wat goed Typje! ja kan me voorstellen dat je dan echt zoiets hebt van.... hmmm het gaat me nu allemaal iets te goed! dat had ik ook! toen ik starte met de menopur had ik ineens een cyclus van 28!!! dagen!!!!!!!!!!! nou netter kan haast niet! terwijl er voorheen wel eens een jaar tussen zat! en wordt ik ineens ook nog zwanger!! echt zo onwerkelijk! hoop dat jullie dit gevoel snel ook mogen meemaken! Met mij gaat het goed hoor , ben wel snel moe.... en ik was nooit moe! heb gister middag gewoon geslapen haha en werd net ook wat misselijk...maar dat kan ook omdat ik in 1x 1,5 liter water heb gedronken.... ook niet echt slim natuurlijk.... We gaan morgen op vakantie............ dus zal er over 2 weken pas weer zijn!!! ik hoop dat goed nieuws te lezen meid! heel veel succes in de wachtweken! En alle andere meiden , jullie ook heeeeeeeeeeeeel veel succes!!!! Liefs Ella
@ella een hele fijne vakantie gewenst!! Ik kreeg het tweede lijntje na een tijdje...niet meteen dus.. hier de foto.. het is een kv 2v5 test.. Bekijk bijlage 84257 ikzelf denk dat het een indroog is...toch wel...
marnat , heeeel erg bedankt!!! ik denk vaak aan je hoor! en hoop het zoooo!!! sterkte meis met afwachten!!! Ikhebjelief, ik zie idd wel een lijntje. wat spannend! ga je morgen weer testen!? tot snel!! xx
@ella, heb vanmorgen getest, en het is een indroog...want mijn test van vandaag was negatief.. baal enorm,zit vandaag op een cyclus van 100 dagen bah bah
Ikhebjelief@ Wat ballen meis die onzekerheid. Honderd daggen geen ongi???????? waarom ga je niet naar de ha? Knuf
Ella@ Een hele fijne vakantie toegewenst En hopelijk als je terugkomt heel wat roze te zien hier Marnat@ Spannend nog 1 dag tot testen....Duim voor jullie, voel je je al iets anders? ikhebjelief@ Cyclus van 100 dagen dat is best veel, had ik ook zie onder mijn banner....ik zou als ik jou was naar de ha gaan....of gyn Hier@ straks naar de gyn, controle of de ei gesprongen is, ben benieuwd Laat het jullie nog wel even weten
Typje@ Heeft hoperlijk een heel goed ei!! Ik had weer licht roze en diaree vanmorgen. en jeuk aan de boobs + net buik kramp. Ben bang voor slecht maar wacht morgen af. En net heeel weinig. Zo nog nooit gehad!!! En mijn haar glanst , en zit goed al weken.
Mijn duimen draaien overuren voor je. Ik heb zelf niet het gevoel dat het deze maand raak is, maar je weet het maar nooit he. Heb deze week weer een beetje offweek, zal wel komen omdat mijn NOD er aan zit te komen. En om weer bang te zijn voor teleurstelling. Geeft zichzelf nu een schop onder de kont!
Marnat@ Dat zijn toch goeie tekenen van een beginnende zwangerschap.....hoop het zo voor je meid, het is jullie echt gegund. Spannend hoor morgen testen, ben benieuwd...ga na mijn werk gelijk op zp kijken Janis@ Voor jou ook spannende 3 dgn, mijn duimen draaien Hier@ Net bij de gyn geweest, en wij zijn getuige geweest van een springende ei Echo ging erin was hij 29mm, en even later zakte het naar 24 mm, dus hij is aan het springennnnnn.... Ook net een ovu testje gedaan, dikke twee strepen!!! Nu moeten we volgende week vrijdag bloedprikken of het ook daadwerkelijk gelukt is, en het slopende wachten 14 dgn pfffff....... En dan maar weer eens na een lange tijd een z.test doen Mocht het deze ronde niet gelukt zijn ( wat we natuurlijk wel hopen) moet ik beginnen met menopur spuiten...we zullen zien
TYPJE@ Is dat zo ?? Snap er de ballen niet meer van , krijg een ongi krap oeii niet normaal, ga naar de wc met tranen in de ogen!! Geen ongi te zien!! Ja op wc papiertje roze pff
Ik zeg dat je zwanger ben meis, morgen de grote dag.... Heb je niet zoiets ga toch lekker testen 1 dag voor de NOD???
Goede morgen lieve meiden. Ik heb even heerlijk uit geslapen naar tijden!! kon lang niet door al de medicatie enz. Ik heb helaas slecht nieuws flink ongi geworden de emy s hebben zich helaas niet genesteld . Gister avond voor ik naar bed ging zag ik de bui al hangen. Heb niet getest dus heeft geen zin. We kijken of we vandaag kunnen bellen, anders maandag voor poging2 . We beginnen stiekum al wel te sparen voor een grote vakantie land . Ben aardig rustig er onder nu, ben het gewent he.
NEEEEEE Meis wat vind ik dit jammer voor jullie, vind het heel knap van je dat je er zo rustig ovder bent. Toch een hele dikke knuffel voor jou.
Jeetje Marnat wat een ***nieuws....Rot ongi ook grrrrr Het was je zo gegund meis, Hopelijk volgende ronde beter nieuws. Dikke knuffffffff