen! Grrr ik had zoiezo altijd maandelijks een ei-sprong dus zo schiet het niet op. Zaterdag moet ik weer terug komen.
Marnat@ Idd erg spannend zeg, je weet nu niet wat het is dat is zo frustrerend. Is het nu de innesteling of iets anders....Hopelijk gewoon het 1e...En heb je een dikke posi test meid. Ik duim nog steeds voor je Kaat@ Jeetje idd daar spuit je die hormonen dus voor. misschien gaan ze nog groeien Ella@ Ja supper he, ben ook zo blij, dat alles gewoon goed is. Maar ja het gaat allemaal in 1x wel erg goed, dat ik soms denk dat het TE is. En het steeds mis gaat....Tja mijn koppie gaat nu heel anders denken. Probeer het gewoon uit mijn hoofd te halen, en blij zijn met alle goeie nieuws wat binnenkomt. We zullen de resultaten over ongeveer 2 wkn wel merken. En morgen eerst kijken of de ei gesprongen is, ben benieuwd. Hoe gaat het anders met jou ella? Veel last van kwaaltjes?