Bloeduitstorting op je borst???? Hoe kom je eraan dan..Idd erg raar Misschien snachts aan het slaapwandelen geweest? Heb ik 1x gehad, ook aan het wandelen geweest...en had een dikke schram op mijn arm. Kon er precies aan zien dat het een scherpe rand van de leunig was
jeetje als ik hier zo lees denk ik: goh lekker een sigaretje! maar zal het maar niet doen he! straks zit ik weer alleen thuis en heb ik er nog meer zin in. maar ik moet zeggen ik heb dit ook wel met alcohol.... vooral op een terrasje als de mensen om je heen een heerlijk koel en verfrissend biertje drinken en ik niet mag Dus bijdeze wil ik jullie stoppers allemaal een hart onder de riem steken! het gaat wel goed komen met dat stoppen.. het hoeft ook niet in een keer he!
Ik wandel niet Snachts Ik heb geen id hoe dat komt hij is niet blauw maar wat paars. Een aarder dus!! Manon@ Wij helpen en steunen elkaar om juist niet te roken!! IK HAD HET EVEN MOEILIJK zo dom!!
@ marnat sorry het was niet mijn bedoeling om het roken te stimuleren, mocht het zo overkomen. @ hier een vraagje: die ovu-testjes schijnen wel eens positief te testen als je zwanger bent geld dat ook voor die van clearblue met de smiley's of zijn het echt alleen die met die streepjes!
Manon zo kwam het niet over hoor. IK heb geen verstand van ovtesten, nooit gebruikt! Typje en kaat wel dacht ik?
Ik heb er ook geen verstand van, heb ze ook nog nooit gebruikt. Marnat, mhh raar die blauwe plek! Erg vreemd.
hallo meiden, net terug uit maastricht, tot nog toe ziet het er goed uit en we mogen waarschijnlijk gaan beginnen, over een maand of 3 is de methode klaar en dan kunnen we er echt voor gaan. eerst 1 maand aan de pil en dan spuiten met hormonen! dus in oktober of november gaan we aan de gang. o ja en ik moet ook stoppen met roken dus we kunnen elkaar een hand geven en elkaar gaan steunen....vanavond de laatste sigaretjes en dan is het klaar!
hee marnat ik zie dat je weer op een nieuwe cyclus staat de emmy is niet blijven zitten?? hoe gaat het nu verder met je medische malle molen? ik typ hier niet zoveel meer mee want ik heb een dagtaak aan het andere forum maar ik wil je wel graag een beetje blijven volgen.
Lady@ Id de emy s hebben niet genesteld !! we worden weer op de lijst gezet en wachten nu op papieren die gestuurd worden. Maar denk dat we zelf eerst mogen, genieten van elkaar , dat is ook wel fijn. Lol jij druk op ander forum, en ik druk met iiedereen te beantwoorden , die vragen hoe het gaat hier.
Lady@ Dat had je goed, dat hong de vanaf wat uit de eerste kwam. En wel goede emy s , we gaan er weer voor.
Marnat, Typje en Laura, Hoe gaat het met jullie en de peukjes? Hier goed, ik heb alleen in de avond en vooral na het eten erg behoefte! Van het weekend zal het wel zwaarder worden!
Hey kaat, Ja ook idd na het avondeten heel erg....Heb er net ook 1tje gahd en vanmorgen Morgen wil ik het toch proberen om er maar 1tje te roken, en dan stoppen
Ik heb/gebruik ze nog wel...Nu heb ik pco, en worden de ovu testjes bijna iedere keer wel licht positief, na het gebruik van de clomid is dit minder geworden, en kon ik precies zien wanneer mij ei kwam, en is geweest. De ovu testjes laten zien of je LH hoog genoeg is, en dat hormoon is te vergelijken met dat van de hcg. Dus het zou zo kunnen dat de testjes postief kunnen zijn. Maar ik zou gewoon een zw test gaan doen
@ typje wil toch nog maar ff wachten met een zwangerschapstest ik denk dat het nu te vroeg is om te testen! 6 dagen voor nod. wachten is wel zwaar